mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 29 březen 2024 17:57

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 197 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 03 únor 2009 21:50 
Offline

Registrován: 19 únor 2008 00:18
Příspěvky: 382
Automobil: Carisma
Typ motoru: 19TD
Rok výroby: 97
ano Mitsi tak nejako som to myslel :wink:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03 únor 2009 21:52 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Když já ale furt nevím, jak... :???:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03 únor 2009 22:44 
Offline

Registrován: 19 únor 2008 00:18
Příspěvky: 382
Automobil: Carisma
Typ motoru: 19TD
Rok výroby: 97
no tak ze Ktore auta su kompletne Mitsubishi, bez casti od inych koncernov (ako napr. carisma)teda ktore niesu ako carisma :?:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03 únor 2009 23:28 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Aha, už chápu.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 04 únor 2009 09:28 
Offline

Registrován: 01 únor 2009 22:43
Příspěvky: 79
Automobil: Carisma
Typ motoru: 1.8 16V GDI
Rok výroby: 1999
Ještě dotaz, co má ta verze EXE navíc než verze neEXE? :smile: To je označebí něco jako třeba "elegance"?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 04 únor 2009 09:58 
Offline

Registrován: 03 únor 2009 20:41
Příspěvky: 15
Automobil: Carisma
Typ motoru: 1.8 GDi - 4G93
Rok výroby: 1998
pajama píše:
no tak ze Ktore auta su kompletne Mitsubishi, bez casti od inych koncernov (ako napr. carisma)teda ktore niesu ako carisma :?:

Ale konkrétně Carisma GDI nemá veskrze části (díly) od jiných koncernů


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 04 únor 2009 11:25 
Offline

Registrován: 03 únor 2009 20:41
Příspěvky: 15
Automobil: Carisma
Typ motoru: 1.8 GDi - 4G93
Rok výroby: 1998
Winc píše:
Ještě dotaz, co má ta verze EXE navíc než verze neEXE? :smile: To je označebí něco jako třeba "elegance"?

Mám dojem, alespoň podle prospektů co jsem viděl, že to byla pouze stylingová varianta. Takovej "chromovej" minifacelift, z mého pohledu celkem zdařilej.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 04 únor 2009 13:29 
Winc píše:
Zdravím, před týdnem jsem si byl v Německu vybrat auto a nejvíce se mi líbila právě tato Carisma a tak
bych se Vás chtěl zeptat jako uplnej lajk kam by měli směřovat moje první kroky. Auto má nalítáno 160 000 km a v servisce je napsáno že další výměna oleje by měla být při 165 400, tak se chci zeptat zda mám pro jistotu udělat výměnu už ted nebo jestli to stačí až po ujetí těch 5000 km. Dál bych se chtěl zeptat jestli bych měl podniknout nějaké další základní kroky pro eliminaci případných dalších problémů. Tak díky za odpovědi asi na blbé otázky, ale o autech toho opravdu moc nevím a skok z favorita je pro mě celkem velkej rozdíl :shock:


Buď v klidu a neplaš se. Moje charizmatická GDI má tacho 175 000, reálně ke 200.
Vyměň hned olej v motoru a co nejdříve rozvod. Jestli startuje i v mrazu "na brnk", svíčky počkají. Chladicí kapalinu a olej ti vymění slušnej garážník za pár korun. Olej do motoru 5W40, cokoliv (Total, Q8, klidně i Hekra), ne Starline a podobné hrůzy.
Na "klepání" či "neklepání" se na volnoběh se vys*r- já klepu už 160 tisíc a ještě jsem nedoklepal :grin:
Stav podvozku zjistí též kdokoliv kdekoliv na zvedáku.

Problém rozvody: - provedeno zrovna včera - 2 x kladka, 1 x řemen rozvodový (někdo ti možná bude tvrdit něco o druhém řemenu, ale to jsou pohádky o Trauteberkovi, ať jsem hledal, jak jsem hledal NIC...) gufírka za pár korun(prevence), vodní pumpa...
Napínák na 99 % netřeba měnit, ale byl v záloze (zapůjčen, vrátí se).
K tomu řemen altíku a řemen "servo" , 4 x Denso Iridium ...celkové náklady (přátelská cena od známého) včetně cca 4 litrů koncentrátu chladicí kapaliny i s prací 8 500 korun českých, tak jsem s úsměvem přidal dvě stovky na kávu.
Za tyhle prachy to zřejmě nepořídíš ale na tyhle náklady se lze dostat.
V autorizáku bych to tipnul na 15-20 v uvedeném rozsahu.

Při slušném zacházení a občasném drobném servisu je to pohodové auto s minimem závad. Kdybys potřeboval s něčím poradit, mailni nebo ICQ, žádná tajemství ani alchymie v tom nejsou a nedej se vystrašit pohádkama... :shock:

Už jen čekám na slušnou cenu za nový Lancer Sportback a jdu do něj-je to mazel... jen nevím, jestli chrochták nebo benzín :grin:


Jo- kontakt : www. nehody.net

Ahoj zase tady třeba za půl roku. Čus bus.


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 04 únor 2009 23:38 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Mysak píše:
pajama píše:
no tak ze Ktore auta su kompletne Mitsubishi, bez casti od inych koncernov (ako napr. carisma)teda ktore niesu ako carisma :?:

Ale konkrétně Carisma GDI nemá veskrze části (díly) od jiných koncernů


Třeba na Carismě 1,9 TD není od Mitsubishi téměř nic: podvozek a vlastně celá kastle (kromě povrchových dílů) Volvo, motor a převodovka Renault...

Ale k věci: Problém "částí od jiných koncernů" se rozpadá na dva okruhy dalších problémů:
- komponenty vyráběné někým jiným někde jinde (v jiných podmínkách), než pro jaké byly primárně konstruovány (typickým příkladem jsou tlumiče pro Hondu Civic "made in UK", které nevydrží ani polovinu toho, co "originální" japonské, byť je téměř určitě také nevyrábí sama Honda);
- přebírání (nákup) základních konstrukčních skupin od "někoho jiného" (např. naroubování motoru 2,0 TDI PD od VW do Outlandera).

"Originální" Mitsubishi se však tradičně lišily od výrobků konkurence, včetně japonské, především tím, že mnohem větší část komponentů si MMC skutečně vyráběla sama (nenakupovala je od "generických" dodavatelů), čímž vznikal kvalitativně (do kvality počítám i zcela charakteristické vlastnosti) naprosto odlišný produkt! Bohužel se mnohé změnilo, pochopitelně nikoli k lepšímu...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 04 únor 2009 23:49 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
občasný návštěvník Laďa 007 píše:
Winc píše:
Zdravím, před týdnem jsem si byl v Německu vybrat auto a nejvíce se mi líbila právě tato Carisma a tak
bych se Vás chtěl zeptat jako uplnej lajk kam by měli směřovat moje první kroky. Auto má nalítáno 160 000 km a v servisce je napsáno že další výměna oleje by měla být při 165 400, tak se chci zeptat zda mám pro jistotu udělat výměnu už ted nebo jestli to stačí až po ujetí těch 5000 km. Dál bych se chtěl zeptat jestli bych měl podniknout nějaké další základní kroky pro eliminaci případných dalších problémů. Tak díky za odpovědi asi na blbé otázky, ale o autech toho opravdu moc nevím a skok z favorita je pro mě celkem velkej rozdíl :shock:


Buď v klidu a neplaš se. Moje charizmatická GDI má tacho 175 000, reálně ke 200.
Vyměň hned olej v motoru a co nejdříve rozvod. Jestli startuje i v mrazu "na brnk", svíčky počkají. Chladicí kapalinu a olej ti vymění slušnej garážník za pár korun. Olej do motoru 5W40, cokoliv (Total, Q8, klidně i Hekra), ne Starline a podobné hrůzy.
Na "klepání" či "neklepání" se na volnoběh se vys*r- já klepu už 160 tisíc a ještě jsem nedoklepal :grin:
Stav podvozku zjistí též kdokoliv kdekoliv na zvedáku.

Problém rozvody: - provedeno zrovna včera - 2 x kladka, 1 x řemen rozvodový (někdo ti možná bude tvrdit něco o druhém řemenu, ale to jsou pohádky o Trauteberkovi, ať jsem hledal, jak jsem hledal NIC...) gufírka za pár korun(prevence), vodní pumpa...
Napínák na 99 % netřeba měnit, ale byl v záloze (zapůjčen, vrátí se).
K tomu řemen altíku a řemen "servo" , 4 x Denso Iridium ...celkové náklady (přátelská cena od známého) včetně cca 4 litrů koncentrátu chladicí kapaliny i s prací 8 500 korun českých, tak jsem s úsměvem přidal dvě stovky na kávu.
Za tyhle prachy to zřejmě nepořídíš ale na tyhle náklady se lze dostat.
V autorizáku bych to tipnul na 15-20 v uvedeném rozsahu.

Při slušném zacházení a občasném drobném servisu je to pohodové auto s minimem závad. Kdybys potřeboval s něčím poradit, mailni nebo ICQ, žádná tajemství ani alchymie v tom nejsou a nedej se vystrašit pohádkama... :shock:

Už jen čekám na slušnou cenu za nový Lancer Sportback a jdu do něj-je to mazel... jen nevím, jestli chrochták nebo benzín :grin:


Jo- kontakt : www. nehody.net

Ahoj zase tady třeba za půl roku. Čus bus.


Na toho, kdo jako vůbec první v ČR přišel s nápadem založit diskusní fórum o Carismách speciálně s motorem GDI a nějakou dobu ho přinejmenším dle mého hodnocení velmi zdárně vedl, mne osobně shora prezentovaný způsob uvažování docela mrzí. Dokonce se neostýchám ho označit za úpadek v nárocích: jestliže Carisma nebyla "pravé" Mitsubishi, tak nový "Lancer" s motorem 2,0 TDI PD je úplnou karikaturou na skutečné Mitsubishi, a to přesto, že se vyrábí v Japonsku!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 04 únor 2009 23:55 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Mysak píše:
Winc píše:
Ještě dotaz, co má ta verze EXE navíc než verze neEXE? :smile: To je označebí něco jako třeba "elegance"?

Mám dojem, alespoň podle prospektů co jsem viděl, že to byla pouze stylingová varianta. Takovej "chromovej" minifacelift, z mého pohledu celkem zdařilej.


EXE u Mitsubishi obvykle znamená nejvyšší stupeň výbavy, včetně jiných sedaček, nějakých těch spoilerů (spíše jinak tvarovaných nárazníků, dodatečných nástavců prahů, jiných ochranných lišt apod.) a velmi omezeného počtu barevných kombinací lakování a čalounění. Kdysi jsem měl Lancera GLXi EXE, který existoval pouze v bílé barvě a dvou metalízách, svítivě stříbrné a tmavě modré.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 05 únor 2009 09:51 
Offline

Registrován: 19 únor 2008 00:18
Příspěvky: 382
Automobil: Carisma
Typ motoru: 19TD
Rok výroby: 97
Mitsi, mas prehlad aj o dnesnych typoch mitsubishi ktore su ozajstne mitsubishi?
Ktore motory? Ktore diesle?(ziadne :roll: )


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 05 únor 2009 11:05 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
To je složitá otázka, na jejíž korektní zodpovězení teď nemám dost času. Snad jen, že vlastní turbodiesely (a že to byly držáky, byť výkonem rozhodně nenadchly) MMC dávala do některých modelů naposledy někdy v r. 1998. A třeba 2,0 TDI PD od VW má sice stejné (s koncernovými motory) deklarované parametry (103 kW), ale piezoelektrické vstřikovače, které VW užívá pouze u 125 kW verzí.

Za přímo symptomatické však považuji např. to, že Outlander s TDI motory 2,2 od PSA se spolu se svými sourozenci Citroenem C-Crosser a Peugeotem 4007 pro některé trhy (tedy ty tzv. náročné) vyrábí v Japonsku, zatímco pro jiné v Nizozemsku. Přitom se ta auta na první pohled liší jenom VINem. Proč asi...?

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 05 únor 2009 11:05 
Offline

Registrován: 03 únor 2009 20:41
Příspěvky: 15
Automobil: Carisma
Typ motoru: 1.8 GDi - 4G93
Rok výroby: 1998
Mitsi píše:
Třeba na Carismě 1,9 TD není od Mitsubishi téměř nic: podvozek a vlastně celá kastle (kromě povrchových dílů) Volvo, motor a převodovka Renault...

No, to taky není až tak pravda, protože podvozek a kastle byl vlastní vývoj v NedCars (tak jsem o tom alespoň četl) i když s technickou pomocí Volva. Takže stejně jako Carisma není Mitsubishi i S40/V40 kvalitativně není Volvo ... bohužel.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 05 únor 2009 11:10 
Offline

Registrován: 03 únor 2009 20:41
Příspěvky: 15
Automobil: Carisma
Typ motoru: 1.8 GDi - 4G93
Rok výroby: 1998
Mitsi píše:
EXE u Mitsubishi obvykle znamená nejvyšší stupeň výbavy, včetně jiných sedaček, nějakých těch spoilerů (spíše jinak tvarovaných nárazníků, dodatečných nástavců prahů, jiných ochranných lišt apod.) a velmi omezeného počtu barevných kombinací lakování a čalounění. Kdysi jsem měl Lancera GLXi EXE, který existoval pouze v bílé barvě a dvou metalízách, svítivě stříbrné a tmavě modré.

Já jsem osobně jednu "EXE" v bazaru prolejzal a vybavení bylo nachlup stejný jako u mojí "neEXE", včetně manuální klimatizace. Zvenku byl jinej jen rámeček vpředu a nápis EXE. Jestli měla premiový čalounění sedaček posoudit nemůžu, protože měla potahy.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 197 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz