mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 01 květen 2024 02:28

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Data GDI
PříspěvekNapsal: 23 září 2008 20:07 
Nazdárek, nemáte někdo data na carismu 1.8GDI 97rok, potřebuju hodnoty odporu potenciometru škrtící klapky. diky všem


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Data GDI
PříspěvekNapsal: 24 září 2008 15:46 
Offline

Registrován: 19 prosinec 2007 20:51
Příspěvky: 110
Bydliště: Ustecky kraj
Automobil: Carisma
Typ motoru: 4G93 MPI
Rok výroby: 1997
slofa píše:
Nazdárek, nemáte někdo data na carismu 1.8GDI 97rok, potřebuju hodnoty odporu potenciometru škrtící klapky. diky všem


Cau, Pokud jde o volnoveh tak u MPI jsem nameril neco kolem 50 Ohmu. Mam pocit ze rozmezi je 20-60
Hodnotu u GDI neznam ale asi to bude hodne podobe.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Data GDI
PříspěvekNapsal: 24 září 2008 16:50 
h0 píše:
slofa píše:
Nazdárek, nemáte někdo data na carismu 1.8GDI 97rok, potřebuju hodnoty odporu potenciometru škrtící klapky. diky všem


Cau, Pokud jde o volnoveh tak u MPI jsem nameril neco kolem 50 Ohmu. Mam pocit ze rozmezi je 20-60
Hodnotu u GDI neznam ale asi to bude hodne podobe.



Ja jsem na tom naměřil 559ohm až 1,6kohm tak nevim noo....každopadně kolísá volnoběh klasika no....a v servisu mi to rozvrtali a kdo ví kdo to dá ted dohromady....


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Data GDI
PříspěvekNapsal: 24 září 2008 19:17 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Chceš tím říct, že Ti v servisu měnili postavení snímače polohy vůči škrt. klapce? To se přece NIKDY (tedy pokud se v tom už někdo předtím nehrabal) nedělá, jelikož to prostě po celou dobu životnosti vozu není třeba dělat!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Data GDI
PříspěvekNapsal: 24 září 2008 22:50 
Mitsi, jojo přesně tak....nejhorší na tom je, že ted nevim co s tim, protože vubec nevim jak to bylo nebo má byt, nebo jestli to nastavili správně každopádně furt houpe volnoběh....


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Data GDI
PříspěvekNapsal: 25 září 2008 10:08 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Ach jo, to je bohužel o tomtéž a stále dokola: nekompetentnost světem vládne. Znovu opakuji: postavení snímače polohy škt. klapky není třeba po celou dobu jeho životnosti (a ta se obvykle rovná životnosti motoru, resp. celého vozu) měnit! A kdo na to šahá, téměř určitě neví, co činí, a tím pádem lze předpokládat, že to na 100% po.ral...

Je mi líto, ale přinejmenším v Čechách bohužel neznám nikoho, kdo by Ti s tím pomohl.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Data GDI
PříspěvekNapsal: 25 září 2008 10:28 
škoda, ale i tak diky


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Data GDI
PříspěvekNapsal: 25 září 2008 11:21 
Offline

Registrován: 27 prosinec 2005 15:34
Příspěvky: 270
Bydliště: Tropau
snimac polohy klapky by mel byt asi uprostred, na tech sroubkach se s nim da kyvat doleva a doprava (i kdyz by se to nemelo delat, s tim souhlasim s Mitsim, k nicemu to totiz neni) a u me je to nastaveno (podle OBD) na hodnotu kolem 3%. Ale jestli se ti houpe volnobeh, tak to muze byt spatnym serizeni, spatnou lambdou, spinavou klapkou, spinavymi vstrikovaci, spatnymi svickama, VN kable strili do bloku, civky atd atd...tech duvodu je opravdu mnoho...

_________________
EVO/STI - kdo jednou zkusi, pak uz musi...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Data GDI
PříspěvekNapsal: 25 září 2008 22:50 
Offline

Registrován: 25 březen 2006 01:00
Příspěvky: 152
Nevidel bych to tak tragicky, vsechny autorizovany servisy s MUT-III musi umet klapku nastavit. Jestli to nedaj, tak bych psal MMC do Japonska, co s tim hodlaji delat.

Obecne cesky servisy vcetne Mitsubishi jsou smutna zalezitost, funguji tak, ze "dame to nak dohromady a ruce pryc". Takze to nejak funguje, ale zdaleka ne jak by melo. Z kratkodobyho ekonomickyho pohledu tomu rozumim, proste to doladovani trva, protoze si mechanik musi hrat. Dlouhodobe ale jezdeni v napul fungujicich autech odrati od koupe technicky zdatnejsi klienty. Maj spoustu kecu jak budou cinsky auta nedodelky, ale jejich servisni prace je naprosto stejna.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Data GDI
PříspěvekNapsal: 26 září 2008 10:43 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
A už jsi někdy psal MMC do Japonska? Já ano a ne jednou. Zkus to, když myslíš, že by to mělo nějaký účinek...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Data GDI
PříspěvekNapsal: 27 září 2008 21:54 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Napadla mne jedna věc: MMC obvykle označuje polohu důležitých šroubků, resp. jejich pozic, s nimiž se nemá hýbat, barvou. Zkus juknout na ten snímač, zda podle barvy (je vždy bílá) nepoznáš, v jaké byl pozici a pokud ano, vrať ho na původní místo.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Data GDI
PříspěvekNapsal: 28 září 2008 00:21 
žádná barva tam není, je to uplně čistý....už mě napadá jenom najít nějakej solidní servis mitsubishi poblíž brna nebo okolí....máte někdo nějakej tip?


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Data GDI
PříspěvekNapsal: 28 září 2008 01:37 
Asi bych zkusil najít lupou /10x-20x/ najít původní otlaky od šroubů.


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Data GDI
PříspěvekNapsal: 29 září 2008 18:52 
Nazdárek všichni, tak nastala změna zkusil jsem dat klapku do puvodni polohy podle otlačení, vyresetoval ECU. Volnoběh to drží, ale při dojíždění na spojku padaj otáčky až někam k nule. po zastavení se volnoběh ustálí
:roll:


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Data GDI
PříspěvekNapsal: 29 září 2008 19:07 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Výborně, alespoň nějaký pokrok! Teď ještě naprosto dokonale vyčistit klapku a důkladně ověřit, zda je EGR ventil plně funkční, tj. cvaká při zapnutém zapalování. Hlavně totiž nesmí zůstat viset v pootevřené poloze při startování.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz