mitsubishi.megaherz.cz https://mitsubishi.megaherz.cz/ |
|
odvetranie skrine motora https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=1&t=818 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | pajama [ 26 říjen 2008 14:32 ] |
Předmět příspěvku: | odvetranie skrine motora |
mali ste uz niekto nejakym sposobom rozobraty ten cierny valcek do ktoreho a z ktoreho ide hadica (do sania za filter) a este aj zospodu je vstup. V hadici za vzduchovym filtrom som si vsimol schopne oleja - je to ok? |
Autor: | Mitsi [ 26 říjen 2008 18:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: odvetranie skrine motora |
To svědčí pouze o tom, že motor je už volnější/jetější, v důsledku čehož proniká do sání více olejových par. V zásadě to ničemu nevadí. |
Autor: | pajama [ 26 říjen 2008 21:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: odvetranie skrine motora |
pytam sa hlavne kvoli tomu ze som niekde cital ze ten dotycny pan nejakym sposobom pripisoval poruchu na turbe prave takemuto niecomu - oleju v sani nejako sa mi to nezda a preto sa pytam ... a v tom valci je co? ak by niekto mal nejaky nakres strasne by som sa potesil |
Autor: | Mitsi [ 26 říjen 2008 23:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: odvetranie skrine motora |
Pán si zřejmě spletl příčinu a následek! Ono je tomu totiž právě naopak: ložiska turba propouštějící olej způsobí jeho masový průnik do sání s tím, že motor pak vlastně "jede" nikoli na vstřikovanou naftu, ale hlavně na onen olej tlačený do motoru turbem s následným přetočením motoru a jeho totálkou - tedy pokud řidič rychle nezareaguje a nezadusí ho provozní brzdou přes zařazený kvalt. A v onom "válci" je pouze labyrint s ventilem, jehož úkolem je z olejových par zachytit co nejvíce oleje (který volně stéká zpět, dolů do motoru) a zajistit podtlak v karteru. Rozhodně ho nedoporučuji rozebírat! |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |