Ano, vim: - napln se ani nemeni, ani "necisti" (v servisu, kde si poridili prislusnou masinku za min. 96 tis. Kc bez DPH, ktera to umi, budou samozrejme tvrdit pravy opak); - v pripade ztraty chlad. ucinku je treba nechat napln co nejdrive doplnit (pozor, musi to delat nekdo, kdo to opravdu umi a rozumi tomu, nikoli bezny mechanik po pulhodine zaskoleni obsluhy one jiz shora zminene masinky); - v klimatizacich se pouzivaji ruzna chladiva a ruzna maziva, proto je v pripade pochybnosti o druhu pouziteho plynu vhodne napln nikoli pouze doplnovat, ale zcela odcerpat, vyvakuovat a nahradit prislusnym mnozstvim (to je mimoradne dulezite) noveho chladiva; - specialni olej se pridava zcela vyjimecne, nebot ten puvodni se za normalnich okolnosti neda ze systemu vubec dostat; - ony masinky maji problem s rozlisenim druhu plynove naplne a take s ruznymi druhy pouzitych pripojnych ventilu, bez kvalifikovane obsluhy jsou proto k nicemu; - proste doplneni stoji od 1800 Kc vyse.
Zaver: Pokud klima funguje, vubec na ni nesahat (deset vykricniku)
_________________ Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...
|