mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 10 květen 2024 05:12

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vstřikovací čerpadlo
PříspěvekNapsal: 14 listopad 2007 15:30 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červenec 2004 11:15
Příspěvky: 438
Bydliště: Praha
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,9TD
Rok výroby: 1999
Tak jsem si dlouhou dobu liboval, že mam diesel, že nemam problémy s volnoběhem a škrtící klapkou, ale teď mě něco podobného potkalo také.

Minulý týden jsem dal auto do servisu na výměnu žhavicích svíček. Při studeném startu motor kuckal a děsne kouřil, jako by běžel na 2-3 válce. To mi vyřešili, právě výměnou žhavicích svíček (takže to je teď už v pohodě) a při té příležitosti také zjistili, že mi padá nafta. To vyřešili vložením balónkové pumpičky do palivového vedení. Všechno se zdálo v pořádku, auto jsem převzal, ale po ujetí několika málo kilometrů jsem zjistil nepříjemnost v podobě samovolného "přidávání plynu". Nejprve se mi to stalo na semaforu, čekám na zelenou a najednou otáčky samy vylétnou z volnoběhu na 2tisíce. Po chvilce zase klesnou na 800. Děje se to úplně náhodně, při studeném i teplém motoru, na volnoběh, i za jízdy. Jel jsem po D1, cca 130km/h a najednou si to samo přidalo, jako bych prošlápnul plyn na podlahu.
Napadlo mě, že si nějaká řídící elektronika neumí poradit s výše zmíněným balonkem, ale ten je tam pouze na to abych si po delším stání vytáhnul naftu z nádrže. Volal jsem zpět do servisu a tam mi řekli že je problém se vstřikovacím čerpadlem. Že "se mu něco nelíbí" a tak to dohání otáčkama a pak "se chytne" a otáčky zase spadnou. Já bych se chtěl zeptat, než jim to odvezu, na váš názor, v čem by mohl být problém.
Samozřejmě že je problém v nějakém jejich zásahu, protože to, co mi to teď dělá jsem za 4 roky co to auto mám nikdy nezažil, ale kde? V tom balónku? V nových žhavicích svíčkách? (to snad ani ne), nebo se tohle prostě s dieslem který má na tachometru 150tis stává a zrovna se mi to přihodilo po návštěvě servisu?

Motor Renault 1,9 TD rv 1999, tankuju pouze Shell Diesel Extra, občas ten jejich "lepší" Power Diesel.

Díky za názory.

_________________
Obrázek Obrázek
Mitsubishi Carisma Sedan, 1.9TD, 1999 ... Jeep Grand Cherokee WJ, 4,7 V8, 1999


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: diesel
PříspěvekNapsal: 14 listopad 2007 15:54 
Offline

Registrován: 27 prosinec 2005 15:34
Příspěvky: 270
Bydliště: Tropau
Problem bude asi² opravdu v tom cerpadle, je to motor Renault a tem diesel nevydrzi vic nez prave tech 150 tisic kilaku...staci si projit internetova fora, je to hruza.

Ale na druhou stranu si myslim, ze opotrebene cerpadlo by se dalo nekde repasovat za rozumne penize.

_________________
EVO/STI - kdo jednou zkusi, pak uz musi...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 listopad 2007 09:57 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červenec 2004 11:15
Příspěvky: 438
Bydliště: Praha
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,9TD
Rok výroby: 1999
Tak jsem to dnes dal zpet do servisu. Nastesti to prijali uplne v pohode, bal jsem se rozbourat si s nimi 4lety vztah. Pak dam vedet jak to dopadlo.

_________________
Obrázek Obrázek
Mitsubishi Carisma Sedan, 1.9TD, 1999 ... Jeep Grand Cherokee WJ, 4,7 V8, 1999


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 prosinec 2007 11:01 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červenec 2004 11:15
Příspěvky: 438
Bydliště: Praha
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,9TD
Rok výroby: 1999
Tož auto je už nějakou dobu doma a funguje lépe než kdykoliv dříve. Tím že neco provedli z čerpadlem při tom prvním zásahu, nastaly problémy které jsem popisoval dříve, takže čerpadlo muselo ven a na seřízení. To servis zařídil (cena za seřízení 2700,-) a pak ještě něco ladili kolem volnoběhu a startování. Naštěstí nebylo nutné v čerpadle měnit žádné součástky.

Dříve byl problém s volnoběhem, jakmile jsem rozsvítil, nebo pustil nějaký spotřebič, poklesly otáčky a zůstaly dole. A to cca o 200-300ot/min. Teď se otáčkoměr vůbec nepohne i když najednou zapnu úplně všechno co je možné zapnout. Také reakce na sešlápnutí plynu je mnohem pohotovější, není tam žádná prodleva a otáčky jdou okamžitě nahoru. Dříve ty reakce byly takové všelijaké. V kopcích, kde na pětku a s plynem na podlaze auto bylo schopné jen udržet svou rychlost teď zrychluje a táhne. Takže "oprava opravy" se vydařila, sice mě to stálo o pár peněz víc než jsem původně předpokládal, ale výsledek za to určitě stojí.

_________________
Obrázek Obrázek
Mitsubishi Carisma Sedan, 1.9TD, 1999 ... Jeep Grand Cherokee WJ, 4,7 V8, 1999


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 prosinec 2007 11:22 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Tak to upřímně gratuluji!

A při této příležitosti přeji adminovi klidné Vánoce a hodně zdraví, pohody a úspěchů v r. 2008.

S poděkováním za vzornou péči věnovanou tomuto fóru
Mitsi

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 94 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz