mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 01 květen 2024 14:04

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Nestabilni volnobeh
PříspěvekNapsal: 09 březen 2008 18:06 
Offline

Registrován: 01 srpen 2007 07:40
Příspěvky: 10
Bydliště: Slovensko
Mne to funguje takto:nastartujem studeny motor volnobeh je okolo 1500.Po asi 30 sek. klesne na 1000,po zohriati drzi okolo750.Je stabilny pokial nezapnem nejaky spotrebic,potom klesne na asi 200 a kolise medzi 200 a 500 asi sekundovych intervaloch.MUT samozrejme ziadnu chybu neukaze.Skrtiaca klapka je cista,reset som robil a la MITSI.Je to rok vyrobi 99 dovoz Nemecko ,najazdene 117 tisic.Asi skutocne to tak ma fungovat.Ale pekne ma to s..e.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nestabilni volnobeh
PříspěvekNapsal: 09 březen 2008 19:40 
Offline

Registrován: 27 prosinec 2005 15:34
Příspěvky: 270
Bydliště: Tropau
tak to tak urcite fungovat nema, 200 az 500 ot/min. je jasne moc malo...me se jakmile zapnu spotrebic (klima, pohnu s volantem, zapnu svetla...) otacky naopak tak o 200 zvysi...

Neni to sice prilis rychle, ale asi tomu krokovemu motorku nakou dobu trva nez dobehne kam ma, ale rozhodne motor nechcipa a nepulzuje.

Ja si myslim, ze pokud ti takhle pulzuje, (a mas cistou klapku, nastaveny volnobeh, reset apod.) tak je problem jeste nekde jinde. Typnul bych si vahu vzduchu a tu bych taky nejdrive vycistil, nekdy to pomuze.

_________________
EVO/STI - kdo jednou zkusi, pak uz musi...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nestabilni volnobeh
PříspěvekNapsal: 09 březen 2008 21:09 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Ano, problém je zřejmě ještě někde jinde (nejspíš nastavení šroubků kolem klapky), ale rozhodně ne ve váze vzduchu - s tou totiž u Mitsubishi žádné potíže nejsou.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nestabilni volnobeh
PříspěvekNapsal: 09 březen 2008 23:29 
Offline

Registrován: 25 březen 2006 01:00
Příspěvky: 152
otazky rozhodne kolisat nemaji, melo by to po zahrati drzet 750-850 otacek, pri zapnuti spotrebice se maji dorovnat, pri zapnuti klimatizace se zvysi na cca 850-900. zacal bych nastavenim klapky podle navodu. pokud neuspejes, tak obsahly material pro MPI Mitsubishi zde: http://www.dsm.org/how-tos/tttt/tttt3.html


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nestabilni volnobeh
PříspěvekNapsal: 10 březen 2008 01:27 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Já měl za to, že se bavíme o GDI, kde otáčky samozřejmě kolísají...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nestabilni volnobeh
PříspěvekNapsal: 10 březen 2008 07:46 
Offline

Registrován: 01 srpen 2007 07:40
Příspěvky: 10
Bydliště: Slovensko
Prepacte ,ze som to tam nenapisal,bavime sa o GDI.Takze je to tym padom v poriadku?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nestabilni volnobeh
PříspěvekNapsal: 10 březen 2008 09:36 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Ano.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nestabilni volnobeh
PříspěvekNapsal: 10 březen 2008 09:49 
Offline

Registrován: 01 srpen 2007 07:40
Příspěvky: 10
Bydliště: Slovensko
Dakujem. Podla Vas Mitsi original motorovy olej do GDI je tiez DiaQUEEN?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nestabilni volnobeh
PříspěvekNapsal: 10 březen 2008 10:02 
Offline

Registrován: 25 březen 2006 01:00
Příspěvky: 152
toto píše:
Prepacte ,ze som to tam nenapisal,bavime sa o GDI.Takze je to tym padom v poriadku?

200 otacek je ale malo. mohlo by to byt promerovanim otackomeru jak psal Mitsi, to se da snadno zjisit diagnostikou. otackomery na galantech, ktery jsem mel zatim pripojeny, vzdy ukazovaly naprosto presne.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nestabilni volnobeh
PříspěvekNapsal: 10 březen 2008 10:51 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
toto píše:
Dakujem. Podla Vas Mitsi original motorovy olej do GDI je tiez DiaQUEEN?


"Originál motorový olej pro GDI" je podle mého názoru holý nesmysl, byť někteří výrobci (Shell, Castrol...) cosi takového nabízejí: jedná se o polosyntetiky ACEA A3 10W-30. Pod názvem DiaQueen znám jenom převodové oleje.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nestabilni volnobeh
PříspěvekNapsal: 10 březen 2008 11:07 
Offline

Registrován: 01 srpen 2007 07:40
Příspěvky: 10
Bydliště: Slovensko
Na olejposta.sk ponukaju pre Mitsubishi RAVENOL TSJ 10w-30.Je to za celkom dobru cenu,ale asi s tym nikdo skusenost nema.http://www.ravenol.de/products?part=325


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nestabilni volnobeh
PříspěvekNapsal: 10 březen 2008 12:46 
no jo, tak tos mel rict hned, ze je to GDI, ja mel za to, ze to je jednasestka, nebo jednaosmicka MPI-cko.

Ale i tak je 200ot/min hodne malo, u GDI s jakym jsem jezdil ja (Carisma 99rok 125koni) to na krizovatkach bylo nekde mezi 400 az 500ot/min a muselo se dat pri rozjezdu vice plynu, aby nechcipla, ale jinak volnobeh drzela statecne, i pri zapnute klime. Jinak to jezdilo velmi dobre (neda se to samozrejme srovnavat z Evem, to je opravdu hodne divoke auto), ale v pohode jsem jezdil kolem 180km/h po dalnicich, drzelo to krasne diky slusnemu krouticimu momentu i v tahlych kopcich a i nalozene 3-mi chlapy s bagazi to jezdilo kolem 8l/100km (bylo to navic na Balkane, BG, RO a jejich "cesty"...)

Jak jsi na tom se svickama? GDI totiz nejezdi na vsechny typy...


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nestabilni volnobeh
PříspěvekNapsal: 10 březen 2008 13:54 
Offline

Registrován: 01 srpen 2007 07:40
Příspěvky: 10
Bydliště: Slovensko
Sviecky som este neskontroloval ,nemam ten spravny kluc.Skusim zohnat ten Proxxon ,co spominal MITSI.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nestabilni volnobeh
PříspěvekNapsal: 22 březen 2008 16:28 
Offline

Registrován: 11 březen 2008 13:14
Příspěvky: 58
Bydliště: Čejkovice (okres Hodonín)
Automobil: Carisma
Typ motoru: 1,9TD
Rok výroby: 1999
chtel bych se zeptat jestli nevite co by mohlo zpusobovat nestabylni volnobeh u 1,9TD?? kdyz stojim tak mam volnobeh neco malo pod 1000rmp kdyz zapne ventylator tak se zvysi zhruba na 1200 a kdyz pak vypne tak otacky klesnou nekam k 500 a kolisaji navrch dule


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nestabilni volnobeh
PříspěvekNapsal: 25 březen 2008 09:38 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červenec 2004 11:15
Příspěvky: 438
Bydliště: Praha
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,9TD
Rok výroby: 1999
dawes píše:
chtel bych se zeptat jestli nevite co by mohlo zpusobovat nestabylni volnobeh u 1,9TD?? kdyz stojim tak mam volnobeh neco malo pod 1000rmp kdyz zapne ventylator tak se zvysi zhruba na 1200 a kdyz pak vypne tak otacky klesnou nekam k 500 a kolisaji navrch dule


Ja to mel podobne, az na to, ze kdyz jsem zapnul spotrebic, otacky klesly a zustali dole. Mel jsem to tak dloooouho, az loni pred vanocema jsem si nechal seridit vstrikovaci cerpadlo a od te doby se volnobeh nehne z mista.

_________________
Obrázek Obrázek
Mitsubishi Carisma Sedan, 1.9TD, 1999 ... Jeep Grand Cherokee WJ, 4,7 V8, 1999


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz