mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

Vstřikovací čerpadlo
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=1&t=624
Stránka 1 z 1

Autor:  carisma [ 14 listopad 2007 15:30 ]
Předmět příspěvku:  Vstřikovací čerpadlo

Tak jsem si dlouhou dobu liboval, že mam diesel, že nemam problémy s volnoběhem a škrtící klapkou, ale teď mě něco podobného potkalo také.

Minulý týden jsem dal auto do servisu na výměnu žhavicích svíček. Při studeném startu motor kuckal a děsne kouřil, jako by běžel na 2-3 válce. To mi vyřešili, právě výměnou žhavicích svíček (takže to je teď už v pohodě) a při té příležitosti také zjistili, že mi padá nafta. To vyřešili vložením balónkové pumpičky do palivového vedení. Všechno se zdálo v pořádku, auto jsem převzal, ale po ujetí několika málo kilometrů jsem zjistil nepříjemnost v podobě samovolného "přidávání plynu". Nejprve se mi to stalo na semaforu, čekám na zelenou a najednou otáčky samy vylétnou z volnoběhu na 2tisíce. Po chvilce zase klesnou na 800. Děje se to úplně náhodně, při studeném i teplém motoru, na volnoběh, i za jízdy. Jel jsem po D1, cca 130km/h a najednou si to samo přidalo, jako bych prošlápnul plyn na podlahu.
Napadlo mě, že si nějaká řídící elektronika neumí poradit s výše zmíněným balonkem, ale ten je tam pouze na to abych si po delším stání vytáhnul naftu z nádrže. Volal jsem zpět do servisu a tam mi řekli že je problém se vstřikovacím čerpadlem. Že "se mu něco nelíbí" a tak to dohání otáčkama a pak "se chytne" a otáčky zase spadnou. Já bych se chtěl zeptat, než jim to odvezu, na váš názor, v čem by mohl být problém.
Samozřejmě že je problém v nějakém jejich zásahu, protože to, co mi to teď dělá jsem za 4 roky co to auto mám nikdy nezažil, ale kde? V tom balónku? V nových žhavicích svíčkách? (to snad ani ne), nebo se tohle prostě s dieslem který má na tachometru 150tis stává a zrovna se mi to přihodilo po návštěvě servisu?

Motor Renault 1,9 TD rv 1999, tankuju pouze Shell Diesel Extra, občas ten jejich "lepší" Power Diesel.

Díky za názory.

Autor:  EvoMan [ 14 listopad 2007 15:54 ]
Předmět příspěvku:  diesel

Problem bude asi² opravdu v tom cerpadle, je to motor Renault a tem diesel nevydrzi vic nez prave tech 150 tisic kilaku...staci si projit internetova fora, je to hruza.

Ale na druhou stranu si myslim, ze opotrebene cerpadlo by se dalo nekde repasovat za rozumne penize.

Autor:  carisma [ 19 listopad 2007 09:57 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem to dnes dal zpet do servisu. Nastesti to prijali uplne v pohode, bal jsem se rozbourat si s nimi 4lety vztah. Pak dam vedet jak to dopadlo.

Autor:  carisma [ 19 prosinec 2007 11:01 ]
Předmět příspěvku: 

Tož auto je už nějakou dobu doma a funguje lépe než kdykoliv dříve. Tím že neco provedli z čerpadlem při tom prvním zásahu, nastaly problémy které jsem popisoval dříve, takže čerpadlo muselo ven a na seřízení. To servis zařídil (cena za seřízení 2700,-) a pak ještě něco ladili kolem volnoběhu a startování. Naštěstí nebylo nutné v čerpadle měnit žádné součástky.

Dříve byl problém s volnoběhem, jakmile jsem rozsvítil, nebo pustil nějaký spotřebič, poklesly otáčky a zůstaly dole. A to cca o 200-300ot/min. Teď se otáčkoměr vůbec nepohne i když najednou zapnu úplně všechno co je možné zapnout. Také reakce na sešlápnutí plynu je mnohem pohotovější, není tam žádná prodleva a otáčky jdou okamžitě nahoru. Dříve ty reakce byly takové všelijaké. V kopcích, kde na pětku a s plynem na podlaze auto bylo schopné jen udržet svou rychlost teď zrychluje a táhne. Takže "oprava opravy" se vydařila, sice mě to stálo o pár peněz víc než jsem původně předpokládal, ale výsledek za to určitě stojí.

Autor:  Mitsi [ 19 prosinec 2007 11:22 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to upřímně gratuluji!

A při této příležitosti přeji adminovi klidné Vánoce a hodně zdraví, pohody a úspěchů v r. 2008.

S poděkováním za vzornou péči věnovanou tomuto fóru
Mitsi

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/