mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 30 duben 2024 04:35

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 66 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Olej do 1.8 GDI
PříspěvekNapsal: 06 květen 2009 21:13 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Jen to podávací elektrické čerpadlo v nádrži na 2,4 GDI stojí v přepočtu 16,5 tis. Kč (v záruce mi ho měnili 2x - kvůli upadenému plováku palivoměru, jež je rovněž jeho součástí). To je samozřejmě bez práce s výměnou (u Denzela ve Vídni stála jen ta práce sama téměř 500 EUR!), která je mimochodem příšerná. Vysokotlaké čerpadlo tipuju minimálně na 40 tis. Kč. A je úplně zbytečné ho shánět jinde, než u Mitsubishi. Pak dej vědět, o kolik jsem se sekl v odhadu.

Být Tebou, tak ovšem začnu těmi svíčkami... Zatím jsem totiž neslyšel o nikom, kdo by s tím čerpadlem měl nějaký problém.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Olej do 1.8 GDI
PříspěvekNapsal: 08 květen 2009 21:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 červenec 2008 11:17
Příspěvky: 198
Bydliště: ZH
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,8 GDI 16V 92 kW (4G93)
Rok výroby: 1998
Návštěvník píše:
tak servisák řikal že to bude spíš to vysokotlaký čerpadlo :shock: nevíte někdo kolik tak stojí? nikde ho nemůžu najít.. to bude tak 10 tis. :mad:


Podľa toho či nové alebo použité. Použité v Poľsku cca 3-4 tis Kč:
http://www.allegro.pl/search.php?sg=0&s ... ia+carisma

_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW (1998) Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Olej do 1.8 GDI
PříspěvekNapsal: 08 květen 2009 23:16 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Ceny jsou super! Stav/použitelnost jetých (což by ani tak nevadilo) a dlouhodobě neprovozovaných (to by v daném případě mohlo vadit o dost víc) čerpadel samozřejmě neposoudím, ovšem na jedné z těch fotek je motor GDI už po faceliftu, tj. s plastovým sacím potrubím: nejsem si jist, zda se při té příležitosti neměnily i parametry čerpadel, takže mohou být nekompatibilní se starším modelem. Čerpadlo je totiž hnané vačkou sacích ventilů a ta má po faceliftu změnu časování, zatímco ta původní ne.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Olej do 1.8 GDI
PříspěvekNapsal: 08 květen 2009 23:56 
Offline

Registrován: 11 květen 2007 16:21
Příspěvky: 20
Jenom malé upozornění při hrátkách s tímto dílem . Unašeč čerpadla zapadajícího do vačkové hřídele sacích ventilů je jednostranně vyosen o 0,8mm. Je to kvůli tomu aby nedošlo ke chybné montáži a tím i funkci tohoto čerpadla.
Tento rozdíl je pouhým okem špatně pozorovatelný , měly by tam být sice bílé značky které znázorňují polohu ovšem
já tam měl jen jednu . Samozřejmě díl praskl. Je vyroben s kompozitu (prášková metalurgie) tzn. nejde svařit .
Výroba nového kusu z bronzi zabrala v špičkově vybavené nástrojárně cca 30hodin. Díl má již najeto asi 9000 km. Kontrolu stavu provedu při výměně oleje. Pokud by měl někdo smůlu jako já , mám technický výkres se souřadnicemi.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Olej do 1.8 GDI
PříspěvekNapsal: 09 květen 2009 20:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 červenec 2008 11:17
Příspěvky: 198
Bydliště: ZH
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,8 GDI 16V 92 kW (4G93)
Rok výroby: 1998
to Mitsi: ja som to Allegro uviedol len pre predstavu o cene. Samozrejme, že pri prípadnej kúpe by si musel dohodnúť presné parametre toho, čo chce... S funkčnosťou je to samozrejme risk, ale pri cene nového dielu to za pokus stojí keď väčšina z nich poskytuje aj nejakú záruku.

_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW (1998) Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Olej do 1.8 GDI
PříspěvekNapsal: 09 květen 2009 21:33 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Jasně - v každém případě je dobré vědět, že taková možnost koupě vůbec existuje. Díky za tip!

