mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 27 duben 2024 23:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: buchot
PříspěvekNapsal: 15 prosinec 2008 16:03 
Offline

Registrován: 19 únor 2008 00:18
Příspěvky: 382
Automobil: Carisma
Typ motoru: 19TD
Rok výroby: 97
cawte tak mam takyto problem : po hrbolatej alebo skor drobno kamenistej ceste mi dost nieco bucha a ak na mieste mykam volantom ale iba take uhly ze 10-15° do jednej a hned do druhej strany tak nieco pocut
stabilizatory?
gulove capy?
ako sa to zistuje?
dik


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: buchot
PříspěvekNapsal: 15 prosinec 2008 16:23 
Offline

Registrován: 27 prosinec 2005 15:34
Příspěvky: 270
Bydliště: Tropau
ja to zjistuji treba tak, ze si domluvim klepaky na nektere z STK, tam zajedu, oni to proklepou a ty muzes byt tomu i pritomen "v jame" a rovnou vidis, ktere cepy se musi vymenit. To je podle me nejrychlejsi, nez to pacit tyckama na zvedaku, nebo na rampe...

_________________
EVO/STI - kdo jednou zkusi, pak uz musi...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: buchot
PříspěvekNapsal: 17 prosinec 2008 23:31 
Offline

Registrován: 19 únor 2008 00:18
Příspěvky: 382
Automobil: Carisma
Typ motoru: 19TD
Rok výroby: 97
no STK do ktorej chodim ja tak "klepaky" nema..... :???:
no ale trosku som to sondoval a zistil som ze jedna strana-spolujadcova ma volu v smere dolava-doprava ked hybes s volantom tak tiez "nieco" pocut buchat, no a ..... prisiel som na to ze tyc riadenia (axialne tiahlo riadenia) ma volu v tom svojom ulozeni, ktore je kryte prachovkou.
asi v sobotu vymenim a som zvedavý co bude potom pocut........


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: buchot
PříspěvekNapsal: 06 leden 2009 13:37 
Offline

Registrován: 29 září 2007 18:41
Příspěvky: 79
to mam aj ja, teda az na tie zvuky pri toceni volantu, tie nemam. ale ako pises, pri jazde na ceste z hrubeho strku alebo po dlazbe kdesi cosi buchoce. najprv som myslel, ze to su gulace alebo silentbloky ramien tak som kupil vsetky nove a dal som to mechanikovi co mi menil brzdy nech to spravi naraz. za 2hod mi volal, ze to ma rozobrate a ze preco chcem menit capy a silentbloky, ze im nic nie je. tak to nechal tak. potom som menil silentbloky stabilizatora a ani to nepomohlo. potom som sa s dalsim mechanikom bavil a ten hovoril, ze menil aj ulozenia tlmicov a cele spodne ramena a buchot neprestal. tak sa tymto uz nezaoberam, nech si buchoce :wink:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: buchot
PříspěvekNapsal: 06 leden 2009 14:00 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
No a co "kosti" stabilizázoru nebo vůle v převodce řízení?

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: buchot
PříspěvekNapsal: 06 leden 2009 22:01 
Offline

Registrován: 26 červenec 2005 15:32
Příspěvky: 24
Bydliště: kósek vod Brna
"kosti" stabilizázoru jsem take menil a nepomohlo to


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: buchot
PříspěvekNapsal: 11 leden 2009 12:00 
Offline

Registrován: 19 únor 2008 00:18
Příspěvky: 382
Automobil: Carisma
Typ motoru: 19TD
Rok výroby: 97
tak nakoniec som sa dostal ku axialnemu tiahlu riadenia - tyc riadenia, uz mala celkom slusnu volu, v autotechne samozrejme mi okamzite poradili ze ak je tato tyc vytrepana tak to uz budu aj capy , avsak toto sa mi nepotvrdilo vymenil som tyc a ako predtym celkom spokojnost :)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: buchot
PříspěvekNapsal: 03 únor 2009 22:14 
Offline

Registrován: 19 únor 2008 00:18
Příspěvky: 382
Automobil: Carisma
Typ motoru: 19TD
Rok výroby: 97
tak a opat buchot/klepot ale teraz pri zatacani do prava myslim ale taky zvlastny akoby spod sedaciek :think: a tiez mi zacali piskat brzdy - zrejme zadne piskaju ked zatiahnem rucnu :???: nejako sato kopi :sad:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: buchot
PříspěvekNapsal: 04 únor 2009 21:06 
Offline

Registrován: 19 únor 2008 00:18
Příspěvky: 382
Automobil: Carisma
Typ motoru: 19TD
Rok výroby: 97
zadne su bubny


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Klepani od motorove casti, mozna kol.
PříspěvekNapsal: 04 duben 2009 19:38 
Offline

Registrován: 19 prosinec 2007 20:51
Příspěvky: 110
Bydliště: Ustecky kraj
Automobil: Carisma
Typ motoru: 4G93 MPI
Rok výroby: 1997
Ahoj, mam take problem s klepanim. Projevuje se pouze pri jizde az po zahrati (v zime cca 5Km, leto 2Km), jde o nepravidelne klepani jakoby plast/plast od leveho predniho kola az po prevodovku dle meho nazoru zavislem na nerovnosti vozovky. Klepani ustane pri prudci akceleraci nebo brzdeni a i pri seslapnuti brzdoveho pedalu dohromady s plynovym a drzenim konstantni rychlosti.

Pri dnesnim prezouvani na leta jsem si pri otoceni zvedleho predniho kola (vyrazen kvalt) povsiml podobneho zvuku z prevodovky (diferu). Je mozne aby tam bylo neco co by mohlo klapat? nesetkal jste se s tim nekdo nekde? nebo se jedna pouze o mnou nenalezeny klepajici plast v podbehu?

Predem dik


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: buchot
PříspěvekNapsal: 06 duben 2009 15:03 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Především vyzkoušej, zda-li nemá brzdový třmen vůli ve vodítkách a/nebo jestli nemají přílišnou vůli brzdové desky v třmenu. To první je důsledkem opotřebení při absenci pravidelné údržby - tj. mazání vodítek, to druhé je pak způsobeno korozí či popraskáním vodicích plíšků/pružinek desek, event. jejich úplným "vyhozením", což jsou schopni udělat i v servisu, zvláště pak při použití neoriginálních desek, se kterými ty plíšky často neladí.

P.S.: Předpokládám, že vůli v "kostech" příčného zkrutného stabilizátoru či jeho pryžových závěsech jsi již vyloučil.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: buchot
PříspěvekNapsal: 06 duben 2009 18:44 
Offline

Registrován: 19 prosinec 2007 20:51
Příspěvky: 110
Bydliště: Ustecky kraj
Automobil: Carisma
Typ motoru: 4G93 MPI
Rok výroby: 1997
Dekiji za radu, mrknu na to. Jen jeste radu jak vyzkouset vuli ve stabilizatoru? Kosti meneny pred cca rokem ale jiz ted je tato doba na nich videt.Vule v nich zatim mim neodbornym ohmatem neni.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: buchot
PříspěvekNapsal: 06 duben 2009 23:34 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Tu vůli vyzkoušíš nejlépe pohmatem, event. za pomoci plochého páčidla, a to u celého zvednutého auta, ale pozor - ZA KOLA! Jinak to vcelku nemá smysl. Pokud byly kosti měněné a nepřišel tam nějaký druhořadý aftermarket, měly by vydržet několik desítek tis. km.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz