mitsubishi.megaherz.cz https://mitsubishi.megaherz.cz/ |
|
buchot https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=1&t=843 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | pajama [ 15 prosinec 2008 16:03 ] |
Předmět příspěvku: | buchot |
cawte tak mam takyto problem : po hrbolatej alebo skor drobno kamenistej ceste mi dost nieco bucha a ak na mieste mykam volantom ale iba take uhly ze 10-15° do jednej a hned do druhej strany tak nieco pocut stabilizatory? gulove capy? ako sa to zistuje? dik |
Autor: | EvoMan [ 15 prosinec 2008 16:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: buchot |
ja to zjistuji treba tak, ze si domluvim klepaky na nektere z STK, tam zajedu, oni to proklepou a ty muzes byt tomu i pritomen "v jame" a rovnou vidis, ktere cepy se musi vymenit. To je podle me nejrychlejsi, nez to pacit tyckama na zvedaku, nebo na rampe... |
Autor: | pajama [ 17 prosinec 2008 23:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: buchot |
no STK do ktorej chodim ja tak "klepaky" nema..... no ale trosku som to sondoval a zistil som ze jedna strana-spolujadcova ma volu v smere dolava-doprava ked hybes s volantom tak tiez "nieco" pocut buchat, no a ..... prisiel som na to ze tyc riadenia (axialne tiahlo riadenia) ma volu v tom svojom ulozeni, ktore je kryte prachovkou. asi v sobotu vymenim a som zvedavý co bude potom pocut........ |
Autor: | HomoFaber [ 06 leden 2009 13:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: buchot |
to mam aj ja, teda az na tie zvuky pri toceni volantu, tie nemam. ale ako pises, pri jazde na ceste z hrubeho strku alebo po dlazbe kdesi cosi buchoce. najprv som myslel, ze to su gulace alebo silentbloky ramien tak som kupil vsetky nove a dal som to mechanikovi co mi menil brzdy nech to spravi naraz. za 2hod mi volal, ze to ma rozobrate a ze preco chcem menit capy a silentbloky, ze im nic nie je. tak to nechal tak. potom som menil silentbloky stabilizatora a ani to nepomohlo. potom som sa s dalsim mechanikom bavil a ten hovoril, ze menil aj ulozenia tlmicov a cele spodne ramena a buchot neprestal. tak sa tymto uz nezaoberam, nech si buchoce |
Autor: | Mitsi [ 06 leden 2009 14:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: buchot |
No a co "kosti" stabilizázoru nebo vůle v převodce řízení? |
Autor: | bobbuilder [ 06 leden 2009 22:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: buchot |
"kosti" stabilizázoru jsem take menil a nepomohlo to |
Autor: | pajama [ 11 leden 2009 12:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: buchot |
tak nakoniec som sa dostal ku axialnemu tiahlu riadenia - tyc riadenia, uz mala celkom slusnu volu, v autotechne samozrejme mi okamzite poradili ze ak je tato tyc vytrepana tak to uz budu aj capy , avsak toto sa mi nepotvrdilo vymenil som tyc a ako predtym celkom spokojnost |
Autor: | pajama [ 03 únor 2009 22:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: buchot |
tak a opat buchot/klepot ale teraz pri zatacani do prava myslim ale taky zvlastny akoby spod sedaciek a tiez mi zacali piskat brzdy - zrejme zadne piskaju ked zatiahnem rucnu nejako sato kopi |
Autor: | pajama [ 04 únor 2009 21:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: buchot |
zadne su bubny |
Autor: | h0 [ 04 duben 2009 19:38 ] |
Předmět příspěvku: | Klepani od motorove casti, mozna kol. |
Ahoj, mam take problem s klepanim. Projevuje se pouze pri jizde az po zahrati (v zime cca 5Km, leto 2Km), jde o nepravidelne klepani jakoby plast/plast od leveho predniho kola az po prevodovku dle meho nazoru zavislem na nerovnosti vozovky. Klepani ustane pri prudci akceleraci nebo brzdeni a i pri seslapnuti brzdoveho pedalu dohromady s plynovym a drzenim konstantni rychlosti. Pri dnesnim prezouvani na leta jsem si pri otoceni zvedleho predniho kola (vyrazen kvalt) povsiml podobneho zvuku z prevodovky (diferu). Je mozne aby tam bylo neco co by mohlo klapat? nesetkal jste se s tim nekdo nekde? nebo se jedna pouze o mnou nenalezeny klepajici plast v podbehu? Predem dik |
Autor: | Mitsi [ 06 duben 2009 15:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: buchot |
Především vyzkoušej, zda-li nemá brzdový třmen vůli ve vodítkách a/nebo jestli nemají přílišnou vůli brzdové desky v třmenu. To první je důsledkem opotřebení při absenci pravidelné údržby - tj. mazání vodítek, to druhé je pak způsobeno korozí či popraskáním vodicích plíšků/pružinek desek, event. jejich úplným "vyhozením", což jsou schopni udělat i v servisu, zvláště pak při použití neoriginálních desek, se kterými ty plíšky často neladí. P.S.: Předpokládám, že vůli v "kostech" příčného zkrutného stabilizátoru či jeho pryžových závěsech jsi již vyloučil. |
Autor: | h0 [ 06 duben 2009 18:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: buchot |
Dekiji za radu, mrknu na to. Jen jeste radu jak vyzkouset vuli ve stabilizatoru? Kosti meneny pred cca rokem ale jiz ted je tato doba na nich videt.Vule v nich zatim mim neodbornym ohmatem neni. |
Autor: | Mitsi [ 06 duben 2009 23:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: buchot |
Tu vůli vyzkoušíš nejlépe pohmatem, event. za pomoci plochého páčidla, a to u celého zvednutého auta, ale pozor - ZA KOLA! Jinak to vcelku nemá smysl. Pokud byly kosti měněné a nepřišel tam nějaký druhořadý aftermarket, měly by vydržet několik desítek tis. km. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |