mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

Rozdily v motorech carisma 1.8 85kw a galant 1.8 85/93kw
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=1&t=644
Stránka 2 z 3

Autor:  Mitsi [ 03 leden 2008 15:58 ]
Předmět příspěvku: 

Na to, že ŘJ od Mitsubishi není "standardní cestou" čipovatelná, jsem narážel, ale nebyl jsem si tím na 100% jist, takže díky za potvrzení.

Jinak "přehrát SW", resp. zřejmě jen datové mapy (omlouvám se, ale v počítačích se opravdu nevyznám), i zde lze, ovšem pouze za pomoci zařízení, kterým ale nedisponují ani značkové servisy: k MUT se připne adaptér se čtečkou karet a do něho se zasune paměťová karta velikosti telefonní karty; MUT se připojí přes diagnostickou přípojku auta, zapne se zapalování a odstartuje se přepis; na displeji MUT se střídají informace o tom, který "sektor" se právě maže a který nahrává (je jich, tuším, 5 nebo 6); celé to trvá cca 8,5 min. (schválně jsem to měřil).

Jinak onen adaptér a paměťová karta patří zřejmě k velmi střeženým tajemstvím MMC, neboť s nimi dotyčný technik zacházel, jako by měl v ruce klíče od jaderného arzenálu...

Autor:  h0 [ 03 leden 2008 17:03 ]
Předmět příspěvku: 

Diky

Autor:  xor [ 03 leden 2008 17:03 ]
Předmět příspěvku: 

Mitsi píše:
Na to, že ŘJ od Mitsubishi není "standardní cestou" čipovatelná, jsem narážel, ale nebyl jsem si tím na 100% jist, takže díky za potvrzení.

Jinak "přehrát SW", resp. zřejmě jen datové mapy (omlouvám se, ale v počítačích se opravdu nevyznám), i zde lze, ovšem pouze za pomoci zařízení, kterým ale nedisponují ani značkové servisy: k MUT se připne adaptér se čtečkou karet a do něho se zasune paměťová karta velikosti telefonní karty; MUT se připojí přes diagnostickou přípojku auta, zapne se zapalování a odstartuje se přepis; na displeji MUT se střídají informace o tom, který "sektor" se právě maže a který nahrává (je jich, tuším, 5 nebo 6); celé to trvá cca 8,5 min. (schválně jsem to měřil).

Jinak onen adaptér a paměťová karta patří zřejmě k velmi střeženým tajemstvím MMC, neboť s nimi dotyčný technik zacházel, jako by měl v ruce klíče od jaderného arzenálu...


A na jakym to bylo modelu/rocnik? Jinak pro upresneni - software obsahuje mapy, takze je cast programu, ktera rika, co ma program delat a pak jsou mapy, muzou byt klidne umisteny uprostred nebo na konci, zavisi na tvurci ridici jednotky a architekture. Vetsinou jde prepisovat primo zvolene adresy, takze pro zmenu map neni potreba prehravat cely software.

Bohuzel stary RJ bez EPROM nikdo neresi, zatim z nich nedokazeme ani software cist. Situace je lepsi u novejsich modelu (Evo 5 a mnoho dalsich Mitsu - procesor H8 uz jde cist, Evo 7/8/9 procesor SH7052 a SH7055 i zapisovat).
U nasich starsich aut ani nevime jaky procesor se skryva pod oznacenim MH6211.

Jo jeste me napadlo, to ze RJ ma EPROM zjistis snadno: pokud je ne krytu RJ napsano E, tak ma EPROM, viz obrazek: http://www.mirage-performance.com/Mitch ... OM-ECU.jpg

Autor:  h0 [ 03 leden 2008 17:15 ]
Předmět příspěvku: 

Supr dekuji moc, ulne vycerpavajici. Ste fakt borci lidicky!!!
jen to je zprava kterou jsem slyset nechtel ale co, aspon vim na cem jsem.

