mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 28 březen 2024 21:16

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 leden 2008 15:58 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Na to, že ŘJ od Mitsubishi není "standardní cestou" čipovatelná, jsem narážel, ale nebyl jsem si tím na 100% jist, takže díky za potvrzení.

Jinak "přehrát SW", resp. zřejmě jen datové mapy (omlouvám se, ale v počítačích se opravdu nevyznám), i zde lze, ovšem pouze za pomoci zařízení, kterým ale nedisponují ani značkové servisy: k MUT se připne adaptér se čtečkou karet a do něho se zasune paměťová karta velikosti telefonní karty; MUT se připojí přes diagnostickou přípojku auta, zapne se zapalování a odstartuje se přepis; na displeji MUT se střídají informace o tom, který "sektor" se právě maže a který nahrává (je jich, tuším, 5 nebo 6); celé to trvá cca 8,5 min. (schválně jsem to měřil).

Jinak onen adaptér a paměťová karta patří zřejmě k velmi střeženým tajemstvím MMC, neboť s nimi dotyčný technik zacházel, jako by měl v ruce klíče od jaderného arzenálu...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 leden 2008 17:03 
Offline

Registrován: 19 prosinec 2007 20:51
Příspěvky: 110
Bydliště: Ustecky kraj
Automobil: Carisma
Typ motoru: 4G93 MPI
Rok výroby: 1997
Diky


Naposledy upravil h0 dne 03 leden 2008 17:16, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 leden 2008 17:03 
Offline

Registrován: 25 březen 2006 01:00
Příspěvky: 152
Mitsi píše:
Na to, že ŘJ od Mitsubishi není "standardní cestou" čipovatelná, jsem narážel, ale nebyl jsem si tím na 100% jist, takže díky za potvrzení.

Jinak "přehrát SW", resp. zřejmě jen datové mapy (omlouvám se, ale v počítačích se opravdu nevyznám), i zde lze, ovšem pouze za pomoci zařízení, kterým ale nedisponují ani značkové servisy: k MUT se připne adaptér se čtečkou karet a do něho se zasune paměťová karta velikosti telefonní karty; MUT se připojí přes diagnostickou přípojku auta, zapne se zapalování a odstartuje se přepis; na displeji MUT se střídají informace o tom, který "sektor" se právě maže a který nahrává (je jich, tuším, 5 nebo 6); celé to trvá cca 8,5 min. (schválně jsem to měřil).

Jinak onen adaptér a paměťová karta patří zřejmě k velmi střeženým tajemstvím MMC, neboť s nimi dotyčný technik zacházel, jako by měl v ruce klíče od jaderného arzenálu...


A na jakym to bylo modelu/rocnik? Jinak pro upresneni - software obsahuje mapy, takze je cast programu, ktera rika, co ma program delat a pak jsou mapy, muzou byt klidne umisteny uprostred nebo na konci, zavisi na tvurci ridici jednotky a architekture. Vetsinou jde prepisovat primo zvolene adresy, takze pro zmenu map neni potreba prehravat cely software.

Bohuzel stary RJ bez EPROM nikdo neresi, zatim z nich nedokazeme ani software cist. Situace je lepsi u novejsich modelu (Evo 5 a mnoho dalsich Mitsu - procesor H8 uz jde cist, Evo 7/8/9 procesor SH7052 a SH7055 i zapisovat).
U nasich starsich aut ani nevime jaky procesor se skryva pod oznacenim MH6211.

