mitsubishi.megaherz.cz https://mitsubishi.megaherz.cz/ |
|
Palivový filtr https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=1&t=535 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Storm [ 31 červenec 2007 21:07 ] |
Předmět příspěvku: | Palivový filtr |
Můžete mi někdo poradit, kde je na 1,8 GDI palivový filtr? V dokumentaci WorkshopManuals jsem ho nikde nenašel (resp. jeho umístění). |
Autor: | Mitsi [ 01 srpen 2007 11:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je integrální součástí podávacího čerpadla v nádrži a současně je to ještě kombinované i s měřákem paliva. 2.4 GDI má také jemný filtřík jako součást vysokotlaké pumpy na hlavě motoru - jak je tomu u 1.8 GDI nevím, neboť tam je vysokotlaká pumpa jiného konstrukčního řešení. Ani jeden filtr se nedá měnit tak, jako je tomu běžné u MPI motorů, pročež ani nejsou předepsány intervaly výměny... ![]() |
Autor: | Storm [ 01 srpen 2007 22:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
No, to je pěkné, na Autokelly nabízí palivový filtr na 1,8 GDI a je tam dokonce i fotka........ a od tří výrobců. ![]() |
Autor: | Mitsi [ 04 srpen 2007 14:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Cha, cha... Ještě, že mám prodejce autodílů, který mi ty nepasující bez řečí bere zpět. A že jich nepasuje cca 50%! Holt ta kvalita katalogů: schválně si všimněte, jak rozdílné filtry autokelly k danému vozu nabízí - přitom kdo zná Mitsubishi, tak ví, že výrobce zásadně neexperimentuje s konstrukčními provedeními téhož dílu ve stejné řadě/typu vozidel. |
Autor: | Begy [ 05 srpen 2007 12:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
jj někdy se člověk nestačí divit.... já prozměnu hledal zadní brzdové kotouče na mýho galoše. Většina prodejců uvádí od 1,8 - 2,5V6 stejný, přitom 2,5V6 má vzadu kotouč větší a dvojitý s chlazením. |
Autor: | EvoMan [ 05 srpen 2007 13:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Begy píše: jj někdy se člověk nestačí divit.... já prozměnu hledal zadní brzdové kotouče na mýho galoše. Většina prodejců uvádí od 1,8 - 2,5V6 stejný, přitom 2,5V6 má vzadu kotouč větší a dvojitý s chlazením.
Jo, ja vidim nejvetsi problem v tech katalozich u prodejcu, ty jsou katastrofalni kvality, skoro u vsech aut jsou chyby, treba je v jednom cislo brzdove desticky, ve druhem si vyhledas i jeji tvar no a je uplne jina, nez ta co si prineses sebou demontovanou...chi chi a to samozrejme pouzivame VIN kod atd... Ale seriozni prodejci veci meni, stava se nam to v servise skoro denne, pokud to jsou auta, co vylozene nezname, tak se tak polovina veci meni a zakaznik ceka, nez to objednaji, privezou, predaji...ach jo...system je fakt naprd. |
Autor: | Storm [ 05 srpen 2007 21:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mitsi píše: Cha, cha... Ještě, že mám prodejce autodílů, který mi ty nepasující bez řečí bere zpět. A že jich nepasuje cca 50%! Holt ta kvalita katalogů: schválně si všimněte, jak rozdílné filtry autokelly k danému vozu nabízí - přitom kdo zná Mitsubishi, tak ví, že výrobce zásadně neexperimentuje s konstrukčními provedeními téhož dílu ve stejné řadě/typu vozidel.
Noooo a jeden z nich je podle fotky olejový..... |
Autor: | Ali [ 15 srpen 2007 09:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Begy píše: jj někdy se člověk nestačí divit.... já prozměnu hledal zadní brzdové kotouče na mýho galoše. Většina prodejců uvádí od 1,8 - 2,5V6 stejný, přitom 2,5V6 má vzadu kotouč větší a dvojitý s chlazením.
Mi vrav. Menil som platničky na predné brzdy s ABS a podľa katalógu vobec nepasovali.Nakoniec tam vošli platničky na ten isty model Carismy ale bez ABS. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |