mitsubishi.megaherz.cz https://mitsubishi.megaherz.cz/ |
|
Pylový filtr?!? https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=1&t=676 |
Stránka 3 z 3 |
Autor: | Mitsi [ 17 červenec 2008 17:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Pylový filtr?!? |
Díky, teď je to alespoň trochu jasnější: 1. (a to je jisté!) dané zařízení se vyskytuje pouze u vozů vybavených "autoklimou"; 2. (a to je rovněž jisté) je nutné ho čistit (pravidelná výměnu filtru mi rozhodně připadá jednodušší a praktičtější); 3. (pouze můj názor opírající se o anglickou verzi manuálu) "ionizátor" v daném případě slouží prakticky jen k nabití prachových částic, jež pak zachytí ta druhá, větší část s opačným nábojem, kterou bych nazval elektrostatickým filtrem (jedná se o stejný princip, jakým jsou dnes ve fabrikách lakovány karoserie vozů - kapičky barvy mají jeden náboj, karoserie opačný, mlha barvy rozprášená víceméně do prostoru je tak přitahována ke kovovým částem karoserie - proto ji ostatně nelze lakovat současně s již namontovaným plastovými díly...). Jen si nejsem jist účinností celého zařízení (z obrázků nejsou příliš patrné jeho reálné rozměry), zejména pak v případě absence pravidelného čištění (už vidím značkový servis, jak se do toho "s chutí" pouští...), a rovněž jeho spolehlivostí (prima, kdyby to ovšem nebylo evropského původu - konstrukce i výroba nepochybně pocházejí od dodavatelů Volva). |
Autor: | Mitsi [ 26 listopad 2008 01:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Pylový filtr?!? |
Velmi zajímavé... Hlavně, že to stále funguje. |
Autor: | VIKIDEATH [ 27 listopad 2008 00:00 ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Pylový filtr?!? | ||
Kupodivu to šlo hned na první zapojení . Pro zájemce přikládám další schémata . Nevím kam to uložit. Když tak napište a já to přepošlu. Nenechte se zaskočit ruštinou , je tam i anglina.
|
Stránka 3 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |