mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

RESET ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=1&t=629
Stránka 1 z 1

Autor:  lagi [ 21 listopad 2007 19:41 ]
Předmět příspěvku:  RESET ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Můžete mi prosím někdo napsat jak se resetuje řídící jednotka na GDIčku, hledal jsem to tady na fóru ale nenašel. Všude se zde píše reset ala Mitsi, ale kde je postup ?
Mitsi tak ještě jednou pro mě díky.

Autor:  Mitsi [ 21 listopad 2007 20:28 ]
Předmět příspěvku: 

Je to úplně stejné, jako u MPI: zapneš zapalování (ale nestartuješ - motor nesmí běžet!!!), odpojíš mínus pól akumulátoru, počkáš tak min. 20 sekund, znovu připojíš mínus pól (všechny spotřebiče by samozřejmě měly být již předtím vypnuty, aby při opětovném připojení nedocházelo ke zbytečnému jiskření, krátce po připojení vypneš zapalování, dotáhneš svorku na aku a můžeš startovat.

Autor:  lagi [ 21 listopad 2007 22:53 ]
Předmět příspěvku: 

Díky moc zítra to zkusím.

Autor:  carisma [ 22 listopad 2007 10:49 ]
Předmět příspěvku: 

Mohl by tenhle postup fungovat i u renaultiho TD?

Autor:  Mitsi [ 22 listopad 2007 11:54 ]
Předmět příspěvku: 

O tom nic nevím.

Autor:  lagi [ 22 listopad 2007 18:15 ]
Předmět příspěvku: 

Tak dnes jsem udělal ten reset a nic, žádná změna. (představoval bych si, že alespoň chvilku než si to načte nějaké hodnoty tak to bude nějak kolísat či něco) Tak se chci zeptat dělal jsem to když auto bylo ohřáté, nemá se to resetovat studené ?

Autor:  Mitsi [ 23 listopad 2007 09:57 ]
Předmět příspěvku: 

Ne, má se to dělat zásadně na ohřátém motoru. Pokud se to ovšem po resetu chová absolutně stejně, je to divné a já žádné vysvětlení bohužel nemám (ledaže by byla klapka rozštelovaná): Dělal jsem to mnohokrát u řady aut a s vyčištěnou a správně seřízenou klapkou byl vždy po resetu alespoň nějakou dobu o trochu vyšší volnoběh, zejména krátce po nastartování, a také ostřejší reakce na pohyby volantem a samovolný rozjezd auta. I když je pravdou, že u GDI je to méně výrazné, než u MPI. Také platí, že GDI je podstatně odolnější vůči úplnému spadnutí/zapomenutí volnoběhu po odpojení akumulátoru, a to dokonce i se špinavou klapkou.

Autor:  lagi [ 23 listopad 2007 18:15 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to je divné, já při té výměně motoru čistil škrtící klapku a otáčky na volnoběh docela lítaly. A právě při otočení volantem nebo zapnutí ohřevu zad. skla se po restartu ani nehnou, ale nahoru ani dolu. Jinak dneska po jízdě už se celkem drží kolem 600 ot/min. Tak to asi pomohlo, ale jak říkám při odběru proudu bez reakce. Tudíž podle toho co jsem tady četl tak soudím , že jedu na "nouzový režim"

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/