mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 10 květen 2024 21:52

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: rada 1.8 GDI nebo raci lancera 1.6
PříspěvekNapsal: 19 prosinec 2007 21:06 
Offline

Registrován: 19 prosinec 2007 20:51
Příspěvky: 110
Bydliště: Ustecky kraj
Automobil: Carisma
Typ motoru: 4G93 MPI
Rok výroby: 1997
Ahoj lidicky,
prosim poradte mi co by bylo "lepsi", mene nakladne na udrzbu. Mam sanci koupit carismu 1.8 gdi rv 97 "najeto" 110 tis. od znameho a nevim zdali by to pro me byla vhodna volba kor po tom co jsem si zde precetl klady a zapory hodoto motoru provozovaneho v CR. Jsem bohuzel chudy student :) a shanim nejake spolehlive auto na rocni najezd cca do 15 tis.
Uz jsem byl rozhodnut pro lancera 1.6 rv okolo 95 dovoz z D, ale s touto nabidkou jsem zase na vazkach.
Predem vsem dekuji


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 prosinec 2007 09:09 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Pro Tvé potřeby by ten Lancer byl rozhodně lepší, ovšem individuální dovoz (a z D především!) je téměř vždy podvod, takže bych to viděl na tu Carismu od známého, samozřejmě pokud je v pořádku.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 prosinec 2007 11:24 
Offline

Registrován: 19 prosinec 2007 20:51
Příspěvky: 110
Bydliště: Ustecky kraj
Automobil: Carisma
Typ motoru: 4G93 MPI
Rok výroby: 1997
Je fakt ze z podvodu pri dotazeni mam velky bojis i kdyz ta osoba od ktere bych to nechal eventuelne privest ma dobrou povest. Prozmenu pri koupi v CR je to zase vsechno stoceny a ve stavu dokud se to nepos*re tak na to nesahnu.:(