mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

Nestabilni volnobeh
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=1&t=692
Stránka 1 z 4

Autor:  toto [ 09 březen 2008 18:06 ]
Předmět příspěvku:  Nestabilni volnobeh

Mne to funguje takto:nastartujem studeny motor volnobeh je okolo 1500.Po asi 30 sek. klesne na 1000,po zohriati drzi okolo750.Je stabilny pokial nezapnem nejaky spotrebic,potom klesne na asi 200 a kolise medzi 200 a 500 asi sekundovych intervaloch.MUT samozrejme ziadnu chybu neukaze.Skrtiaca klapka je cista,reset som robil a la MITSI.Je to rok vyrobi 99 dovoz Nemecko ,najazdene 117 tisic.Asi skutocne to tak ma fungovat.Ale pekne ma to s..e.

Autor:  EvoMan [ 09 březen 2008 19:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nestabilni volnobeh

tak to tak urcite fungovat nema, 200 az 500 ot/min. je jasne moc malo...me se jakmile zapnu spotrebic (klima, pohnu s volantem, zapnu svetla...) otacky naopak tak o 200 zvysi...

Neni to sice prilis rychle, ale asi tomu krokovemu motorku nakou dobu trva nez dobehne kam ma, ale rozhodne motor nechcipa a nepulzuje.

Ja si myslim, ze pokud ti takhle pulzuje, (a mas cistou klapku, nastaveny volnobeh, reset apod.) tak je problem jeste nekde jinde. Typnul bych si vahu vzduchu a tu bych taky nejdrive vycistil, nekdy to pomuze.

Autor:  Mitsi [ 09 březen 2008 21:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nestabilni volnobeh

Ano, problém je zřejmě ještě někde jinde (nejspíš nastavení šroubků kolem klapky), ale rozhodně ne ve váze vzduchu - s tou totiž u Mitsubishi žádné potíže nejsou.

Autor:  xor [ 09 březen 2008 23:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nestabilni volnobeh

otazky rozhodne kolisat nemaji, melo by to po zahrati drzet 750-850 otacek, pri zapnuti spotrebice se maji dorovnat, pri zapnuti klimatizace se zvysi na cca 850-900. zacal bych nastavenim klapky podle navodu. pokud neuspejes, tak obsahly material pro MPI Mitsubishi zde: http://www.dsm.org/how-tos/tttt/tttt3.html

Autor:  Mitsi [ 10 březen 2008 01:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nestabilni volnobeh

Já měl za to, že se bavíme o GDI, kde otáčky samozřejmě kolísají...

Autor:  toto [ 10 březen 2008 07:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nestabilni volnobeh

Prepacte ,ze som to tam nenapisal,bavime sa o GDI.Takze je to tym padom v poriadku?

Autor:  Mitsi [ 10 březen 2008 09:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nestabilni volnobeh

Ano.

Autor:  toto [ 10 březen 2008 09:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nestabilni volnobeh

Dakujem. Podla Vas Mitsi original motorovy olej do GDI je tiez DiaQUEEN?

Autor:  xor [ 10 březen 2008 10:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nestabilni volnobeh

toto píše:
Prepacte ,ze som to tam nenapisal,bavime sa o GDI.Takze je to tym padom v poriadku?

200 otacek je ale malo. mohlo by to byt promerovanim otackomeru jak psal Mitsi, to se da snadno zjisit diagnostikou. otackomery na galantech, ktery jsem mel zatim pripojeny, vzdy ukazovaly naprosto presne.

Autor:  Mitsi [ 10 březen 2008 10:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nestabilni volnobeh

toto píše:
Dakujem. Podla Vas Mitsi original motorovy olej do GDI je tiez DiaQUEEN?


"Originál motorový olej pro GDI" je podle mého názoru holý nesmysl, byť někteří výrobci (Shell, Castrol...) cosi takového nabízejí: jedná se o polosyntetiky ACEA A3 10W-30. Pod názvem DiaQueen znám jenom převodové oleje.

Autor:  toto [ 10 březen 2008 11:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nestabilni volnobeh

Na olejposta.sk ponukaju pre Mitsubishi RAVENOL TSJ 10w-30.Je to za celkom dobru cenu,ale asi s tym nikdo skusenost nema.http://www.ravenol.de/products?part=325

Autor:  EvoMan... [ 10 březen 2008 12:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nestabilni volnobeh

no jo, tak tos mel rict hned, ze je to GDI, ja mel za to, ze to je jednasestka, nebo jednaosmicka MPI-cko.

Ale i tak je 200ot/min hodne malo, u GDI s jakym jsem jezdil ja (Carisma 99rok 125koni) to na krizovatkach bylo nekde mezi 400 az 500ot/min a muselo se dat pri rozjezdu vice plynu, aby nechcipla, ale jinak volnobeh drzela statecne, i pri zapnute klime. Jinak to jezdilo velmi dobre (neda se to samozrejme srovnavat z Evem, to je opravdu hodne divoke auto), ale v pohode jsem jezdil kolem 180km/h po dalnicich, drzelo to krasne diky slusnemu krouticimu momentu i v tahlych kopcich a i nalozene 3-mi chlapy s bagazi to jezdilo kolem 8l/100km (bylo to navic na Balkane, BG, RO a jejich "cesty"...)

Jak jsi na tom se svickama? GDI totiz nejezdi na vsechny typy...

Autor:  toto [ 10 březen 2008 13:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nestabilni volnobeh

Sviecky som este neskontroloval ,nemam ten spravny kluc.Skusim zohnat ten Proxxon ,co spominal MITSI.

Autor:  dawes [ 22 březen 2008 16:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nestabilni volnobeh

chtel bych se zeptat jestli nevite co by mohlo zpusobovat nestabylni volnobeh u 1,9TD?? kdyz stojim tak mam volnobeh neco malo pod 1000rmp kdyz zapne ventylator tak se zvysi zhruba na 1200 a kdyz pak vypne tak otacky klesnou nekam k 500 a kolisaji navrch dule

Autor:  carisma [ 25 březen 2008 09:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nestabilni volnobeh

dawes píše:
chtel bych se zeptat jestli nevite co by mohlo zpusobovat nestabylni volnobeh u 1,9TD?? kdyz stojim tak mam volnobeh neco malo pod 1000rmp kdyz zapne ventylator tak se zvysi zhruba na 1200 a kdyz pak vypne tak otacky klesnou nekam k 500 a kolisaji navrch dule


Ja to mel podobne, az na to, ze kdyz jsem zapnul spotrebic, otacky klesly a zustali dole. Mel jsem to tak dloooouho, az loni pred vanocema jsem si nechal seridit vstrikovaci cerpadlo a od te doby se volnobeh nehne z mista.

Stránka 1 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/