mitsubishi.megaherz.cz https://mitsubishi.megaherz.cz/ |
|
Olej v prevodovce https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=1&t=534 |
Stránka 2 z 4 |
Autor: | jirka578 [ 10 srpen 2007 22:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jinak ten ELF Tranself TRX 75W-80W jsem asi před půl rokem kupoval v Plzni v jedné prodejničce autodílů, kde mají oleje ELF. Měli jen 5l kanystry, ale celkem bez problémů mi odlili 1l na dolití. Chtěli za něj pokud se pamatuju kolem 450 Kč/l. |
Autor: | Ali [ 15 srpen 2007 08:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nerobte paniku.Však je to normálny ELF a každý šikovnejší predajca v mototechne vám ho musí zohnať.A web je toho tiež plný.Daj si len do vyhľadávača TRANSELF. http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=675 |
Autor: | Ali [ 15 srpen 2007 08:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mám tiež Carismu 1,6 66kw, 1997 a tiež som to tam lial.A ako už písali, ide to tam cez ten predný otvor s tou plastovou skrutkou.Tá pollitrová nádobka od ELF-u má aj výsuvnú hadičku,takže to tam v pohode s tym doleješ.Limit koľko má byť oleja v prevodovke je spodná hrana nalievacieho otvoru, takže keď budeš mať káru na rovine a začne to z nej vytekať, tak máš plný. aktuálny stav zisťujem zahnutým klincom do L. Len pozor nech ti tam nespadne |
Autor: | carisma [ 15 srpen 2007 09:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mozna uz se to tu nekde resilo, ale pro jistotu se zeptam: Jaky je presny postup pri vymene oleje v prevodovce? Samozrejme ze vypustit stary je prvni krok. Dela se jeste nejaky vyplach nejakym specialnim olejem nebo jinou tekutinou, nebo se prevodovka necha proste jen "vykapat" vypustnim otvorem a nalije se novy olej? Dik za radu. |
Autor: | Ali [ 15 srpen 2007 09:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
carisma píše: Mozna uz se to tu nekde resilo, ale pro jistotu se zeptam: Jaky je presny postup pri vymene oleje v prevodovce? Samozrejme ze vypustit stary je prvni krok. Dela se jeste nejaky vyplach nejakym specialnim olejem nebo jinou tekutinou, nebo se prevodovka necha proste jen "vykapat" vypustnim otvorem a nalije se novy olej?
Dik za radu. Otázka je, či je nutné tam olej meniť.Počul som,že tie náplne sú doživotné. Samozrejme,ak niečo s ňou nemáš. |
Autor: | carisma [ 16 srpen 2007 10:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
To ano, rika se to. Ale kdybych precijen z jakehokoliv duvodu chtel, tak jak na to? |
Autor: | Ali [ 17 srpen 2007 10:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
carisma píše: To ano, rika se to. Ale kdybych precijen z jakehokoliv duvodu chtel, tak jak na to?
Hm. Asi by som zavolal do servisu Mitsubishi. Ale podľa mňa, pobehať s autom,hneď isť na jamu a vypustiť zo spodu olej.A následne naliať nový. Pochybujem že tam lejú niečo na prečistenie. Keď s nim pobeháš a hneď vypustíš, bordel by sa nemal čas uložiť. Takže ti to vytečie von. |
Autor: | Mitsi [ 17 srpen 2007 16:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Samozřejmě! A co na tom chceš řešit? Vypustit to, co vyteče, a nalít nový po okraj kontrolního otvoru. |
Autor: | carisma [ 17 srpen 2007 16:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Me jde prave o to, jestli se to nejak vyplachuje, aby v prevodovce nezustaly zbytky stareho oleje. Ale jak to vypada, asi ne. |
Autor: | Mitsi [ 17 srpen 2007 18:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ne, nic se nevyplachuje, není totiž čím. |
Autor: | Rudymir7 [ 07 listopad 2007 10:36 ] |
Předmět příspěvku: | olej z dovozu |
zdravim, pokud by se nasel zajemce, zkusil bych pres kamose v usa nechat poslat olej viz. http://www.jscspeed.com/evo/evo_base.ht ... n_7585.htm postovne by melo byt do 40 USD. samotnemu se mi to nevyplati. jednoho zajemce uz mam, kdyby sme na dva kanystry byli tri, bylo by to OK |
Autor: | Rudymir7 [ 16 listopad 2007 08:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
no kdyz nikdo nema zajem, tak seme to nevyplati a koupim olej tady... |
Autor: | Návštěvník [ 03 září 2008 07:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: |
Mitsi píše: Osobně se domnívám, že jde o speciální olej (červený) do převodovek francouzských vozů (na obalu to bývá vždy uvedeno) API 75W-80 (až 85) GL-5, např. Valvoline API PC GL-5. Dotaz:A jakej patri olej do automatu carismy z roku 96? A ma se vubec menit?Pokud ano,tak v kolika km.Diky za odpoved |
Autor: | Mitsi [ 03 září 2008 09:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Olej v prevodovce |
ATF DiaQueen SP2 nebo novější SP3. Výměna po 90 - 100 tis. km nebo 6 letech, co uplyne dříve, potřebné množství pro výměnu 4,2 l, celkový obsah náplně 7,8 l. S klasifikací SP3/SP3 existuje na českém trhu jediný ATF, a sice Valvoline MaxLife ATF. Vyměnit je třeba i filtr, který navzdory zvyklostem zde bývá tzv. vnější, tj. vypadá jako klasický filtr motorového oleje - díky tomu ale není nutné lézt do skříně, resp. demontovat vanu převodovky. |
Autor: | paj [ 03 září 2008 22:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Olej v prevodovce |
Mitsi, diky....nezbyva nez do toho jit, je to 11et stary a hranici 100t km to uz taky pokorilo davno a olej bych rekl,ze tam bude puvodni.....jak jinak taky,ze? Kdyz sem vcera rekl kamosovii,ze chci jen svicky DENZO a nic jinyho,tak se na me dival,ze sem spadl asi z visne...ale bez problemu je nastesti sehnal,vytahl z toho stary BOSHeny a ted to lita,jakoby to melo o 10kw vic....dik |
Stránka 2 z 4 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |