mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

akumulátor
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=1&t=857
Stránka 2 z 2

Autor:  magi3 [ 22 leden 2009 17:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: akumulátor

Do benzinovy nádrže jsem po vyčištění klapky ještě přidal Tunap 172

Autor:  Mitsi [ 22 leden 2009 18:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: akumulátor

Já jsem svého času používal TUNAP 232.

Autor:  turbok [ 25 leden 2009 21:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: akumulátor

nechal jsem si skrtící klapku vyčistit v servisu,zároveň s tím nastavit volnoběh,otáčky studeného motoru jsou teď 2000,po ohřátí klesnou na cca 800-1000 nevíte prosím někdo, je to správně?
motor 1.8 GDI rok výroby 2000

Autor:  Mitsi [ 25 leden 2009 22:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: akumulátor

Rozhodně to není v pořádku! Vzato čistě podle otáčkoměru má být "zvýšený volnoběh" (cca 40-60 sec. po nastartování úplně studeného motoru) nějakých 1200 ot./min., pak musejí klesnout na cca 800 a po úplném zahřátí (v režimu "chudého" volnoběhu) padat až k 500.

Autor:  turbok [ 26 leden 2009 01:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: akumulátor

tak to zhruba bylo nastavené před vyčištěním,zkusím tam zajet ať to znovu seřídí,nemáte někdo prosím servisní manuál kde by toto bylo popsáno?Stačí mě sken stránky ohledně nastavení volnoběhu abych se měl v servise o co opřít.
Děkuji

Autor:  Mitsi [ 26 leden 2009 09:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: akumulátor

Obávám se, že tohle nemá žádné jednoduché řešení. Přinejmenším v ČR neznám žádný servis, který by to uměl nastavit. Pročti si fórum, pochopíš...

Autor:  xor [ 28 leden 2009 12:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: akumulátor

turbok píše:
tak to zhruba bylo nastavené před vyčištěním,zkusím tam zajet ať to znovu seřídí,nemáte někdo prosím servisní manuál kde by toto bylo popsáno?Stačí mě sken stránky ohledně nastavení volnoběhu abych se měl v servise o co opřít.
Děkuji

neco k GDI bylo tady http://indy.pp.ru/GDI/ zkus to proklikat. dalsi manualy http://bojo.hopto.org/Auto/Japan/Mitsubishi/
bez MUT-II to ale nenastavi. novy EvoScan ma sice funkci parkovani ISC, ale nikdo ji na GDI jeste neotestoval, nebo to nenapsal na forum.

Autor:  Mitsi [ 28 leden 2009 17:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: akumulátor

Ty ruský stránky jsou opravdu užitečný - konečně něco prakticky využitelného!

Autor:  turbok [ 28 leden 2009 18:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: akumulátor

dnes jsem byl v servisu,dohodl jsem se na přenastavení volnoběhu,dokonce mi řekli přesně to jak napsal mitsu výše akorát nevím kdy přesně se má rozsvítit ECO GDI? domnívám se ,že by mělo svítit i v režimu chudého volnoběhu po zahřátí motoru.Děkuji

Autor:  Mitsi [ 28 leden 2009 19:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: akumulátor

Tak dej hlavně do placu, kde to umějí nastavit! To pro případ, že by to kdokoli z nás někdy potřeboval.

Ten indikátor jsem sice na přístrojovce Carismy měl, ale nikdy nebyl funkční. Osobně se domnívám, že pokud už funkční je, pak pouze za jízdy, tj. "chudý volnoběh" neindikuje.

Autor:  turbok [ 28 leden 2009 19:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: akumulátor

ECO GDI mi svítilo při zahřátém motoru na volnoběh zhasínalo přidáním plynu asi ve třetině dráhy plyn. pedálu

Autor:  Mitsi [ 29 leden 2009 13:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: akumulátor

Na a za jízdy Ti to funguje normálně? A kde Ti to seřizovali?

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/