Autor:  Mitsi [ 03 leden 2008 17:44 ]
Předmět příspěvku: 

To xor: Bylo to na mým autě, 2.4 GDI výroby z konce roku 1999. Ale na ŘJ se dívat opravdu nebudu: většina lidí si totiž myslí, že ŘJ u GDI motorů je v té krabici krabici, která se nachází nad hrncem horního závěsu levého (ve směru jízdy) McPhersonu, ale to je omyl - je úplně jinde a prakticky nedostupná...

To hO: A teď si vezmi, že aplikace speciálních svíček od Densa měla mnohem větší efekt, než ono "čipování", které se pouze promítlo do průběhů křivek, ale jinak vcelku nic nepřineslo. Od té doby na žádné čipování atmosférických motorů nevěřím.

Autor:  h0 [ 03 leden 2008 18:19 ]
Předmět příspěvku: 

Mitsi píše:
To hO: A teď si vezmi, že aplikace speciálních svíček od Densa měla mnohem větší efekt, než ono "čipování", které se pouze promítlo do průběhů křivek, ale jinak vcelku nic nepřineslo. Od té doby na žádné čipování atmosférických motorů nevěřím.


Po tom co jsem se od vas docetl to naprosto chapu.
Musim se mrknout na jake svice vubec jezdim ted :-O , jsem z toho furt nejak vysinutej na tos se do toho uz rejpat:) zitra to snad stihnu.

jo jinak NGK by tomu taky nevadili ne? jo a prosim jaky typ densa?
nasel jsem jen ngk BKR6E-11 a densa do GDI. dekuji

Autor:  Mitsi [ 04 leden 2008 00:21 ]
Předmět příspěvku: 

Na obyč. Densa se musím někde podívat, ale ty "lepší" mají označení IK20.
NGK "nevadí", ale když mám možnost mít za stejnou cenu NGK a Denso, rozhodně beru Denso.

Autor:  Mitsi [ 06 leden 2008 20:09 ]
Předmět příspěvku: 

Do Carismy 1,8 MPI SOHC 85 kW patří svíčky Denso K20PR-U11. Stejně tak do verze 1,8 MPI DOHC, která měla sériových 103 kW!

Autor:  rob [ 08 duben 2014 21:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozdily v motorech carisma 1.8 85kw a galant 1.8 85/93kw

Příloha:
image.jpeg
image.jpeg [ 370.92 KiB | Zobrazeno 17580 krát ]
čip na 2,0

Autor:  Mitsi [ 08 duben 2014 21:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozdily v motorech carisma 1.8 85kw a galant 1.8 85/93kw

Málem jsem si ucvrnknul! :twisted:

Autor:  rob [ 09 duben 2014 08:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozdily v motorech carisma 1.8 85kw a galant 1.8 85/93kw

Jedná se o prodej čipnuté jednotky s tímto papírem,cena je 1500kč,ale jednotka není moje.Ovšem příp. zájemci se bojí ji koupit,že je to možná jen podfuk. :think:

Autor:  Mitsi [ 09 duben 2014 08:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozdily v motorech carisma 1.8 85kw a galant 1.8 85/93kw

rob píše:
...je to možná jen podfuk. :think:

Možná? S pravděpodobností hraničící s jistotou! :mrgreen:

Autor:  rob [ 09 duben 2014 09:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozdily v motorech carisma 1.8 85kw a galant 1.8 85/93kw

Říkáš,že tahle jednotka čipnout teda nejde?
http://www.autochip.eu/cz/chiptuning/ta ... 16v-136hp/

Autor:  Mitsi [ 09 duben 2014 16:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozdily v motorech carisma 1.8 85kw a galant 1.8 85/93kw

Říkám, že nic od MMC až do příchodu OBDII není čipovatelné. A navíc i kdyby, tak by to stejně bylo kontraproduktivní. Ovšem to by bylo na delší debatu. Máš-li zájem, někde to tu dohledáš - to se tu ještě v počátcích fóra pohyboval Evoman...

Autor:  rob [ 09 duben 2014 17:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozdily v motorech carisma 1.8 85kw a galant 1.8 85/93kw

Podrobnosti tady viewtopic.php?f=51&t=2673

Stránka 2 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/