mitsubishi.megaherz.cz https://mitsubishi.megaherz.cz/ |
|
vice-oktanove palivo https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=1&t=489 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | djdrago [ 07 červen 2007 20:39 ] |
Předmět příspěvku: | vice-oktanove palivo |
zdravim mam takovaj dotazek mate nekdo zkusenosti a Wpawer nebo jinym vice-oktanovym palivem chci ho dat do Carismi 1.6 16V r.v.98 pry se muze stat ze vypali nejake tesneni atd.....dekuji za rady |
Autor: | xor [ 08 červen 2007 13:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vice-oktanove palivo |
djdrago píše: zdravim mam takovaj dotazek mate nekdo zkusenosti a Wpawer nebo jinym vice-oktanovym palivem chci ho dat do Carismi 1.6 16V r.v.98 pry se muze stat ze vypali nejake tesneni atd.....dekuji za rady
Viz diskuse na http://www.oleje.cz/forum/index.php Hledani http://www.oleje.cz/forum/search.php |
Autor: | Mitsi [ 08 červen 2007 13:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vice-oktanove palivo |
djdrago píše: zdravim mam takovaj dotazek mate nekdo zkusenosti a Wpawer nebo jinym vice-oktanovym palivem chci ho dat do Carismi 1.6 16V r.v.98 pry se muze stat ze vypali nejake tesneni atd.....dekuji za rady
Kam na takový blbosti kdo chodí!? |
Autor: | carisma [ 08 červen 2007 14:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Asi bude moje odpoved mimo misu (pac mam diesel), ale do meho TD leju Diesel Extra od Shellu a ob dve-tri nadrze tam naleju ten jejich Power Diesel, nebo tak nejak se to jmenuje (ma to mit vetsi vykon a predpokladam ze tedy i vyssi teplotu) a zatim mi nic nikde neshorelo. Za mejch mladejch let jsme obcas upekli akorat dvoutaktni motory (wartburgy a jawy) kdyz jsme do nich lili leteckej benzin, u modernich motoru bych se vykonejsiho paliva nebal. |
Autor: | carisma [ 08 červen 2007 14:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
jeste dodatek... ...u modernich motoru bych se vykonejsiho paliva nebal. Tim ti samozrejme nerikam ze tam mas lejt leteckej benzin nebo podobny sragory. |
Autor: | Mitsi [ 08 červen 2007 14:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Leteckej benzín není "nic lepšího" a do auta se rozhodně nehodí, mj. proto, že má nižší oktanové číslo! |
Autor: | carisma [ 08 červen 2007 15:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja napsal leteckej benzin, protoze nevim co to presne bylo, pripadalo mi to jako vystizny nazev a vozil nam to kluk ktery pracoval na letisti. Masina na to litala jak zbesila. Znicili jsme tim nekolikero motoru, ale byla to jiiizda |
Autor: | panostano [ 25 říjen 2008 22:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vice-oktanove palivo |
Ja tam dávam 98 oktánový a mám istotu že nebudú problémy |
Autor: | pajama [ 26 říjen 2008 15:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vice-oktanove palivo |
co ja viem tak letecke benziny su charakterizovane dvomi cislami, pricom to druhe dosahuje hodnoty 130 "aj v robotny den" |
Autor: | Mitsi [ 26 říjen 2008 18:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vice-oktanove palivo |
pajama píše: co ja viem tak letecke benziny su charakterizovane dvomi cislami, pricom to druhe dosahuje hodnoty 130 "aj v robotny den" Jukni na kompresní poměr leteckých pístových motorů a bude Ti jasné, že do takových motorů vysokooktanový benzín rozhodně nepatří! |
Autor: | pajama [ 26 říjen 2008 21:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vice-oktanove palivo |
na taketo problemy sa pridava tetraetylolova no ale ked nie tak nie |
Autor: | Mitsi [ 26 říjen 2008 23:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vice-oktanove palivo |
A o jakých "problémech" vlastně hovoříš? Nějak jsem nepochopil... |
Autor: | pajama [ 27 říjen 2008 19:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vice-oktanove palivo |
Mitsi prosim Ta napis mi ako si na to prisiel , alebo v ktorej literature si sa docital, ze letecky benzin ma nizsie oktanove cislo ako trebars 95? ak vies o com hovori oktanove cislo a vies priblizne aky je asi zdvihovy objem jedneho piestu tak oktanove cislo u leteckych benzinoch je zrejmé a tetraetylolova sluzi na zvysenie oktanoveho cisla |
Autor: | EvoMan [ 27 říjen 2008 20:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vice-oktanove palivo |
ja nejsem na paliva odbornik, ale z praxe vim, ze letecke palivo (tkzv. PL6-ka pro proudove motory) ma mnohem bliz k nafte, nez k benzinu, takze spis bych meril cetanove, nez oktanove cislo. Kdysi na to jezdily treba i Avie a podobne humpolacke motory uplne v pohode, ale diesly v osobacich to spolehlive znicilo, benzinak na to ani neskrt.V CR ma nejvysii oktanove cislo plyn (LPG) a to az kolem 105 oktanu (ma ale zase jine nevyhody, napr. nizsi vyhrevnost => vetsi merna spotreba apod.) |
Autor: | pajama [ 27 říjen 2008 20:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vice-oktanove palivo |
ano volakedy PL6 - letecky petrolej, ale mi tu piseme o benzine a teda pre piestove motory ale absolutne letecky benzin nejakym sposobom neohajujem, ze je to to naj do beznych piestovych motorov to v ziadnom pripade, skor naopak - z dlhodobeho hladiska |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |