mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

vice-oktanove palivo
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=1&t=489
Stránka 1 z 2

Autor:  djdrago [ 07 červen 2007 20:39 ]
Předmět příspěvku:  vice-oktanove palivo

zdravim mam takovaj dotazek mate nekdo zkusenosti a Wpawer nebo jinym vice-oktanovym palivem chci ho dat do Carismi 1.6 16V r.v.98 pry se muze stat ze vypali nejake tesneni atd.....dekuji za rady :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Autor:  xor [ 08 červen 2007 13:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: vice-oktanove palivo

djdrago píše:
zdravim mam takovaj dotazek mate nekdo zkusenosti a Wpawer nebo jinym vice-oktanovym palivem chci ho dat do Carismi 1.6 16V r.v.98 pry se muze stat ze vypali nejake tesneni atd.....dekuji za rady :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Viz diskuse na http://www.oleje.cz/forum/index.php
Hledani http://www.oleje.cz/forum/search.php

Autor:  Mitsi [ 08 červen 2007 13:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: vice-oktanove palivo

djdrago píše:
zdravim mam takovaj dotazek mate nekdo zkusenosti a Wpawer nebo jinym vice-oktanovym palivem chci ho dat do Carismi 1.6 16V r.v.98 pry se muze stat ze vypali nejake tesneni atd.....dekuji za rady :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Kam na takový blbosti kdo chodí!?

Autor:  carisma [ 08 červen 2007 14:25 ]
Předmět příspěvku: 

Asi bude moje odpoved mimo misu (pac mam diesel), ale do meho TD leju Diesel Extra od Shellu a ob dve-tri nadrze tam naleju ten jejich Power Diesel, nebo tak nejak se to jmenuje (ma to mit vetsi vykon :?: a predpokladam ze tedy i vyssi teplotu) a zatim mi nic nikde neshorelo.

Za mejch mladejch let jsme obcas upekli akorat dvoutaktni motory (wartburgy a jawy) kdyz jsme do nich lili leteckej benzin, u modernich motoru bych se vykonejsiho paliva nebal.

Autor:  carisma [ 08 červen 2007 14:32 ]
Předmět příspěvku: 

jeste dodatek...

...u modernich motoru bych se vykonejsiho paliva nebal. Tim ti samozrejme nerikam ze tam mas lejt leteckej benzin nebo podobny sragory.

Autor:  Mitsi [ 08 červen 2007 14:58 ]
Předmět příspěvku: 

Leteckej benzín není "nic lepšího" a do auta se rozhodně nehodí, mj. proto, že má nižší oktanové číslo!

Autor:  carisma [ 08 červen 2007 15:33 ]
Předmět příspěvku: 

Ja napsal leteckej benzin, protoze nevim co to presne bylo, pripadalo mi to jako vystizny nazev a vozil nam to kluk ktery pracoval na letisti. Masina na to litala jak zbesila. Znicili jsme tim nekolikero motoru, ale byla to jiiizda :twisted:

Autor:  panostano [ 25 říjen 2008 22:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: vice-oktanove palivo

Ja tam dávam 98 oktánový a mám istotu že nebudú problémy :cool:

Autor:  pajama [ 26 říjen 2008 15:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: vice-oktanove palivo

co ja viem tak letecke benziny su charakterizovane dvomi cislami, pricom to druhe dosahuje hodnoty 130 "aj v robotny den"

Autor:  Mitsi [ 26 říjen 2008 18:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: vice-oktanove palivo

pajama píše:
co ja viem tak letecke benziny su charakterizovane dvomi cislami, pricom to druhe dosahuje hodnoty 130 "aj v robotny den"


Jukni na kompresní poměr leteckých pístových motorů a bude Ti jasné, že do takových motorů vysokooktanový benzín rozhodně nepatří!

Autor:  pajama [ 26 říjen 2008 21:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: vice-oktanove palivo

na taketo problemy sa pridava tetraetylolova
no ale ked nie tak nie :wink:

Autor:  Mitsi [ 26 říjen 2008 23:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: vice-oktanove palivo

A o jakých "problémech" vlastně hovoříš? Nějak jsem nepochopil...

Autor:  pajama [ 27 říjen 2008 19:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: vice-oktanove palivo

Mitsi prosim Ta napis mi ako si na to prisiel , alebo v ktorej literature si sa docital, ze letecky benzin ma nizsie oktanove cislo ako trebars 95?
ak vies o com hovori oktanove cislo a vies priblizne aky je asi zdvihovy objem jedneho piestu tak oktanove cislo u leteckych benzinoch je zrejmé
a tetraetylolova sluzi na zvysenie oktanoveho cisla

Autor:  EvoMan [ 27 říjen 2008 20:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: vice-oktanove palivo

ja nejsem na paliva odbornik, ale z praxe vim, ze letecke palivo (tkzv. PL6-ka pro proudove motory) ma mnohem bliz k nafte, nez k benzinu, takze spis bych meril cetanove, nez oktanove cislo. Kdysi na to jezdily treba i Avie a podobne humpolacke motory uplne v pohode, ale diesly v osobacich to spolehlive znicilo, benzinak na to ani neskrt.V CR ma nejvysii oktanove cislo plyn (LPG) :-) :clap: a to az kolem 105 oktanu (ma ale zase jine nevyhody, napr. nizsi vyhrevnost => vetsi merna spotreba apod.)

Autor:  pajama [ 27 říjen 2008 20:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: vice-oktanove palivo

ano volakedy PL6 - letecky petrolej, ale mi tu piseme o benzine a teda pre piestove motory

ale absolutne letecky benzin nejakym sposobom neohajujem, ze je to to naj do beznych piestovych motorov to v ziadnom pripade, skor naopak - z dlhodobeho hladiska

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/