mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 29 duben 2024 00:43

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: GDI verze "sporák" :-)
PříspěvekNapsal: 21 červenec 2005 21:24 
čauky, viděl jsem dneska GDíčko předělaný na LPG. Má to tady nějakej šetřílek o dvě ulice vedle, tak jsem zvědavej jak si to s plynem bude rozumět.
Ten maník dneska jel za mnou 10 km a na první pohled mu to vůbec "netáhne", zejména do kopce.
Všichni, se kterýma jsem kdy LPG+GDI konzultoval mně varovali a říkali "raději ne". Podle mýho to s největší pravděpodobností "neustojí" vstřikovače, obavy bych měl i z vyšších teplot ve spalovacím prostoru.
No-nechám se překvapit!

Máte někdo informace? Zajímá mě to jen jako technický problém, nafta patří do traktoru a plyn do sporáku! :D


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 červenec 2005 21:35 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
To je teda síla!!!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Obrázek
PříspěvekNapsal: 21 červenec 2005 22:27 
Offline

Registrován: 16 červen 2005 13:57
Příspěvky: 48
Bydliště: Osek
Automobil: Carisma sedan
Typ motoru: 1.8 GDI 92kW
Rok výroby: 1998
Existují šílenci, co to realizovali:
http://img209.imageshack.us/img209/7576/dsc002116eg.jpg


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: LPi Vialle
PříspěvekNapsal: 21 červenec 2005 22:49 
Offline

Registrován: 16 červen 2005 13:57
Příspěvky: 48
Bydliště: Osek
Automobil: Carisma sedan
Typ motoru: 1.8 GDI 92kW
Rok výroby: 1998
V holandsku mají firmu Vialle, která vyvinula systém přímého vstřiku kapalného LPG do válců - LPi, možná je k tomu inspirovaly GDI motory.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Sporák
PříspěvekNapsal: 21 červenec 2005 23:03 
Ne-to musím vidět!!!O víkendu tam zajdu a tohle prostě musím vidět a nafotit...

Snad géniové zodiakální, snad osmapadesátá vyšší inteligence jsou toho příčinou, že se mi elixír dosud vyrobit nepodařilo... :D


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GDI verze "sporák" :-)
PříspěvekNapsal: 22 červenec 2005 10:15 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červenec 2004 11:15
Příspěvky: 438
Bydliště: Praha
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,9TD
Rok výroby: 1999
Laďa píše:
... nafta patří do traktoru a plyn do sporáku! :D


To si mam brát osobně? :evil:

_________________
Obrázek Obrázek
Mitsubishi Carisma Sedan, 1.9TD, 1999 ... Jeep Grand Cherokee WJ, 4,7 V8, 1999


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GDI verze "sporák" :-)
PříspěvekNapsal: 22 červenec 2005 13:47 
Offline

Registrován: 22 březen 2005 11:23
Příspěvky: 42
Bydliště: Brno
carisma píše:
Laďa píše:
... nafta patří do traktoru a plyn do sporáku! :D


To si mam brát osobně? :evil:



:D :twisted: ale no taaak, chlape :roll:

_________________
Carisma '97, 1.8 GLSi


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 červenec 2005 13:59 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červenec 2004 11:15
Příspěvky: 438
Bydliště: Praha
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,9TD
Rok výroby: 1999
No jo, mas pravdu, nemuzu bejt tak vztahovacnej.

_________________
Obrázek Obrázek
Mitsubishi Carisma Sedan, 1.9TD, 1999 ... Jeep Grand Cherokee WJ, 4,7 V8, 1999


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: EVO VIII LPG
PříspěvekNapsal: 05 březen 2006 17:34 
Offline

Registrován: 27 prosinec 2005 15:34
Příspěvky: 270
Bydliště: Tropau
ja to slysel takhle:

nafta patri do traktoru

plyn do sporaku.....



.....a benzin do zapalovace...


jinak zdravim vsechny, mam toziz EVO na plyn... :oops:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 březen 2006 22:37 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červenec 2004 11:15
Příspěvky: 438
Bydliště: Praha
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,9TD
Rok výroby: 1999
No tak ja jsem z toho nejak vedle sebe. Kdyz nafta patri do traktoru, plyn do sporaku a benzin do zapalovace, tak co teda patri do auta? Zeby repkovy olej? Ale ten snad jenom do fritaku. Tak ja vazne nevim... :roll:

_________________
Obrázek Obrázek
Mitsubishi Carisma Sedan, 1.9TD, 1999 ... Jeep Grand Cherokee WJ, 4,7 V8, 1999


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 březen 2006 15:53 
Offline

Registrován: 10 leden 2006 15:41
Příspěvky: 48
Bydliště: Opava
K přestavbě-pokud jde o klasickou montáž se vstřikem plynu do sání tak to funguje-kamarád to má na Pajeru. Je to bezproblémové ale pokles výkonu je cítit,není to však fatální. Je třeba častěji měnit svíčky a co jsem četl různě na netu, tak hrozí poškození váhy vzduchu vlivem zpětného zášlehu do sání.
Pokud jde o ten systém vstřikování plynu tak to je jiná-není pokles výkonu, protože se plyn podobně jako benzín vsttřikuje do válců, ovšem přestavba je celkem drahá ale je to pak bezproblémové-měl jsem tu čest ve Fiatu Brava.
Sám zatím jezdím na LPG ale jiným autem a nemůžu si vynachválit-bezproblémové ježdění za pár kaček. Asi si to dám i do Coltíka ale to se uvidí. Pokud má auto hliníkovou hlavum vlivu LPG na motor se nebojím. :wink:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 březen 2006 00:18 
Offline

Registrován: 16 červen 2005 13:57
Příspěvky: 48
Bydliště: Osek
Automobil: Carisma sedan
Typ motoru: 1.8 GDI 92kW
Rok výroby: 1998
To si pleteš dojmy a pojmy. Fiat do válců benzin určitě nestříká, ale jen do sání. Tady je řeč o GDI motoru a přestavbě na plyn.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 březen 2006 15:16 
Offline

Registrován: 10 leden 2006 15:41
Příspěvky: 48
Bydliště: Opava
Tak jsem měl asi vlčí mlhu,, a nebo jak si mám vysvětlit na každý válec vstřik plynu???? :shock: Ale máš pravdu, plyn jde do sání.......


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 červenec 2006 14:14 
Offline

Registrován: 06 červen 2006 10:57
Příspěvky: 85
Bydliště: Kdesi
Kdepak najdu nejaky servis na predelani motoru 1.8 GDI 92 kw na plyn???


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srpen 2006 12:26 
No to je dost zajimavy problem , pokud vim tak to zatim nikdo v CR nechce mi na svedomi . Existuje slusny riziko ze pokud zustanou zavreny vstriky tak je to znici . Ale pokud vim tak nekdo prestaved dielsel na LPG tak ze tam namontoval klasiky mix a naftu nechal vstrikovat jen na volnobeznou davku . Ale jak to bylo ovladany a fungovalo to opravdu nemam tuseni .


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz