mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

brzdy
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=1&t=724
Stránka 1 z 3

Autor:  pajama [ 05 duben 2008 21:57 ]
Předmět příspěvku:  brzdy

chcel by som vediet cim to je ze ked stupim na pedal brzdy prvy krat tak mi ide pedal o dost nissie ako keby som nan stupil prvy a hned druhy krat - na prve ide citelne viac dole ako na to druhe zatlacenie .....
a takto mi to robi stale, dufam ze sa to da pochopit.... :? ale brzdi aj na to prve stlacenie....

Autor:  EvoMan [ 05 duben 2008 22:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: brzdy

no mas to proste zavzdusnene a proto musis pumpovat, takze odvzdusnit, pritom rovnou vymenit brzdovou kapalinu a zkontrolovat pripadne uniky...

Autor:  pajama [ 06 duben 2008 10:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: brzdy

si si isty?
kolko kvapaliny sa tam zmesti :arrow: priblizne? DOT4?
lebo existuje jeden ford ktoremu toto iste robi uz asi 2 roky akurat ze majitelovi to nevadi ...

Autor:  xor [ 06 duben 2008 13:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: brzdy

pajama píše:
si si isty?
kolko kvapaliny sa tam zmesti :arrow: priblizne? DOT4?
lebo existuje jeden ford ktoremu toto iste robi uz asi 2 roky akurat ze majitelovi to nevadi ...

kup si flasticku brzdovky DOT4 a bez to s kamaradem vymenit.

Autor:  pajama [ 06 duben 2008 14:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: brzdy

no a kolko mi tej DOT 4 treba?

Autor:  EvoMan [ 06 duben 2008 15:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: brzdy

tak ctvrt litru.

Autor:  HomoFaber [ 06 duben 2008 20:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: brzdy

pajama píše:
chcel by som vediet cim to je ze ked stupim na pedal brzdy prvy krat tak mi ide pedal o dost nissie ako keby som nan stupil prvy a hned druhy krat - na prve ide citelne viac dole ako na to druhe zatlacenie .....
a takto mi to robi stale, dufam ze sa to da pochopit.... :? ale brzdi aj na to prve stlacenie....


pomocna otazka:
tento jav si (s-) pozoroval pri natocenom alebo zhasnutom motore?

Autor:  pajama [ 06 duben 2008 21:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: brzdy

pri natocenom..... pri zastavenom som este na brzdovy pedal asi ani nestupal :?:
preco sa pytas?

Autor:  Mitsi [ 06 duben 2008 22:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: brzdy

EvoMan píše:
tak ctvrt litru.


Na "výměnu" potřebuješ min. půl litru. Ne že by se jí tam tolik vešlo, ale bez "průplachových ztrát" to prostě nejde.

Autor:  HomoFaber [ 08 duben 2008 21:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: brzdy

pajama píše:
pri natocenom..... pri zastavenom som este na brzdovy pedal asi ani nestupal :?:
preco sa pytas?


pretoze je normalne, ze pri zhasnutom motore brzdovy pedal najprv stlacis a na druhy raz je kamen. ked natocis motor tak sa ti prepadne "az na masku chladica"

Autor:  Mitsi [ 09 duben 2008 09:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: brzdy

No trochu jsi to s tím "propadnutím" a "kamenem" přehnal. V principu jde o to, že při prvním zabrzdění po zhasnutí motoru ještě využiješ zbytkového podtlaku v posilovači pro docílení brzdného účinku, zatímco při dalším už musíš hned "odshora" překonávat odpor pružiny i membrány posilovače, pístu brzdového válce, sloupce kapaliny, pístků brzd atd. A bacha - auto přitom jakoby nebrzdí vůbec!

P.S.: Takhle se naboural můj tchán. Sváděl to na "poruchu" brzd. Až pak se ukázalo, že on vůbec netuší, že při neběžícím motoru se pedál brzdy a brzdy jako celek chovají úplně jinak...

Autor:  dawes [ 11 duben 2008 19:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: brzdy

dotaz z trochu jine stranky brzd mam na sve 1,9TD vzadu bubny a chtel bych tam dat kotouce, chtel bych se tedy zeptat jestli je jednodussi namontovat celou napravu s kotoucovymy brzdamy a nebo se pustit do predelavky jako treba u skodovek??

Autor:  Mitsi [ 11 duben 2008 20:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: brzdy

A proč tam vlastně chceš dávat kotouče?

Autor:  dawes [ 12 duben 2008 12:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: brzdy

Mitsi píše:
A proč tam vlastně chceš dávat kotouče?


protoze se ridim hesle co neubrzdis to neukecas :D

a kotouce vypadaji lip pod litakama :D

Autor:  Mitsi [ 12 duben 2008 13:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: brzdy

Jasně, vypadá to líp, ale to je asi tak všechno - tedy pokud zrovna nemáš ESP, kde to holt už bez kotoučů na všech kolech nejde. Ale jestli se domníváš, že kotouče vzadu "lépe brzdí", tak jsi vedle jak ta jedle... :lol:

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/