mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 10 květen 2024 22:04

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 58 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 prosinec 2007 19:38 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Ještě doplněk: sice to je práce navíc, ale nebylo by od věci shodit rovnou celou hlavu a vyčistit trakt sání. Bude totiž celý zanesený tím svinským EGR!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 prosinec 2007 11:34 
Offline

Registrován: 24 listopad 2007 09:29
Příspěvky: 18
Bydliště: Frýdek-Místek
Mitsi píše:
Ještě doplněk: sice to je práce navíc, ale nebylo by od věci shodit rovnou celou hlavu a vyčistit trakt sání. Bude totiž celý zanesený tím svinským EGR!

Mitsi..prosím ještě,mám nějak dost černou,očouzenou koncovku výfuku , jeden mi řekl,že je něco špatně...zajímá mě tvůj názor.Jo a bazar mi dá jen 15 000 na opravu,tak zvažuji,že se na hydroštely vyse... a nechám udělat za ty prachy něco jiného,...co? díky Bubacca

_________________
japonia motors


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 prosinec 2007 13:37 
Offline

Registrován: 24 listopad 2007 09:29
Příspěvky: 18
Bydliště: Frýdek-Místek
bubacca píše:
Mitsi píše:
Ještě doplněk: sice to je práce navíc, ale nebylo by od věci shodit rovnou celou hlavu a vyčistit trakt sání. Bude totiž celý zanesený tím svinským EGR!

Mitsi..prosím ještě,mám nějak dost černou,očouzenou koncovku výfuku , jeden mi řekl,že je něco špatně...zajímá mě tvůj názor.Jo a bazar mi dá jen 15 000 na opravu,tak zvažuji,že se na hydroštely vyse... a nechám udělat za ty prachy něco jiného,...co? díky Bubacca


Ale teď jsem potkal Mits.caris...gdi a to same u výfuku,takže asi normál....

_________________
japonia motors


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 prosinec 2007 14:44 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Jen výměna hydroštelů Tě přijde na cca 30 tis. Kč. A černý výfuk u GDI je úplně normální - tos ještě neviděl sací trakt!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 prosinec 2007 23:30 
Offline

Registrován: 04 leden 2007 18:25
Příspěvky: 12
30 000 :roll: nový vyjdou na 8000,- takže práce 22000 to je hezký :D


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 prosinec 2007 10:12 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Za 8000 Kč originály dost těžko. Svého času stál jeden přes 1600 Kč, a to nevím, zda s DPH nebo bez...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 leden 2008 10:47 
Offline

Registrován: 24 listopad 2007 09:29
Příspěvky: 18
Bydliště: Frýdek-Místek
Mitsi píše:
Za 8000 Kč originály dost těžko. Svého času stál jeden přes 1600 Kč, a to nevím, zda s DPH nebo bez...


Mitsi hoj...Tak ten space wagon mám opraven a chodí jak hodiny... ani neklepne-oprava hydroštelů-výměna,rozvody,nějaké doplňkové práce...cena cca 19000,prodejce přes pojistku mi zaplatil 15000,takže spokojenost..Chtěl jsem se zeptat,chci pro manželku mits..colt 1997 1,3...CO? máš s tím coltem nějakou zkušenost? díky Bubacca

_________________
japonia motors


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 leden 2008 12:24 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Především upřímně gratuluji!
Co znamená "oprava hydroštelů - výměna"? Pokud šlo o výměnu všech 16 a spolu s rozvody jsi zaplatil jen 19 tis. Kč, pak chci kontakt na tu opravnu, neboť se jedná o cenu z říše snů!!!

Ten Colt je úplně v pohodě, až na divné a občas dosti nepříjemné rezonance ve výfukovém traktu při akceleraci, což je bohužel vlastnost, nikoli chyba jednoho kusu. Ale třeba to už u dosti jetých kusů neplatí: já jsem se s tím setkal u nových exemplářů.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 leden 2008 14:15 
Offline

Registrován: 24 listopad 2007 09:29
Příspěvky: 18
Bydliště: Frýdek-Místek
Mitsi píše:
Především upřímně gratuluji!
Co znamená "oprava hydroštelů - výměna"? Pokud šlo o výměnu všech 16 a spolu s rozvody jsi zaplatil jen 19 tis. Kč, pak chci kontakt na tu opravnu, neboť se jedná o cenu z říše snů!!!

Ten Colt je úplně v pohodě, až na divné a občas dosti nepříjemné rezonance ve výfukovém traktu při akceleraci, což je bohužel vlastnost, nikoli chyba jednoho kusu. Ale třeba to už u dosti jetých kusů neplatí: já jsem se s tím setkal u nových exemplářů.


No je to bývala mitsub...motors v Dobré u FM,přestěhovali se ,ale bývalý mechoš si tu opravnu nechal a začal sólo...nechal si i kontakty a na matrošu si přihazuje jen tak,tak....říkal ,že ho živí práce.Na těch dílech origo si prý micina motors nechavali i 200%,tak proto asi ty ceny ND tak skáčou....rozvody v mici cca 6000,-s výměnou 18000,-,ale on ty samé rozvody od té samé firmy co dodává mici 2900,-hold známosti jsou k nezaplacení!!!! 8)

_________________
japonia motors


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 leden 2008 15:19 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Prima, díky! Snad tato Tvá informace potěší i ostatní...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Carisma GDI- Klepani motoru
PříspěvekNapsal: 08 červen 2008 21:35 
Offline

Registrován: 08 červen 2008 21:19
Příspěvky: 4
Automobil: Space Wagon GDI 4x4
Typ motoru: 2.4 GDI
Rok výroby: 2000
Mám space wagona 2,4 GDI najeto 200000 a ty zdvyhatka tam klepou už od 130000 a furt stejně ze začatku mi to docela vadilo ,ale potom už se da na to zvyknout , a v mitsubishi mě řekli že je to u GDIček uplně normalní , Tak doufám že ten motor najede aspon jestě jednou tech 200000


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Carisma GDI- Klepani motoru
PříspěvekNapsal: 20 červen 2008 16:18 
Offline

Registrován: 10 srpen 2006 16:14
Příspěvky: 4
no mne to tiez klepoce ako mlyncek na maso a uz mam na tom 266 tisic (1,8 GDI - carisma) , co ma viac se... su tie klesajuce otacky a skapinajuci motor , nikto s tym nic nevedel spravit, som bol aj v znackovom servise a tam mi povedali ze treba precistit sanie a chceli za to 20 000 . No radsej som sa na to vykaslal ked som videl za sa ani za pol dna nevedeli napojit s PC na riadiacu jednotku , ach jaaaaj


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Carisma GDI- Klepani motoru
PříspěvekNapsal: 13 červenec 2008 19:56 
Offline

Registrován: 23 duben 2007 17:15
Příspěvky: 57
Bydliště: South Moravia, Göding
Automobil: Carisma
Typ motoru: 1.8 GDI, 4G93
Rok výroby: 1998
Tak jsem na chvilku přestal klepat.... Ne, že by umřel motor..... :) Když jsem měl auto u mechanika, tak jsem mu řekl, aby se podíval na výfukový systém, jestli to někde neuniká, protože mi smrděly výfukové plyny v interiéru, když jsem měl otevřená přední okna. Podíval se na to a řekl, že výfukový systém je v poho, jen asi fouklo těsnění mezi hlavou a parohama (svody výfuku). Byl jsem k té informaci dost skeptický, protože mi nepřipadalo, že by byl motor nějak výrazně hlučný. Nicméně jsem si plechové těsnění nechal vyměnit. Když jsem odjížděl ze servisu, tak se motor choval jako vždy. Po nastartování chvilku zaklepaly všechny hydroštely, přestaly, po chvíli začal jeden nebo dva a po cca třech km. přestaly. Druhý den jsem sednul do auta a hydroštely jsem neslyšel. Potom ještě několik jízd a taky ticho, žádné klepání. Když jsem vrazil hlavu do motoru, tak byl tišší než před opravou, takže to původní těsnění opravdu netěsnilo. Tak jsem s autem najel asi 300 km. a byl jsem z toho docela v šoku, nebylo žádné klepání. Pak jsem jel Chorvatsko - cca 2100 km. ( spotřeba 6,5 l dle tankování cca 2/3 s klimou) a motor klepe znovu. Možná méně hlasitě než původně, ale klepe. Zvlášní co? Že by kouzelné těsnění? :lol: Nedělám si prdel ani nekecám.....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 58 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz