mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

Data GDI
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=1&t=804
Stránka 1 z 2

Autor:  slofa [ 23 září 2008 20:07 ]
Předmět příspěvku:  Data GDI

Nazdárek, nemáte někdo data na carismu 1.8GDI 97rok, potřebuju hodnoty odporu potenciometru škrtící klapky. diky všem

Autor:  h0 [ 24 září 2008 15:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Data GDI

slofa píše:
Nazdárek, nemáte někdo data na carismu 1.8GDI 97rok, potřebuju hodnoty odporu potenciometru škrtící klapky. diky všem


Cau, Pokud jde o volnoveh tak u MPI jsem nameril neco kolem 50 Ohmu. Mam pocit ze rozmezi je 20-60
Hodnotu u GDI neznam ale asi to bude hodne podobe.

Autor:  Návštěvník [ 24 září 2008 16:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Data GDI

h0 píše:
slofa píše:
Nazdárek, nemáte někdo data na carismu 1.8GDI 97rok, potřebuju hodnoty odporu potenciometru škrtící klapky. diky všem


Cau, Pokud jde o volnoveh tak u MPI jsem nameril neco kolem 50 Ohmu. Mam pocit ze rozmezi je 20-60
Hodnotu u GDI neznam ale asi to bude hodne podobe.



Ja jsem na tom naměřil 559ohm až 1,6kohm tak nevim noo....každopadně kolísá volnoběh klasika no....a v servisu mi to rozvrtali a kdo ví kdo to dá ted dohromady....

Autor:  Mitsi [ 24 září 2008 19:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Data GDI

Chceš tím říct, že Ti v servisu měnili postavení snímače polohy vůči škrt. klapce? To se přece NIKDY (tedy pokud se v tom už někdo předtím nehrabal) nedělá, jelikož to prostě po celou dobu životnosti vozu není třeba dělat!

Autor:  slofa [ 24 září 2008 22:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Data GDI

Mitsi, jojo přesně tak....nejhorší na tom je, že ted nevim co s tim, protože vubec nevim jak to bylo nebo má byt, nebo jestli to nastavili správně každopádně furt houpe volnoběh....

Autor:  Mitsi [ 25 září 2008 10:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Data GDI

Ach jo, to je bohužel o tomtéž a stále dokola: nekompetentnost světem vládne. Znovu opakuji: postavení snímače polohy škt. klapky není třeba po celou dobu jeho životnosti (a ta se obvykle rovná životnosti motoru, resp. celého vozu) měnit! A kdo na to šahá, téměř určitě neví, co činí, a tím pádem lze předpokládat, že to na 100% po.ral...

Je mi líto, ale přinejmenším v Čechách bohužel neznám nikoho, kdo by Ti s tím pomohl.

Autor:  slofa [ 25 září 2008 10:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Data GDI

škoda, ale i tak diky

Autor:  EvoMan [ 25 září 2008 11:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Data GDI

snimac polohy klapky by mel byt asi uprostred, na tech sroubkach se s nim da kyvat doleva a doprava (i kdyz by se to nemelo delat, s tim souhlasim s Mitsim, k nicemu to totiz neni) a u me je to nastaveno (podle OBD) na hodnotu kolem 3%. Ale jestli se ti houpe volnobeh, tak to muze byt spatnym serizeni, spatnou lambdou, spinavou klapkou, spinavymi vstrikovaci, spatnymi svickama, VN kable strili do bloku, civky atd atd...tech duvodu je opravdu mnoho...

Autor:  xor [ 25 září 2008 22:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Data GDI

Nevidel bych to tak tragicky, vsechny autorizovany servisy s MUT-III musi umet klapku nastavit. Jestli to nedaj, tak bych psal MMC do Japonska, co s tim hodlaji delat.

Obecne cesky servisy vcetne Mitsubishi jsou smutna zalezitost, funguji tak, ze "dame to nak dohromady a ruce pryc". Takze to nejak funguje, ale zdaleka ne jak by melo. Z kratkodobyho ekonomickyho pohledu tomu rozumim, proste to doladovani trva, protoze si mechanik musi hrat. Dlouhodobe ale jezdeni v napul fungujicich autech odrati od koupe technicky zdatnejsi klienty. Maj spoustu kecu jak budou cinsky auta nedodelky, ale jejich servisni prace je naprosto stejna.

Autor:  Mitsi [ 26 září 2008 10:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Data GDI

A už jsi někdy psal MMC do Japonska? Já ano a ne jednou. Zkus to, když myslíš, že by to mělo nějaký účinek...

Autor:  Mitsi [ 27 září 2008 21:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Data GDI

Napadla mne jedna věc: MMC obvykle označuje polohu důležitých šroubků, resp. jejich pozic, s nimiž se nemá hýbat, barvou. Zkus juknout na ten snímač, zda podle barvy (je vždy bílá) nepoznáš, v jaké byl pozici a pokud ano, vrať ho na původní místo.

Autor:  slofa [ 28 září 2008 00:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Data GDI

žádná barva tam není, je to uplně čistý....už mě napadá jenom najít nějakej solidní servis mitsubishi poblíž brna nebo okolí....máte někdo nějakej tip?

Autor:  newoldstar [ 28 září 2008 01:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Data GDI

Asi bych zkusil najít lupou /10x-20x/ najít původní otlaky od šroubů.

Autor:  slofa [ 29 září 2008 18:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Data GDI

Nazdárek všichni, tak nastala změna zkusil jsem dat klapku do puvodni polohy podle otlačení, vyresetoval ECU. Volnoběh to drží, ale při dojíždění na spojku padaj otáčky až někam k nule. po zastavení se volnoběh ustálí
:roll:

Autor:  Mitsi [ 29 září 2008 19:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Data GDI

Výborně, alespoň nějaký pokrok! Teď ještě naprosto dokonale vyčistit klapku a důkladně ověřit, zda je EGR ventil plně funkční, tj. cvaká při zapnutém zapalování. Hlavně totiž nesmí zůstat viset v pootevřené poloze při startování.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/