mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 10 květen 2024 08:45

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 58 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 listopad 2007 18:50 
Offline

Registrován: 24 listopad 2007 09:29
Příspěvky: 18
Bydliště: Frýdek-Místek
bubacca píše:
Mitsi píše:
Mohu Tě ujistit, že při správné údržbě a "normálním" km proběhu (tím myslím min. do 200 tis. km) není žádný důvod, aby "poklepával". Na druhou stranu jsem na vlastní kůži zažil, že super drahý Castrol způsobil definitivní smrt hydroštelů u GDI motoru, jejichž život jsem úspěšně prodlužoval celých 40 tis. km, po ujetí pouhých 700 km! A vím o dalších případech, kdy právě ony drahé Castroly velmi rychle (a je to až s podivem) přivodily již následně neodstranitelné klepání u GDI motorů.

Onen Castrol Magnatec není nic jiného, než extrémně předražený zcela obyčejný olej a "inteligentní molekuly" jsou pouhý marketingový žvást.

A co chceš nyní vlastně řešit? Motor je nenávratně poškozen a dosud nikdo s určitostí nepřišel na to, kde je pravá příčina onoho klepání, resp. jak ho odstranit. Já Ti teď už mohu pouze doporučit, abys používal Valvoline DuraBlend 10W-40, s jehož pomocí jsem svého času úspěšně a dlouhodobě držel při životě hydroštely u Carismy 1,8 GDI. Ale problém, který tam teď už máš (a že rozhodně nejsi sám), tím stejně nevyřešíš, bohužel...

Dobrá,ja tedy zkusím olej,který jsi mi doporučil...to je asi polosyntetika co? Nevadí ,že tam byla plná syntetitika..?.Jak mi to tak naznačuješ,tak je dost možné ,že tu závadu spůsobili tím,že tam při garančních prohlídkách lili drahé castroly...Je to škoda,byť má najeto jen 48000km,ale nebudu to řešit,doufám že to něco ještě vydrží,, Prosím tě ještě...kdy bych měl vyměnit olej v převodovce,a nějaká údržba 4x4_? Na rozvody mi řekli ,že mám vyměnit jen řemeny,protože auto má najeto těch 48tis km,ale je steré 6 let....? Dika moc Bubacca


Můžu výplachem motoru něco pokazit...?

_________________
japonia motors


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 listopad 2007 21:31 
Offline

Registrován: 22 srpen 2004 09:03
Příspěvky: 20
bubacca píše:
SERVUS !
Mám space wagon 2,4 gdi 4x4. Koupil jsem ho od staršího majitele servis kniha.. servisováno mitsubishi,najeto 48000km,zvuk jak hodiny,však po cca1000km --klepání ..známý zvuk gdi",tak jsem rychlostí blesku vyměnil olej,nemohl jsem však zjistit jaký,tak jsem tam nalil 5w40 od castrolu,ale klepání při studeném motoru stejné,ne li horší..jsem z toho docela otráven... Teď jsem objevil olej předepsaný fa mitsubishi - castrol perfor...GDI 10w30, nikde však není k sehnání,,že prý je jen pro státy,do extrémních podmínek-poušť-sev.pól...",ale nakonec jsem ho sehnal,tak ho tam skusím,by't mám po výměně jen cca 500 km,a uvidím.našel jsem ještě olej gulfpride 5w40 1IGDI EXTRA SYNTET..,tak nevím.chlapi poraďte mi jestli to mám propláchnout protecem..nebo co,ať to úplně nepoku.... Na opravy jsem ,,ANTOŠ" tak musím důvěřovat servisům,či pokoutným opravářům...díky Bubacca


Co furt řešíš? Klepe zahřátej? Jestli ne, tak se na to vy...Znovu a dokola opakuji, že zastudena "klepu" už cca 150 000 km a usínám úplně klidně :D


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 listopad 2007 22:36 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Na výplach se opravdu vyprdni! A pokud nechceš mít problémy s řazením, rozhodně neměň olej v převodovce!!! Proč, to se dočteš v příslušných vláknech tady na fóru tematicky věnovaných převodovým olejům. S dalšími náplněmi u 4x4 Ti neporadím, neboť já mám pouze 4x2.

A jestli to auto má skutečně najeto jen 48 tis. km a Ty nemáš nikoho, kdo už někdy měnil rozvoďáky na 2,4 GDI, tak (alespoň prozatím) neřeš ani to. A hlavně nezapomeň na výměnu brzdové kapaliny v okruhu spojky u příležitosti její výměny v brzd. systému. Pozor - má to společnou nádobku.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 listopad 2007 08:29 
Offline

Registrován: 24 listopad 2007 09:29
Příspěvky: 18
Bydliště: Frýdek-Místek
Mitsi píše:
Na výplach se opravdu vyprdni! A pokud nechceš mít problémy s řazením, rozhodně neměň olej v převodovce!!! Proč, to se dočteš v příslušných vláknech tady na fóru tematicky věnovaných převodovým olejům. S dalšími náplněmi u 4x4 Ti neporadím, neboť já mám pouze 4x2.