Tazatele s "problémem" bych však chtěl znovu upozornit, že u Mitsubishi je zcela kontraproduktivní začít řešit jakýkoli problém od toho nejsložitějšího - a tím pádem současně i nejnákladnějšího, co ho případně může způsobovat. Jestliže nějaký mechanik dokázal namontovat do motoru GDI svíčky Brisk, je to naprostý magor, a kromě uvedení do původního stavu bych už od něj nikdy nic nechtěl!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Olej do 1.8 GDI
PříspěvekNapsal: 14 květen 2009 19:25 
Offline

Registrován: 23 leden 2007 19:27
Příspěvky: 38
Bydliště: Plzeň sever
Návštěvník píše:
tak servisák řikal že to bude spíš to vysokotlaký čerpadlo :shock: nevíte někdo kolik tak stojí? nikde ho nemůžu najít.. to bude tak 10 tis. :mad:


Pokud by si měl v čoudu to vysokotlaké čerpadlo tak ti ho můžu prodat. Mám doma celý motor GDI r.v.99


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Olej do 1.8 GDI
PříspěvekNapsal: 16 květen 2009 11:14 
já mam 98 neni to už jiná serie? a uvidim, auto je právě v servisu na bližší prohlídce, tak dám pak vědět


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Olej do 1.8 GDI
PříspěvekNapsal: 16 květen 2009 19:58 
Offline

Registrován: 23 leden 2007 19:27
Příspěvky: 38
Bydliště: Plzeň sever
Návštěvník píše:
já mam 98 neni to už jiná serie? a uvidim, auto je právě v servisu na bližší prohlídce, tak dám pak vědět

Neměla by být, já mám model před facelitem. Pokud to čerpadlo nebo cokoli z motoru budeš chtít piš mi na email : vl.machy@centrum.cz


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Olej do 1.8 GDI
PříspěvekNapsal: 23 květen 2009 17:02 
tak problém snad odstraněn výměnou svíček na NGK.. a s čerpadlem nic neni :razz: uff to sem si oddychnul :clap:


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Olej do 1.8 GDI
PříspěvekNapsal: 23 květen 2009 21:04 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
No vidíš, co jsem říkal. :cool:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Olej do 1.8 GDI
PříspěvekNapsal: 26 říjen 2010 14:08 
Offline

Registrován: 26 říjen 2010 12:38
Příspěvky: 18
Automobil: spacewagon
Typ motoru: 4g64
Rok výroby: 1999
Mitsi píše:
No, já nevím o nikom. :sad:

Jinak i jetá Mazda 626 si umí zaklepat na hydroštelech, jenže tam máš alespoň jistotu, že když je vyměníš, tak budeš mít min. na dalších 100 tis. km pokoj. Navíc se jedná o standardní, léty prověřené držáky. Takhle to ovšem u GDI nefunguje...

Nechci být válečným štváčem ale 626 gf 2001 2.0i mám čirou náhodou jako 2 vozítko :wink: a 1) hydroštely tam nejsou :care:
2) zatím nejhorší japonec co jsem měl-bohužel spolupráce s fordem se na ni až moc podepsala :mad: 3)mazdí 2.0 jsou extrémně náchylný na papání oleje :sad:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Olej do 1.8 GDI
PříspěvekNapsal: 26 říjen 2010 14:17 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Vyjadřoval jsem k motoru 2,0 MPI v Mazdě 626 GT z konce 90. let o výkonu 100 kW se dvěma vačkami, kde jsou hydroštely "hrníčkového" provedení, tj. přímo pod palci vaček. A ten konkrétní motor olej nebere, což může v daném případě být i díky vzorné péči původního majitele, resp. jeho servisu.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Olej do 1.8 GDI
PříspěvekNapsal: 26 říjen 2010 14:53 
Offline

Registrován: 26 říjen 2010 12:38
Příspěvky: 18
Automobil: spacewagon
Typ motoru: 4g64
Rok výroby: 1999
Mitsi píše:
Vyjadřoval jsem k motoru 2,0 MPI v Mazdě 626 GT z konce 90. let o výkonu 100 kW se dvěma vačkami, kde jsou hydroštely "hrníčkového" provedení, tj. přímo pod palci vaček. A ten konkrétní motor olej nebere, což může v daném případě být i díky vzorné péči původního majitele, resp. jeho servisu.

Tak to jo :grin: Já jen že už jsem opatrnější co se týče mazd. Bylo a bohužel stále je to pro mne největší japonské automobilové zklamání :???:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Olej do 1.8 GDI
PříspěvekNapsal: 03 prosinec 2010 21:51 
Kdyz uz se tu bavite o olejich do Carismy GDI...Jaky je vas nazor na Castrol Performance GDI 10W30 ???


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 66 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz