mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 17 červen 2025 21:50

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: RESET ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY
PříspěvekNapsal: 21 listopad 2007 19:41 
Offline

Registrován: 23 leden 2007 19:27
Příspěvky: 38
Bydliště: Plzeň sever
Můžete mi prosím někdo napsat jak se resetuje řídící jednotka na GDIčku, hledal jsem to tady na fóru ale nenašel. Všude se zde píše reset ala Mitsi, ale kde je postup ?
Mitsi tak ještě jednou pro mě díky.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 listopad 2007 20:28 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Je to úplně stejné, jako u MPI: zapneš zapalování (ale nestartuješ - motor nesmí běžet!!!), odpojíš mínus pól akumulátoru, počkáš tak min. 20 sekund, znovu připojíš mínus pól (všechny spotřebiče by samozřejmě měly být již předtím vypnuty, aby při opětovném připojení nedocházelo ke zbytečnému jiskření, krátce po připojení vypneš zapalování, dotáhneš svorku na aku a můžeš startovat.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 listopad 2007 22:53 
Offline

Registrován: 23 leden 2007 19:27
Příspěvky: 38
Bydliště: Plzeň sever
Díky moc zítra to zkusím.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 listopad 2007 10:49 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červenec 2004 11:15
Příspěvky: 438
Bydliště: Praha
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,9TD
Rok výroby: 1999
Mohl by tenhle postup fungovat i u renaultiho TD?

_________________
Obrázek Obrázek
Mitsubishi Carisma Sedan, 1.9TD, 1999 ... Jeep Grand Cherokee WJ, 4,7 V8, 1999


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 listopad 2007 11:54 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
O tom nic nevím.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 listopad 2007 18:15 
Offline

Registrován: 23 leden 2007 19:27
Příspěvky: 38
Bydliště: Plzeň sever
Tak dnes jsem udělal ten reset a nic, žádná změna. (představoval bych si, že alespoň chvilku než si to načte nějaké hodnoty tak to bude nějak kolísat či něco) Tak se chci zeptat dělal jsem to když auto bylo ohřáté, nemá se to resetovat studené ?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 listopad 2007 09:57 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Ne, má se to dělat zásadně na ohřátém motoru. Pokud se to ovšem po resetu chová absolutně stejně, je to divné a já žádné vysvětlení bohužel nemám (ledaže by byla klapka rozštelovaná): Dělal jsem to mnohokrát u řady aut a s vyčištěnou a správně seřízenou klapkou byl vždy po resetu alespoň nějakou dobu o trochu vyšší volnoběh, zejména krátce po nastartování, a také ostřejší reakce na pohyby volantem a samovolný rozjezd auta. I když je pravdou, že u GDI je to méně výrazné, než u MPI. Také platí, že GDI je podstatně odolnější vůči úplnému spadnutí/zapomenutí volnoběhu po odpojení akumulátoru, a to dokonce i se špinavou klapkou.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 listopad 2007 18:15 
Offline

Registrován: 23 leden 2007 19:27
Příspěvky: 38
Bydliště: Plzeň sever
Tak to je divné, já při té výměně motoru čistil škrtící klapku a otáčky na volnoběh docela lítaly. A právě při otočení volantem nebo zapnutí ohřevu zad. skla se po restartu ani nehnou, ale nahoru ani dolu. Jinak dneska po jízdě už se celkem drží kolem 600 ot/min. Tak to asi pomohlo, ale jak říkám při odběru proudu bez reakce. Tudíž podle toho co jsem tady četl tak soudím , že jedu na "nouzový režim"


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz