mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

KLIMATIZACE
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=1&t=455
Stránka 1 z 1

Autor:  lagi [ 26 duben 2007 21:41 ]
Předmět příspěvku:  KLIMATIZACE

Ahojte, někde jsem tady četl , že zapínání manual klimi má dvě polohy ECO (má svítit žlutě) a PLNÝ výkon (zeleně). Já když poprvé zmáčknu tak se mi klima rozběhne ale nic nesvítí až při druhém stisku se to rozsvítí zeleně. Jak to máte vy ostatní ? Odkud vám to svítí žlutě z toho samého místa co pak zeleně ? Díky

Autor:  kos [ 27 duben 2007 02:11 ]
Předmět příspěvku: 

Nepíšeš rok výroby, ale mám už druhou Carismu/97/ a tlačítko od klimy má symbol ECO a pak hvězdičku.Obě svítí červeně, pokud nejsou prdlé žárovky.Nepochopil jsem tu taškařici s dvěma polohami, při tom ECO se častěji zapíná a vypíná kompresor a bohatě to dostačuje ani se mi nezdá vyšší spořeba zda je klima zapnutá na jakoukoli polohu nebo vypnutá. Akorát je to poznat při jízdě kdy zapne a vypne,ztratí trochu výkon, ale je to znát v okamžiku zapnutí a při vypnutí zas okamžik, jako by se přidal plyn.Dělala to stejně i ta první, tak snad je to "vlastnost".Obě s motorem 1.6. Novější může mít inovaci s žárovkami dvou barev a žlutá šla kukat, takže klima jede, jen nemáš indikaci.

Autor:  Mitsi [ 28 duben 2007 02:04 ]
Předmět příspěvku: 

Starší typy klimy v Mitsubishi měly opravdu dvě polohy: ECO a "vločku". Při ECO to svítilo oranžově, při "vločce" zeleně, podle provedení pak buď z různých míst nebo ze stejného místa. Poloha ECO znamená, že kompresor spíná zhruba 2x méně často než při plném výkonu na "vločku".

Autor:  kos [ 29 duben 2007 00:06 ]
Předmět příspěvku: 

Hmm, tak obě carismy rarity./Asi to jsou ségry :lol: /ECO i " vločka" obě červené z různých míst a při ECO kompresor spíná častěji. Běží tak minutu a zhruba tak tři min stojí.Proto ty poznatky, že si jako ubírá a přidává, proto je to časté. Při vločce to tak časté není, protože kompresor běží tak 10 min. Nicméně hlavně, že to chladí a nic se na tech autech nekazí, jen díly běžného opotřebení.

Autor:  Mitsi [ 29 duben 2007 09:05 ]
Předmět příspěvku: 

S tímto systémem jsem měl dva Galanty, Space Wagon a Carismu: rozdíl byl pouze v tom, že u Galanta a SW byly obě kontrolky oddělené, zatímco u Carismy "sdružené". A že by na "vločku" jel kompresor bez přestávky celých 10 minut, toho jsem nikdy nevšiml. Ale možná jsem měl výkonnější klimu (kromě Carismy vše kupováno ve Švýcarsku). Jezdil jsem s tím po jižní Evropě a povětšinou vystačil s ECO režimem. Zato "novější typ" klimy už jen s jednou polohou (spíná se stlačením růžice regulace otáček větráku a kontrolka je v jejím středu) je z hlediska výkonu i rychlosti náběhu účinku úplná mizérie. Ano, užírá citelně méně výkonu motoru a sepnutí spojky kompresoru neznamená "náraz", ale stojí za houby.

Autor:  kos [ 29 duben 2007 11:34 ]
Předmět příspěvku: 

Jj, bude to výkonem klimy. V jiných autech to fouká studenější než Carisma na vločku, ale dostačuje to. Tech 10 minut není "berná mince", ale ta "škubnutí"jsou o dost méně častá. První byla z Rakouska, druhá od pravého Helmuta.

Autor:  lagi [ 06 květen 2007 12:59 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem to rozebral a opravdu byla v čudu jedna žárovka (dioda), tak teď už mi to svítí- ECO žlutě a vločka (plný výkon) červeně.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/