Jo jeste me napadlo, to ze RJ ma EPROM zjistis snadno: pokud je ne krytu RJ napsano E, tak ma EPROM, viz obrazek: http://www.mirage-performance.com/Mitch ... OM-ECU.jpg


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 leden 2008 17:15 
Offline

Registrován: 19 prosinec 2007 20:51
Příspěvky: 110
Bydliště: Ustecky kraj
Automobil: Carisma
Typ motoru: 4G93 MPI
Rok výroby: 1997
Supr dekuji moc, ulne vycerpavajici. Ste fakt borci lidicky!!!
jen to je zprava kterou jsem slyset nechtel ale co, aspon vim na cem jsem.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 leden 2008 17:44 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
To xor: Bylo to na mým autě, 2.4 GDI výroby z konce roku 1999. Ale na ŘJ se dívat opravdu nebudu: většina lidí si totiž myslí, že ŘJ u GDI motorů je v té krabici krabici, která se nachází nad hrncem horního závěsu levého (ve směru jízdy) McPhersonu, ale to je omyl - je úplně jinde a prakticky nedostupná...

To hO: A teď si vezmi, že aplikace speciálních svíček od Densa měla mnohem větší efekt, než ono "čipování", které se pouze promítlo do průběhů křivek, ale jinak vcelku nic nepřineslo. Od té doby na žádné čipování atmosférických motorů nevěřím.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 leden 2008 18:19 
Offline

Registrován: 19 prosinec 2007 20:51
Příspěvky: 110
Bydliště: Ustecky kraj
Automobil: Carisma
Typ motoru: 4G93 MPI
Rok výroby: 1997
Mitsi píše:
To hO: A teď si vezmi, že aplikace speciálních svíček od Densa měla mnohem větší efekt, než ono "čipování", které se pouze promítlo do průběhů křivek, ale jinak vcelku nic nepřineslo. Od té doby na žádné čipování atmosférických motorů nevěřím.


Po tom co jsem se od vas docetl to naprosto chapu.
Musim se mrknout na jake svice vubec jezdim ted :-O , jsem z toho furt nejak vysinutej na tos se do toho uz rejpat:) zitra to snad stihnu.

jo jinak NGK by tomu taky nevadili ne? jo a prosim jaky typ densa?
nasel jsem jen ngk BKR6E-11 a densa do GDI. dekuji


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 leden 2008 00:21 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Na obyč. Densa se musím někde podívat, ale ty "lepší" mají označení IK20.
NGK "nevadí", ale když mám možnost mít za stejnou cenu NGK a Denso, rozhodně beru Denso.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 leden 2008 20:09 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Do Carismy 1,8 MPI SOHC 85 kW patří svíčky Denso K20PR-U11. Stejně tak do verze 1,8 MPI DOHC, která měla sériových 103 kW!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 08 duben 2014 21:24 
Offline

Registrován: 24 říjen 2007 13:47
Příspěvky: 181
Příloha:
image.jpeg
image.jpeg [ 370.92 KiB | Zobrazeno 17497 krát ]
čip na 2,0

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 08 duben 2014 21:31 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Málem jsem si ucvrnknul! :twisted:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09 duben 2014 08:30 
Offline

Registrován: 24 říjen 2007 13:47
Příspěvky: 181
Jedná se o prodej čipnuté jednotky s tímto papírem,cena je 1500kč,ale jednotka není moje.Ovšem příp. zájemci se bojí ji koupit,že je to možná jen podfuk. :think:

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09 duben 2014 08:51 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
rob píše:
...je to možná jen podfuk. :think:

Možná? S pravděpodobností hraničící s jistotou! :mrgreen:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09 duben 2014 09:20 
Offline

Registrován: 24 říjen 2007 13:47
Příspěvky: 181
Říkáš,že tahle jednotka čipnout teda nejde?
http://www.autochip.eu/cz/chiptuning/ta ... 16v-136hp/

_________________
Obrázek


Naposledy upravil rob dne 10 duben 2014 18:54, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09 duben 2014 16:10 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Říkám, že nic od MMC až do příchodu OBDII není čipovatelné. A navíc i kdyby, tak by to stejně bylo kontraproduktivní. Ovšem to by bylo na delší debatu. Máš-li zájem, někde to tu dohledáš - to se tu ještě v počátcích fóra pohyboval Evoman...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09 duben 2014 17:36 
Offline

Registrován: 24 říjen 2007 13:47
Příspěvky: 181
Podrobnosti tady viewtopic.php?f=51&t=2673

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz