mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 01 květen 2024 01:49

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: odvetranie skrine motora
PříspěvekNapsal: 26 říjen 2008 14:32 
Offline

Registrován: 19 únor 2008 00:18
Příspěvky: 382
Automobil: Carisma
Typ motoru: 19TD
Rok výroby: 97
mali ste uz niekto nejakym sposobom rozobraty ten cierny valcek do ktoreho a z ktoreho ide hadica (do sania za filter) a este aj zospodu je vstup.
V hadici za vzduchovym filtrom som si vsimol schopne oleja - je to ok?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: odvetranie skrine motora
PříspěvekNapsal: 26 říjen 2008 18:12 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
To svědčí pouze o tom, že motor je už volnější/jetější, v důsledku čehož proniká do sání více olejových par. V zásadě to ničemu nevadí.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: odvetranie skrine motora
PříspěvekNapsal: 26 říjen 2008 21:36 
Offline

Registrován: 19 únor 2008 00:18
Příspěvky: 382
Automobil: Carisma
Typ motoru: 19TD
Rok výroby: 97
pytam sa hlavne kvoli tomu ze som niekde cital ze ten dotycny pan nejakym sposobom pripisoval poruchu na turbe prave takemuto niecomu - oleju v sani
nejako sa mi to nezda a preto sa pytam ...
a v tom valci je co? ak by niekto mal nejaky nakres strasne by som sa potesil


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: odvetranie skrine motora
PříspěvekNapsal: 26 říjen 2008 23:13 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Pán si zřejmě spletl příčinu a následek! Ono je tomu totiž právě naopak: ložiska turba propouštějící olej způsobí jeho masový průnik do sání s tím, že motor pak vlastně "jede" nikoli na vstřikovanou naftu, ale hlavně na onen olej tlačený do motoru turbem s následným přetočením motoru a jeho totálkou - tedy pokud řidič rychle nezareaguje a nezadusí ho provozní brzdou přes zařazený kvalt.

A v onom "válci" je pouze labyrint s ventilem, jehož úkolem je z olejových par zachytit co nejvíce oleje (který volně stéká zpět, dolů do motoru) a zajistit podtlak v karteru. Rozhodně ho nedoporučuji rozebírat!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz