mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

Zase jste se v tom hrabal doktore?
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=1&t=417
Stránka 1 z 1

Autor:  Mirek [ 17 březen 2007 16:28 ]
Předmět příspěvku:  Zase jste se v tom hrabal doktore?

Jelikož mi stále klepal jeden hydroštel, tak jsem se ho pokusil vyčistit mechanicky a z toho důvodu jsem rozhodil motor. Celou demontáž jsem nafotil pro další badatele. Jelikož je snímku asi 150 mega tak jsem je uložil na e disk. Kdo máte zájem tak mrkněte na tyto linky. Mělo by to tam být asi dva měsíce.
http://muj.edisk.cz/soubor/stahni/74613 ... .73MB.html
http://muj.edisk.cz/soubor/stahni/67741 ... .07MB.html
Jedná se o motor Carisma GDI 1.8 DOHC rok 1998

Autor:  suez [ 18 březen 2007 02:47 ]
Předmět příspěvku: 

Lol. Ty bydlis ve Frydlante n. O.??? :D Ja bydlim na Celadne :lol: To je blizko. A taky mam problem s klepanim hydrostelu. Nahoda. Btw diky za foto uz jej stahuju

Autor:  Ulk [ 18 březen 2007 11:04 ]
Předmět příspěvku: 

diky za foto... rozsiril sem si obzor ;)

Autor:  carisma [ 21 březen 2007 10:42 ]
Předmět příspěvku: 

Dovolil jsem si vytvorit z Tvych obrazku fotogalerii a umistit ji sem. Takze je tady: http://mitsubishi.megaherz.cz/photogall ... _gdi_dohc/

Autor:  Mirek [ 21 březen 2007 12:46 ]
Předmět příspěvku: 

Díky. Možná by bylo dobré dodat k některým obrázkům popis, pokud se na to někdo cítí. Je možné, že místo díku sklidí tento člověk kritiku, že to nepopsal na výbornou, ale tak už to někdy chodí. Já jsem původně chtěl napsat alespoň postup jak v demontáži postupovat a na co dát pozor hlavně při zpětné montáži, ale obávám se výše popsaného.

Autor:  Mitsi [ 21 březen 2007 13:36 ]
Předmět příspěvku: 

Vzhledem k tomu, že vím, co to speciálně u GDI obnáší, si dovoluji spíše veřejně vyjádřit obdiv, že jsi se do toho vůbec sám pouštěl. Smekám!

Ty máš sloupový zvedák? Osobně si totiž neumím představit, že bych to dělal bez něj - zejména kvůli upevnění beranů sání zezadu motoru, k němuž je ovšem přístup pouze zdola, a to ještě dost šílený...

Autor:  Mirek [ 21 březen 2007 14:36 ]
Předmět příspěvku: 

Ano mám sloupový zvedák, tím jsem podložil motor a ještě druhým zvedákem jsem zajistil karoseri - doplněno špalkem, takže to šlo. Zespodu auta jsem povoloval jen dva šrouby připevňující litinový blok EGR ventilu k sání. Použil jsem dva dlouhé nádstavce gola, abych se s račnou dostal až pod nápravu a pak už to šlo hladce. Horní dva šrouby, které drží sací potrubí se dají povolit z prostoru motoru.

Autor:  Mitsi [ 21 březen 2007 15:50 ]
Předmět příspěvku: 

Já samozřejmě myslel ten servisní sloupový zvedák, kterým si dáš celé auto tak vysoko, jak potřebuješ. :lol:

Čili ještě větší obdiv!

P.S.: S tou demontáží sacího traktu u svého SW 2,4 GDI jsem se dost navztekal (potřeba různě a obvykle hodně dlouhých prodloužení goly, špatný přístup atd.), a to jsem to dělal na "pořádném" zvedáku.

Autor:  Storm [ 23 duben 2007 17:24 ]
Předmět příspěvku: 

No a co hydroštel. Ještě klepe? Bylo tvé snažení úspěšné?

Autor:  Mirek [ 23 duben 2007 19:14 ]
Předmět příspěvku: 

Zatím je to super. Po montáži jsem motor nastartoval a držel otáčky asi kolem 3000, pak chvíli pauza, znovu start. Hydroštely se doplnily olejem a od té doby jsem nezaznamenal jediné zaklepání hydr., ani když se s autem nejezdilo několik dnů. Trochu se mi ale zvedly otáčky volnoběhu při studeném motoru - asi 1500, ale po zahřátí jde motor dobře. Spotřeba při jízdě okrskama (převážně 70-80km/hod) 6.2 litru. Ale i při tak pomalé jízdě mě příslušníci změřili, když jsem jel pro manželku do práce a když jsem se za půl hod. vracel tak znovu. V 70 jsem jel tam 92 km/hod a nazpátek 85km/hod. Samozřejmě měřili tam, kde byla čerstvě daná nová značka, no a my domorodci jezdíme většinou po paměti, takže už šetřím až si mě pozvou na dopr. inspektorát.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/