mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 03 červenec 2025 18:37

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zase jste se v tom hrabal doktore?
PříspěvekNapsal: 17 březen 2007 16:28 
Offline

Registrován: 29 září 2006 07:36
Příspěvky: 56
Bydliště: Frýdlant n.O
Jelikož mi stále klepal jeden hydroštel, tak jsem se ho pokusil vyčistit mechanicky a z toho důvodu jsem rozhodil motor. Celou demontáž jsem nafotil pro další badatele. Jelikož je snímku asi 150 mega tak jsem je uložil na e disk. Kdo máte zájem tak mrkněte na tyto linky. Mělo by to tam být asi dva měsíce.
http://muj.edisk.cz/soubor/stahni/74613 ... .73MB.html
http://muj.edisk.cz/soubor/stahni/67741 ... .07MB.html
Jedná se o motor Carisma GDI 1.8 DOHC rok 1998


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 březen 2007 02:47 
Offline

Registrován: 06 červen 2006 10:57
Příspěvky: 85
Bydliště: Kdesi
Lol. Ty bydlis ve Frydlante n. O.??? :D Ja bydlim na Celadne :lol: To je blizko. A taky mam problem s klepanim hydrostelu. Nahoda. Btw diky za foto uz jej stahuju


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 březen 2007 11:04 
Offline

Registrován: 25 září 2006 22:02
Příspěvky: 34
Bydliště: Carisma ;D
diky za foto... rozsiril sem si obzor ;)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 březen 2007 10:42 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červenec 2004 11:15
Příspěvky: 438
Bydliště: Praha
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,9TD
Rok výroby: 1999
Dovolil jsem si vytvorit z Tvych obrazku fotogalerii a umistit ji sem. Takze je tady: http://mitsubishi.megaherz.cz/photogall ... _gdi_dohc/

_________________
Obrázek Obrázek
Mitsubishi Carisma Sedan, 1.9TD, 1999 ... Jeep Grand Cherokee WJ, 4,7 V8, 1999


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 březen 2007 12:46 
Offline

Registrován: 29 září 2006 07:36
Příspěvky: 56
Bydliště: Frýdlant n.O
Díky. Možná by bylo dobré dodat k některým obrázkům popis, pokud se na to někdo cítí. Je možné, že místo díku sklidí tento člověk kritiku, že to nepopsal na výbornou, ale tak už to někdy chodí. Já jsem původně chtěl napsat alespoň postup jak v demontáži postupovat a na co dát pozor hlavně při zpětné montáži, ale obávám se výše popsaného.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 březen 2007 13:36 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Vzhledem k tomu, že vím, co to speciálně u GDI obnáší, si dovoluji spíše veřejně vyjádřit obdiv, že jsi se do toho vůbec sám pouštěl. Smekám!

Ty máš sloupový zvedák? Osobně si totiž neumím představit, že bych to dělal bez něj - zejména kvůli upevnění beranů sání zezadu motoru, k němuž je ovšem přístup pouze zdola, a to ještě dost šílený...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 březen 2007 14:36 
Offline

Registrován: 29 září 2006 07:36
Příspěvky: 56
Bydliště: Frýdlant n.O
Ano mám sloupový zvedák, tím jsem podložil motor a ještě druhým zvedákem jsem zajistil karoseri - doplněno špalkem, takže to šlo. Zespodu auta jsem povoloval jen dva šrouby připevňující litinový blok EGR ventilu k sání. Použil jsem dva dlouhé nádstavce gola, abych se s račnou dostal až pod nápravu a pak už to šlo hladce. Horní dva šrouby, které drží sací potrubí se dají povolit z prostoru motoru.


Naposledy upravil Mirek dne 01 duben 2007 14:12, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 březen 2007 15:50 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Já samozřejmě myslel ten servisní sloupový zvedák, kterým si dáš celé auto tak vysoko, jak potřebuješ. :lol:

Čili ještě větší obdiv!

P.S.: S tou demontáží sacího traktu u svého SW 2,4 GDI jsem se dost navztekal (potřeba různě a obvykle hodně dlouhých prodloužení goly, špatný přístup atd.), a to jsem to dělal na "pořádném" zvedáku.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 duben 2007 17:24 
Offline

Registrován: 23 duben 2007 17:15
Příspěvky: 57
Bydliště: South Moravia, Göding
Automobil: Carisma
Typ motoru: 1.8 GDI, 4G93
Rok výroby: 1998
No a co hydroštel. Ještě klepe? Bylo tvé snažení úspěšné?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 duben 2007 19:14 
Offline

Registrován: 29 září 2006 07:36
Příspěvky: 56
Bydliště: Frýdlant n.O
Zatím je to super. Po montáži jsem motor nastartoval a držel otáčky asi kolem 3000, pak chvíli pauza, znovu start. Hydroštely se doplnily olejem a od té doby jsem nezaznamenal jediné zaklepání hydr., ani když se s autem nejezdilo několik dnů. Trochu se mi ale zvedly otáčky volnoběhu při studeném motoru - asi 1500, ale po zahřátí jde motor dobře. Spotřeba při jízdě okrskama (převážně 70-80km/hod) 6.2 litru. Ale i při tak pomalé jízdě mě příslušníci změřili, když jsem jel pro manželku do práce a když jsem se za půl hod. vracel tak znovu. V 70 jsem jel tam 92 km/hod a nazpátek 85km/hod. Samozřejmě měřili tam, kde byla čerstvě daná nová značka, no a my domorodci jezdíme většinou po paměti, takže už šetřím až si mě pozvou na dopr. inspektorát.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz