mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

Automaticke prevodovky
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=1&t=867
Stránka 1 z 1

Autor:  HomoFaber [ 28 leden 2009 12:36 ]
Předmět příspěvku:  Automaticke prevodovky

Otazka pre expertov:
ako sa lisia automaticke prevodovky montovane do Carisiem 1.6, 1.8 a 1.8GDi? a co sa na nich zmenilo po r.2000/2001 (alebo kedy to bol ten facelift)?

mam na mysli samotnu skrinu, polohu srobov, uchytov atd., riad. jednotku a jej softver... vsetko o com viete

P.S.: mam totiz na ruke jednu carismu 1.8GDi auto r. 98 (alebo 99?) s kaput prevodovkou a druhu carismu 1.8GDi r.01 (po facelifte a po nehode) s dobrym motorom a prevodovkou a moju carismu s pomackanym zadkom a dalsiu 1.6 auto r.97 v zatial neviem akom stave... tak rozmyslam co a ako aby som zas mal slusne auto

Autor:  EvoMan [ 28 leden 2009 13:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Automaticke prevodovky

hmm, o tomhle nevim zhola nic, tak to radeji reknu hned, nez napsat nejakou blbost.

Ja bych to resil tak, ze bych sel do Mitsubishi s opsanymi cisly karoserii a pozadal bych je, at mi to ukazi na pocitaci (maji vsechna technicka data i planky), byt i za nejakou uplatu, rozhodne by to bylo levnejsi, nez to koupit a pak by to treba nepasovalo...japonska auta jsou zakerna, porad neco vyvijeji a meni...treba na moje Evo jsou celkem 3 typy svislych cepu na rizeni (maji ruzne prumery zavitu i stoupani, ruzne delky a ruzne konusy)...a to jsou jen blbe cepy...

Autor:  Mitsi [ 28 leden 2009 17:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Automaticke prevodovky

Ty automaty (INVECS II) prodělaly "facelift" už dávno předtím - někdy v r. 1995/96. Podle mého názoru budou kompatibilní, ale konkrétně o tom také nic nevím.

Autor:  HomoFaber [ 30 březen 2009 18:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Automaticke prevodovky

Nakoniec som sa do vymien provodoviek a motorov nepustal ale keby to nahodou niekoho zaujimalo tak asi toto som sa naucil:
do Carisiem sa montovali dva druhy auto prevodoviek: F4A41 (INVECS2 4AT) a F4A42 (INVECS2 4AT SportMode).
F4A41 sa montovali do DA1A (motor 4G92) a F4A42 do ostatnych.
F4A42 existuje v dvoch verziach: F4A42-1 a F4A42-2, ktore sa lisia prevodom v rozvodovke: 4.042 vs. 3.77. Verzia -2 sa do Carisiem nemontovala.
Cisla prevodoviek (part number) sa pocas tych rokov co sa Carismy vyrabali niekolkrat zmenili. V UK Mitsu importera mi povedali, doslova, "..kedze maju rozne part number, nemusia byt kompatibilne... opytajte sa u dilera alebo v servise..." :roll:
U dilera aj v znackovom servise mi povedali, ze predovku v Carisme este nemenili - to je koniec koncov dobre znamenie, ale zrovna vtedy som potreboval inu odpoved.


F4A42 sa okrem Carisiem montovali aj do modelov Mirage, Eclipse, Galant, Lancer, Outlander, SpaceWagon a aj do Chrysler Sebring, Hyundai Sonata a Proton Waja.

"F" v oznaceni znamena front wheel drive (prevodovky pre 4x4 maju teda prve pismeno A), "4" je pocet prevodovych stupnov, "A" = automat (M=manual) a 42 je max. krutiaci moment v 10lb.ft (420lb.ft = 569Nm)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/