mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

Sportovni filtr
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=1&t=426
Stránka 1 z 1

Autor:  Ulk [ 27 březen 2007 21:24 ]
Předmět příspěvku:  Sportovni filtr

ahoj lidi, mate nekdo zkusenosti se sportovnim vzduchovym filtrem na carisme 1.8 GDI? jak je to narocne s montazi a zda to pridava nebo ubyra vykon

Autor:  Mitsi [ 28 březen 2007 08:42 ]
Předmět příspěvku: 

Nevím, zda "ubýrá" výkon, ale s K/N vložkou do boxu jede motor 2,4 GDI rozhodně lépe než s originálním filtrem, který je navíc z NETKANÉ TEXTILIE. Vycházím-li z toho, že Carisma 1,8 GDI používá pouze OBYČEJNÝ PAPÍRÁK, bude rozdíl určitě ještě citelnější. V každém případě bych však volil právě vložku do boxu, nikoli "kužel", resp. "hříbek", neboť hodně záleží (a u GDI zvlášť!) na naladění sacího traktu z hlediska odporů, nebo-li montáží "kužele" zrušíš to, o co usiloval konstruktér a získáš pouze kravál navíc při velmi pravděpodobném zhoršení průběhu krouťáku!

Autor:  Ulk [ 28 březen 2007 19:08 ]
Předmět příspěvku: 

aha ja ani nechtel kuzel bo se mi to ani nelibi. od firmy K/N sem nasel jenom vlozky do carismy 1.6L, 1.8L a 1.9D

http://www.riegger.cz/zbozi_filtry.php? ... ltr=vlozka

kdyz koupim ten pro 1.8L nemelo by vadit ze to bude do GDI ze ne?

Autor:  Mitsi [ 29 březen 2007 07:30 ]
Předmět příspěvku: 

Zkontroluj rozměry filtru, ty jsou rozhodující. Ale jestli mají GDI a MPI stejný box filtru, to opravdu nevím.

Autor:  suez [ 30 březen 2007 18:34 ]
Předmět příspěvku: 

Mno ten filtr K&N do original boxu vlastnim u sveho GDIcka. Ze bych poznal nejaky rozdil, mno nevim nevim. Ale stal 1500 (myslim)a je uz navzdy :) Tak aspon to

Autor:  Mitsi [ 30 březen 2007 19:05 ]
Předmět příspěvku: 

U mého 2,4 GDI je rozdíl nad 4 tis. ot./min. citelný, ale mám ostré vačky, jiný vyfukový trakt, jiný soft v ŘJ motoru atd.

Autor:  luda [ 01 duben 2007 17:29 ]
Předmět příspěvku: 

huhu :shock:

Autor:  luda [ 01 duben 2007 17:37 ]
Předmět příspěvku: 

omluva sem tu novej tak sem to skousel :lol: nechal sem si namontovat filtr,je to kuzel,chtel sem to skusit,nejakej razantni vykon to nema spise naopak,kolisani otacek,jediny co je parada tak zvuk je fakt peknej,potreboval bych to nejak doladit ale uz mam v tom aute tolik penez ze se me nechce dal investovat a opravari ,ty sou takovy kokoti no hruza ,zatim sem nenarazil na nikoho kdo by tomu poradne rozumel nebo me aspon trosku poradil,proc to pisu,pac lidi kdo chce neco upravovat na japoncich tak k tomu musi mit naturu ne jako ja ja uz to auto mam jak skusebni mys,co naplat ,dovo rakousko jako bouracka u nas opraveno,bourany to ale muselo vypadat lip,lidi proste hruza a ja mladej a blbej sem naletel ale nelituju jiny bych asi nechtel,japonec je japonec :wink:

Autor:  Mitsi [ 02 duben 2007 08:10 ]
Předmět příspěvku: 

Atmosférický motor má obvykle laděný sací trakt, aby se zajistilo jeho dobré plnění v různých provozních režimech. Montáží filtru v podobě kužele/hříbku veškeré snažení konstruktérů zrušíš a kromě kraválu získáš možná nějaké mizivé zlepšení v úroni výkonové špičky a zvýšenou spotřebu navíc k tomu! Kromě toho ten kuželový filtr bez zásadnějších úprav umístění obvykle saje horký vzduch z motorového prostoru, čímž se dále zhoršují výkonové parametry motoru!

Autor:  luda [ 02 duben 2007 10:24 ]
Předmět příspěvku: 

takze jednoduse receno sem udal peknou blbost, stou spotrebou se me to nezda az tak moc prehnany spis je to stejny ale je fakt co se rika,cim vic uprav tim vetsi spotreba,je fakt ze se me to zda nejaky zivejsi ale opravdu a jiste to nevim jak sem psal proste to skousim,na zadnym mereni sem nebil a spotrebu taky nemam zmerenou,beru to podle toho co sem ujel a co ujedu ted,ten horkej vzduch taky neco ubere,koukal sem jak to maji respektive sem vedel ze to ma sat studenej vzduch ale ten co me to delal se vymluvil na to ze sice tu hadici,nevim jak se tomu odborne rika,ma,ze mi ji tam i chtel dat ale neni tam tolik mista,kdyz uy sem u toho nemate prosim nejak foto tech filtru v carismach?by me zajimalo jak to maji jini,dikes

Autor:  xor [ 02 duben 2007 10:57 ]
Předmět příspěvku: 

luda píše:
takze jednoduse receno sem udal peknou blbost, stou spotrebou se me to nezda az tak moc prehnany spis je to stejny ale je fakt co se rika,cim vic uprav tim vetsi spotreba,je fakt ze se me to zda nejaky zivejsi ale opravdu a jiste to nevim jak sem psal proste to skousim,na zadnym mereni sem nebil a spotrebu taky nemam zmerenou,beru to podle toho co sem ujel a co ujedu ted,ten horkej vzduch taky neco ubere,koukal sem jak to maji respektive sem vedel ze to ma sat studenej vzduch ale ten co me to delal se vymluvil na to ze sice tu hadici,nevim jak se tomu odborne rika,ma,ze mi ji tam i chtel dat ale neni tam tolik mista,kdyz uy sem u toho nemate prosim nejak foto tech filtru v carismach?by me zajimalo jak to maji jini,dikes


Teplotu nasavanyho vzduchu a dalsi udaje (tlak, lambda, cidlo klepani, ..) ti vypisou programy, ktery jsou zadarmo, viz http://www.galantweb.com/index.php?ind= ... ew&iden=21

EvoScan a EcuEdit navic umi graf tociveho momentu, hodnota není přesná, ale na srovnání je to ideální (jen se nesmí změnit podmínky).

Autor:  luda [ 02 duben 2007 11:20 ]
Předmět příspěvku: 

jj,diky ale toho svyho brumlu sem nikdy napichnutyho nemel takze ani nevim kde a jak se to dela,na ty programy sem cucal ale jak sem psal moc tomu nehovim,presto dikes

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/