A jestli to auto má skutečně najeto jen 48 tis. km a Ty nemáš nikoho, kdo už někdy měnil rozvoďáky na 2,4 GDI, tak (alespoň prozatím) neřeš ani to. A hlavně nezapomeň na výměnu brzdové kapaliny v okruhu spojky u příležitosti její výměny v brzd. systému. Pozor - má to společnou nádobku.


Dika dika...tak na nějakého srvisáka se budu muset někde pozeptat....nerad bych to dával přímo do Mitsubishi,ikdyž nevím ,těžko tady někdo dělal GDI , tak mi asi nic jiného nezbude než poživit zn.servis..... zatím dík moc,,,,hoši hoj bubacca

_________________
japonia motors


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 listopad 2007 11:22 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
U GDI jde při výměně rozvodů o jeden fígl, bez jehož znalosti není vhodné se do toho vůbec pouštět. Je to sice naprosto primitivní, logické a snadno prakticky uplatnitelné, ovšem kdo dnes u práce přemýšlí, že...? Hlavně pak co se týče kovářů spravujících německé vozy. :cry:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 listopad 2007 22:39 
Offline

Registrován: 24 listopad 2007 09:29
Příspěvky: 18
Bydliště: Frýdek-Místek
Mitsi píše:
U GDI jde při výměně rozvodů o jeden fígl, bez jehož znalosti není vhodné se do toho vůbec pouštět. Je to sice naprosto primitivní, logické a snadno prakticky uplatnitelné, ovšem kdo dnes u práce přemýšlí, že...? Hlavně pak co se týče kovářů spravujících německé vozy. :cry:


mam v merku mechanika,ten rozvody měnil asi milionkrát,tak si s tím snad poradí.....asi to budu muset risknout....a dnes se k tomu pridal nějaký divný zvuk výfuku,tak někde asi prdnul....dařba !!!! u gdi se může odpojit baterka bez náhradního zdroje ? dík bubacca

_________________
japonia motors


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 listopad 2007 09:48 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Pokud máš čistou klapku, klidně aku odpoj. Pokud ne, tak raději ne - třebaže u GDI nejsou následky tak fatální - není tam, na rozdíl od MPI, "učící se" ŘJ.

Pokud myslíš tím divným zvukem vyložené prdění do výfuku po dobu tak cca 20 sec. po nastartování studeného motoru, jedná se o normální projev GDI, nikoli o závadu.

K těm rozvodům: Sám jsem je rovněž měnil min. na desítce vozů, u vlastního GDI jsem si to však raději nechal udělat od "značkového mechanika", jemuž plně důvěřuji. Proto opakuji: Nepouštět k tomu nikoho, kdo neví, co a jak!!!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 listopad 2007 21:12 
Offline

Registrován: 24 listopad 2007 09:29
Příspěvky: 18
Bydliště: Frýdek-Místek
Mitsi píše:
Pokud máš čistou klapku, klidně aku odpoj. Pokud ne, tak raději ne - třebaže u GDI nejsou následky tak fatální - není tam, na rozdíl od MPI, "učící se" ŘJ.

Pokud myslíš tím divným zvukem vyložené prdění do výfuku po dobu tak cca 20 sec. po nastartování studeného motoru, jedná se o normální projev GDI, nikoli o závadu.

K těm rozvodům: Sám jsem je rovněž měnil min. na desítce vozů, u vlastního GDI jsem si to však raději nechal udělat od "značkového mechanika", jemuž plně důvěřuji. Proto opakuji: Nepouštět k tomu nikoho, kdo neví, co a jak!!!


No hezky,kde tu klapku prosím tě pěkně najdu a jak se čistí ,něco mi uvízlo v hlavě ,že je na to nějaký spray či-co ? No a v tom posr...výfuku mám díru,smrdí mi ty plyny v inter....A ten mechanik se mnou mluvil jak s nějakým mladým hajzlíkem,když zjistil ,že motorům moc nerozumím... Byl namachrovaný jak vítěz MS a dost arogantně a nesmyslně se choval,když jsem se ho zeptal jestli má nějakou zkušenost s GDI...No tak ti jsou nejlepší...v podstatě neměl představu o čem mu tam vyprávím...takový BROUK PYTLÍK..takže zase pech ...měj se Bubacca

_________________
japonia motors


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 listopad 2007 10:38 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Klapka je u GDI motorů blbě přístupná a ve Space Wagonu ještě hůř. Od boxu se vzduchovým filtrem (při pohledu zepředu za akumulátorem směrem ke kabině) vede tlustá pryžová vrapovovaná hadice končící na tělese klapky. Aby ses k ní dostal, musíš sundat kryt motoru, rezonanční komoru nad boxem sání a vršek sání s váhou vzduchu, z víka ventilů stáhneš tenkou hadici odvětrání karteru a zcela demontuješ onu vrapovanou hadici. Poté už uvidíš na klapku. Jenže vzhledem k tomu, že je ovládaná servomotorem, nemůžeš si při čištění pomoct ovládací páčkou, ale musíš s ní pracovat prsty uvnitř - pozor na ostré hrany! K vyčištění pak potřebuješ speciální sprej na klapky, čistý hadr nepouštící chlupy (!) a hóóódně zručnosti a trpělivosti. Připomínám, že správné vyčištění je pouze takové, že difuzor i klapka, včetně její zadní strany, jsou zrcadlového lesku bez jakýchkoli stop černé špíny. A zcela nejhůř se čistí oblasti těsně u průchodu osy klapky difuzorem. Pomoci si můžeš plastovou nebo ještě lépe dřevěnou špachtličnou (mně se osvědčila "kláda" ze zmzliny Magnum). v žádném případě ostrým kovovým předmětem - jakékoli poškrábání hlavně plochy difuzoru znamená nevratnou škodu!!!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 listopad 2007 10:40 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Jinak mi není jasné, jak můžeš mít díru ve výfuku. Moje auto stálo po 4 zimy v garáži nad velkou louží slané břečky, má najeto před 160 tis. km a je zřejmě starší, a přitom má výfuk stále OK.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 listopad 2007 11:44 
Offline

Registrován: 24 listopad 2007 09:29
Příspěvky: 18
Bydliště: Frýdek-Místek
Mitsi píše:
Jinak mi není jasné, jak můžeš mít díru ve výfuku. Moje auto stálo po 4 zimy v garáži nad velkou louží slané břečky, má najeto před 160 tis. km a je zřejmě starší, a přitom má výfuk stále OK.


No nevím,možná v nějakém spoji/těsnění /a za tu klapku dík , jsem z toho pěkně v prrrr..... Včera jsem sehnal nějakého mechoša přímo z mici FM co dělá bočkem,ale zatím se k tomu nějak nechce mít,že má moc práce...bla,bla,tak že v pátek se možná domluvíme...saves Bubacca

_________________
japonia motors


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 prosinec 2007 17:03 
Offline

Registrován: 24 listopad 2007 09:29
Příspěvky: 18
Bydliště: Frýdek-Místek
bubacca píše:
Mitsi píše:
Jinak mi není jasné, jak můžeš mít díru ve výfuku. Moje auto stálo po 4 zimy v garáži nad velkou louží slané břečky, má najeto před 160 tis. km a je zřejmě starší, a přitom má výfuk stále OK.


No nevím,možná v nějakém spoji/těsnění /a za tu klapku dík , jsem z toho pěkně v prrrr..... Včera jsem sehnal nějakého mechoša přímo z mici FM co dělá bočkem,ale zatím se k tomu nějak nechce mít,že má moc práce...bla,bla,tak že v pátek se možná domluvíme...saves Bubacca

Mitsi,budu asi nechávat dělat ty hydrošte....Mám tam nalét ten olej 10w40 od valvoline ? díky Bubacca

_________________
japonia motors


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 prosinec 2007 18:44 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Ten olej určitě ano. Ale zvaž, jestli Ti výměna hydroštelů za to stojí. On totiž výsledek není zaručen - podle mého názoru je spíše poškozené jejich uložení v hliníku hlavy motoru, což výměnou hydroštelů stejně nevyřešíš.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 prosinec 2007 19:19 
Offline

Registrován: 24 listopad 2007 09:29
Příspěvky: 18
Bydliště: Frýdek-Místek
Mitsi píše:
Ten olej určitě ano. Ale zvaž, jestli Ti výměna hydroštelů za to stojí. On totiž výsledek není zaručen - podle mého názoru je spíše poškozené jejich uložení v hliníku hlavy motoru, což výměnou hydroštelů stejně nevyřešíš.

Mi to právě má zaplatit pojišťovna bazaru,ve kterém jsem micku koupil. Dodal jsem jim zjištěný rozsah poškození a rozpočet opravy mi pro ně vystavili origo mitsi FM.Tak když mi to zaplatí....? za to nic nedám,a zadarmo ať urve :? alespoň mi za jejich peníze udělaj i jiné práce,které jsou zapotřebí.. :wink: ..Když to nepomůže,tak budu klepat a klepat a kl....Ale jak dlouho ten motor vydrží ? :oops: bubacca

_________________
japonia motors


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 prosinec 2007 19:37 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
OK, to je jiná. Hlavně, ať zkontrolují uložení vaček, jejich stav, stav vahadel - zj. jehlových ložisek v nich a také zda tam náhodou nejsou vahadla z Carismy - mají užší "zářez" pro ventily! Prostá, tj. bezmyšlenkovitá výměna hydroštelů je na prd, když už to bude rozdělané... A pokud chceš, připlať si rovnou sám na výměnu rozvoďáků.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 58 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 61 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz