mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 11 květen 2024 21:17

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 58 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 září 2005 19:04 
Mno to se mas :) Me to klepani nezmizne ani kdyz je motor zahraty.


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: klepání
PříspěvekNapsal: 28 říjen 2005 02:04 
No, bodejť né. Jde o to, aby se naplnil.Takže pokud má olej správný tlak a je řídkej tj min.5w40 tak to zaklepe jak psal mitsi několik vteřin.Hydroštely maj i Oply v našem případě Vectra.Kámoš koupil ojetinu a cvakala jak trdlo.Proplach protec, olej 5w40, zacvaká, vyjedeš a na první křižovatce ticho.Jinak pokud cvaká jeden dva ze 16 stejně se mění všechny na tu Vectru to vychází kol 600 za jeden, za práci tak 1600.Pomohl však protec za tři kila a olej Starline diamond ultra litr kol 17O.Kč.


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 listopad 2005 19:32 
Kolik se leje toho protecu na vyplachnuti?? 2l staci?


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 listopad 2005 11:25 
Martin píše:
Kolik se leje toho protecu na vyplachnuti?? 2l staci?


Postup je následující:Zakoupit Protec/plechovka asi 400ml/ZELENÁ pro proplach motoru/cca 300 Kč/.Před výměnou oleje nalít do starého oleje. Jet zhruba trasu cca 20 km/10 tam a 10 zpět, vybrat okresky, kde můžeš jet bez zbytečného zastavování/.Doporučuju jet třeba na nižší stupeň, ale točit cca 3-4 tis otáček. Pak provést výměnu oleje a olej.filtru. Olej nalít předepsaný/5W-40 asi nejlepší/.Mělo by to dát pokoj.GDI jsme takto nedělali, ale vůbec systém hydroštelů je založen na správném naplnění olejem.Vectra je OK.Protecem neublížíš, vyčistíš motor a jsou to tři kila navíc, což nikoho nezabije.Už jsem se tu ptal, zda někdo"protecoval" GDI, ale asi ne, někdo má protec za žrouta a nedoporučuje to.Ale komu jsme ho dali, každý to chválil.Zopakuji však jeden průser se starým kadetem, jehož motor při tlakách držel napečený bordel/karbon/ a ten pak tlaky ztratil, protože se vyčistil. To ale nebude případ normálního motoru.Je-li problém jiný, protec nepomůže, jen čistí motor.Jiný problém by byl, kdyby motor měl najeto pod 100 000 a cvakal i v otáčkách nebo po dojetí zhruba 20 km a po takové ujeté vzdálenosti pak při volnoběhu cvakal dál i po proplachu, to se musí bohužel řešit něco jiného a ne olej.Hydroštely u GDI/které opakuji jsme nedělali/mohou mít odlišný systém naplňování, ale hydroštel jako takový není výsada GDI, ale tenhle systém má asi 80% současných motorů.Tak asi takhle.. Zdraví kos


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 listopad 2005 19:31 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Podle toho, co o to vím, si vůbec nemyslím, že by nějaký průplach mohl pomoci. V žádném z demontovaných hydroštelů z motoru 1,8 GDI s obdobnými problémy jsem nenašel ani stopu po nějakých usazeninách, zato jich několik (min 2, ale spíše 3) bylo "přidřených". A tam je "vyčištění" jaksi houby platné...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 listopad 2005 20:46 
Mockrat dekuji za vystizny postup proplachnuti:) Asi to vyzkousim pri pristi vymene oleje. Snad to pomuze a pokud ne tak ma pravdu asi mitsi:)


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 listopad 2005 12:58 
Mitsi má v každém případě pravdu.Ten proplach všeho, kam leze motorový olej, je pouze zkouška, zda to není zanesené a za rozumný peníz vědomí čistoty.Když to nepomůže, je to tím"něčím jiným".zdraví kos


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 leden 2006 16:37 
Zdravim. Chci se zeptat kde konkretne se da sehnat ten PROTEC??? Nemuzu ho nikde sehnat. Diky za odpoved


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 březen 2007 11:02 
Offline

Registrován: 29 září 2006 07:36
Příspěvky: 56
Bydliště: Frýdlant n.O
Můžu se zeptat Martine, jak jsi dopadl s opravou hydroštelu? Nebo jsi to nechal tak.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 listopad 2007 09:46 
Offline

Registrován: 24 listopad 2007 09:29
Příspěvky: 18
Bydliště: Frýdek-Místek
SERVUS !
Mám space wagon 2,4 gdi 4x4. Koupil jsem ho od staršího majitele servis kniha.. servisováno mitsubishi,najeto 48000km,zvuk jak hodiny,však po cca1000km --klepání ..známý zvuk gdi",tak jsem rychlostí blesku vyměnil olej,nemohl jsem však zjistit jaký,tak jsem tam nalil 5w40 od castrolu,ale klepání při studeném motoru stejné,ne li horší..jsem z toho docela otráven... Teď jsem objevil olej předepsaný fa mitsubishi - castrol perfor...GDI 10w30, nikde však není k sehnání,,že prý je jen pro státy,do extrémních podmínek-poušť-sev.pól...",ale nakonec jsem ho sehnal,tak ho tam skusím,by't mám po výměně jen cca 500 km,a uvidím.našel jsem ještě olej gulfpride 5w40 1IGDI EXTRA SYNTET..,tak nevím.chlapi poraďte mi jestli to mám propláchnout protecem..nebo co,ať to úplně nepoku.... Na opravy jsem ,,ANTOŠ" tak musím důvěřovat servisům,či pokoutným opravářům...díky Bubacca

_________________
japonia motors


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 listopad 2007 12:53 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Teď už je to úplně jedno! Přečti si moje starší příspěvky a budeš na.raný ještě víc.

PS: Ty "speciální" oleje pro GDI nemají nic společného s klepáním, ale jsou specificky zaměřeny na degradaci oleje způsobenou extrémní produkcí dusičnatých sloučenin. Pokud tam dáš jakýkoli nový olej, pak je to opět jedno. Atd. stále dokola...

Hlavně tam nedávej žádný olej dle ACEA A1/B1 a OW-něco!!!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 listopad 2007 14:07 
Offline

Registrován: 24 listopad 2007 09:29
Příspěvky: 18
Bydliště: Frýdek-Místek
Mitsi píše:
Teď už je to úplně jedno! Přečti si moje starší příspěvky a budeš na.raný ještě víc.

PS: Ty "speciální" oleje pro GDI nemají nic společného s klepáním, ale jsou specificky zaměřeny na degradaci oleje způsobenou extrémní produkcí dusičnatých sloučenin. Pokud tam dáš jakýkoli nový olej, pak je to opět jedno. Atd. stále dokola...

Hlavně tam nedávej žádný olej dle ACEA A1/B1 a OW-něco!!!


No nalil jsem tam castrol magmatec 5W40 ---ACEA A3/B3/B4, C3, API/ ILSAC SM/CF, VW 502 00, 505 00, MB 229.31
Píšou tam ,že obsahuje nějaké inteligentní molekuly či-co...No mám ho v tom motoru nechat,nebo dát ten předepsaný prevít...? A to klepkání mízející se zvýšující se teplotou...mám to řešit,nebo mohu jezdit a neřešit to...? Mitsi díky Bubacca

_________________
japonia motors


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 listopad 2007 14:10 
Offline

Registrován: 24 listopad 2007 09:29
Příspěvky: 18
Bydliště: Frýdek-Místek
Mitsi píše:
Teď už je to úplně jedno! Přečti si moje starší příspěvky a budeš na.raný ještě víc.

PS: Ty "speciální" oleje pro GDI nemají nic společného s klepáním, ale jsou specificky zaměřeny na degradaci oleje způsobenou extrémní produkcí dusičnatých sloučenin. Pokud tam dáš jakýkoli nový olej, pak je to opět jedno. Atd. stále dokola...

Hlavně tam nedávej žádný olej dle ACEA A1/B1 a OW-něco!!!


No četl jsem tam o tom něco,ale mám v tom hooookej...Měl jsem galanta 91 ,taky poklepkával ,teplý v klidu a taky jsem ho měl rád :oops:

_________________
japonia motors


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 listopad 2007 21:15 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Mohu Tě ujistit, že při správné údržbě a "normálním" km proběhu (tím myslím min. do 200 tis. km) není žádný důvod, aby "poklepával". Na druhou stranu jsem na vlastní kůži zažil, že super drahý Castrol způsobil definitivní smrt hydroštelů u GDI motoru, jejichž život jsem úspěšně prodlužoval celých 40 tis. km, po ujetí pouhých 700 km! A vím o dalších případech, kdy právě ony drahé Castroly velmi rychle (a je to až s podivem) přivodily již následně neodstranitelné klepání u GDI motorů.

Onen Castrol Magnatec není nic jiného, než extrémně předražený zcela obyčejný olej a "inteligentní molekuly" jsou pouhý marketingový žvást.

A co chceš nyní vlastně řešit? Motor je nenávratně poškozen a dosud nikdo s určitostí nepřišel na to, kde je pravá příčina onoho klepání, resp. jak ho odstranit. Já Ti teď už mohu pouze doporučit, abys používal Valvoline DuraBlend 10W-40, s jehož pomocí jsem svého času úspěšně a dlouhodobě držel při životě hydroštely u Carismy 1,8 GDI. Ale problém, který tam teď už máš (a že rozhodně nejsi sám), tím stejně nevyřešíš, bohužel...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 listopad 2007 22:51 
Offline

Registrován: 24 listopad 2007 09:29
Příspěvky: 18
Bydliště: Frýdek-Místek
Mitsi píše:
Mohu Tě ujistit, že při správné údržbě a "normálním" km proběhu (tím myslím min. do 200 tis. km) není žádný důvod, aby "poklepával". Na druhou stranu jsem na vlastní kůži zažil, že super drahý Castrol způsobil definitivní smrt hydroštelů u GDI motoru, jejichž život jsem úspěšně prodlužoval celých 40 tis. km, po ujetí pouhých 700 km! A vím o dalších případech, kdy právě ony drahé Castroly velmi rychle (a je to až s podivem) přivodily již následně neodstranitelné klepání u GDI motorů.

Onen Castrol Magnatec není nic jiného, než extrémně předražený zcela obyčejný olej a "inteligentní molekuly" jsou pouhý marketingový žvást.

A co chceš nyní vlastně řešit? Motor je nenávratně poškozen a dosud nikdo s určitostí nepřišel na to, kde je pravá příčina onoho klepání, resp. jak ho odstranit. Já Ti teď už mohu pouze doporučit, abys používal Valvoline DuraBlend 10W-40, s jehož pomocí jsem svého času úspěšně a dlouhodobě držel při životě hydroštely u Carismy 1,8 GDI. Ale problém, který tam teď už máš (a že rozhodně nejsi sám), tím stejně nevyřešíš, bohužel...

Dobrá,ja tedy zkusím olej,který jsi mi doporučil...to je asi polosyntetika co? Nevadí ,že tam byla plná syntetitika..?.Jak mi to tak naznačuješ,tak je dost možné ,že tu závadu spůsobili tím,že tam při garančních prohlídkách lili drahé castroly...Je to škoda,byť má najeto jen 48000km,ale nebudu to řešit,doufám že to něco ještě vydrží,, Prosím tě ještě...kdy bych měl vyměnit olej v převodovce,a nějaká údržba 4x4_? Na rozvody mi řekli ,že mám vyměnit jen řemeny,protože auto má najeto těch 48tis km,ale je steré 6 let....? Dika moc Bubacca

_________________
japonia motors


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 58 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz