mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 23 duben 2024 16:27

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 197 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 28 únor 2009 22:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 červenec 2008 11:17
Příspěvky: 198
Bydliště: ZH
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,8 GDI 16V 92 kW (4G93)
Rok výroby: 1998
Winc píše:
2) Co se týká hodin - nějak se mi nedaří je nastavit, tlačítka vůbec nereagujou, nevim jestli je v tom nějakej fígl

Fígeľ tam nie je - H nastavuje hodiny, M minúty, SET vynuluje minúty.

Winc píše:
3) Nefunguje mi dálkový ovládání k centrálu, vyměnil jsem v "ovladači" baterky, ale přesto nic. Centrál na klíč funguje, ikdyž u řidiče jde zamkání celkem těžko, nevíte čím by to mohlo být?

Ak je to originál DO možno ho treba znova naprogramovať=zladiť s RJ.

Winc píše:
1) Je na palubce kontrolka rozsvícených světel? nebo mi nesvítí?

Nie, nie je. Ak ti nevadí iný piktogram urob to ako ja - zo žiarovky podsvietenia som priviedol napájanie na poslednú kontrolku vpravo. Je zelená a nevyužitá...


Přílohy:
kontrolka2.jpg
kontrolka2.jpg [ 73.09 KiB | Zobrazeno 9738 krát ]

_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW (1998) Obrázek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 28 únor 2009 23:34 
Offline

Registrován: 11 květen 2007 16:21
Příspěvky: 20
U originálního DO. musíš nejprve vydělat baterii , poté znovu vložit a pozor je důležité provést aktivaci tj. zmáčknutí tlačítka pokud možno hned u automobilu . Mělo by to pomoci.
Jinak já zelenou kontrolku rozsvícení světel mám.
Carisma 1.8 GDI EXE 99


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 28 únor 2009 23:57 
Offline

Registrován: 06 únor 2009 21:34
Příspěvky: 4
Automobil: Carisma 1.8 GDi
Typ motoru: 4G93
Rok výroby: 1999
Já to s tím centrálem dělám takto: Když se rozhodí kody, tak to chce minimálně na tři minuty vyndat baterii a pak jí tam zas vrátit a toto dělat jak bylo napsáno výše v dosahu auta.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 01 březen 2009 20:47 
Offline

Registrován: 23 duben 2007 17:15
Příspěvky: 57
Bydliště: South Moravia, Göding
Automobil: Carisma
Typ motoru: 1.8 GDI, 4G93
Rok výroby: 1998
V tom nastavení hodin je opravdu "fígl". Taky jsem s tím marutoval, stačí ale otočit klíčem ve spínací skříňce (aby se rozsvítily kontrolky) a pak to jde bez problémů.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 01 březen 2009 21:17 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Mitsubishi kontrolku tlumených světel nepoužívá, neboť technické předpisy EHK OSN ji nepožadují. Jelikož jezdím s řadou různých aut, z nichž některá ji mají, musím konstatovat, že to je záležitost naprosto zbytná a po setmění dokonce obtěžující.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02 březen 2009 09:27 
Offline

Registrován: 01 únor 2009 22:43
Příspěvky: 79
Automobil: Carisma
Typ motoru: 1.8 16V GDI
Rok výroby: 1999
Storm píše:
V tom nastavení hodin je opravdu "fígl". Taky jsem s tím marutoval, stačí ale otočit klíčem ve spínací skříňce (aby se rozsvítily kontrolky) a pak to jde bez problémů.


Včera jsem na to přišel:) Tak ted už jen ten centrál, zatim se mi kody nesrovnaly :grin:
S tou kontrolku to nějak přežiju, na fáčku už mi taky nesvítila, jen mi to semtam chybí, protože autem rozvážím a světla vypínám a zapínám poměrně často a někdy se prostě stane, že v tom spěchu člověk zapomene...Jak je to prosím s tím vzduchovým filtrem? Proč má jeden délku 343 a jiný 351 mm? Tolik mm nehraje roli?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02 březen 2009 09:39 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Odměř si box filtru sání a podle toho kup filtr. Buď je tam tisková chyba nebo opravdu existují dva různé druhy boxů. V daném případě totiž hraje roli každý milimetr.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02 březen 2009 09:48 
Offline

Registrován: 01 únor 2009 22:43
Příspěvky: 79
Automobil: Carisma
Typ motoru: 1.8 16V GDI
Rok výroby: 1999
No asi existují, protože jak na tom odkazu co jsem dával tak třeba na Elitu maj různý rozměry...změřim


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02 březen 2009 09:59 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Třeba na Space Wagon 2,4 GDI najdeš v těchto katalozích palivový filtr. Přitom v samotném autě žádný takový není a ani nikdy nebyl. A ten, který tam je (bohužel jako samostatně nevyměnitelná součást sacího koše podávacího čerpadla) v žádném katalogu pro změnu nefiguruje!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02 březen 2009 15:27 
Offline

Registrován: 14 září 2007 12:10
Příspěvky: 24
Bydliště: Slovensko
Winc píše:
3) Nefunguje mi dálkový ovládání k centrálu, vyměnil jsem v "ovladači" baterky, ale přesto nic. Centrál na klíč funguje, ikdyž u řidiče jde zamkání celkem těžko, nevíte čím by to mohlo být? Docela by se mi to dálkový hodilo :cry:


No ja som mal tiez problem s DO. Najprv som skusil vymenit baterky - nic. Tak ma napadlo, ze mozno to bude treba "nakodovat" nanovo. Pytal som sa na to v mitsubishi a povedali mi taku sumu, ze ma skoro prekotilo... hovorim si kaslem na to. Potom som sa s tym este trochu hral a pri nahodnom mackani gombikov mi zrazu zasvietila kontrolka na ovladaci a aha - auto sa odomklo/zamklo.

V mojom ovladaci bol tento problem (skus, mozno pomoze aj tebe): treba rozobrat ovladac a dve miesta kde sa dotykaju gombiky so "zakladnou doskou" treba vycistit. Ja som ich mal spinave. Potom to fungovalo hned na prvu supu. Vec je ta, ze tie gombiky maju zospodu (kde prichadzaju do kontaktu s doskou) nejaku uhlikovu zmes alebo co a rychlo sa to od toho spini. Ked uz musim mackat gombiky do vsetkych stran a otvori mi to na piaty krat, tak viem, ze to musim otvorit a ocistit :smile:
No a samozrejme treba mat spravnu polarizaciu bateriek, ale to je jasne...

Inak indikator zapnutych stretavacich svetiel samozrejme nemam, ale zvykol som si. Mam to uz zautomatizovane - nastartujem a cvak-cvak svietim. Co som rad, ze palubovka (resp. celkovo osvetlenie gombikov roznych ovladacov) nesvieti, pokial nemas zapnute aspon stretavacky. Hoci je uz povinne celorocne svietenie aj cez den, stretavam sem-tam vodicov, ktory uz v slusnej tme nesvietia - lebo im svieti palubovka, su v meste - tam svietia lampy, tak si to ani nevsimnu. S carismou to zistis hned - nevidis na budiky!

_________________
1.8 GDI EXE 1999


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02 březen 2009 19:39 
Offline

Registrován: 01 únor 2009 22:43
Příspěvky: 79
Automobil: Carisma
Typ motoru: 1.8 16V GDI
Rok výroby: 1999
No tak jsem psal email do autopalace a stavoval jsem se ještě v jednom mitsubishi servise a v obou mi řekli že překodování trvá sice 10 minut, ale stojí 700 :mad: tak to zkusim ještě pořádně vyčistit. U mě asi problém v tlačítkách nebude, když zmáčknu tlačítko,rozsvítí se kontrolka bez problémů...no budu ještě zkoušet, jinak mi asi nic jinýho než servis nezbyde :neutral:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02 březen 2009 20:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 červenec 2008 11:17
Příspěvky: 198
Bydliště: ZH
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,8 GDI 16V 92 kW (4G93)
Rok výroby: 1998
Skús ešte toto:


Přílohy:
code.jpg
code.jpg [ 85.08 KiB | Zobrazeno 9770 krát ]

_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW (1998) Obrázek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02 březen 2009 20:25 
Offline

Registrován: 01 únor 2009 22:43
Příspěvky: 79
Automobil: Carisma
Typ motoru: 1.8 16V GDI
Rok výroby: 1999
Jupí, tak jsem lihem vyčistil obě dálkový ovládání a po chvilkovém promačkávání se to náhradní chytlo, takže běží bez problému. Ted by mě zajímalo jestli můžu zkusit to první - no radši to zkoušet nebudu :grin:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03 březen 2009 11:25 
Offline

Registrován: 01 únor 2009 22:43
Příspěvky: 79
Automobil: Carisma
Typ motoru: 1.8 16V GDI
Rok výroby: 1999
Tak se mi sice chytil centrál, ale od tý doby mi auto nechce nastartovat, nemohl se rozladit třeba imbilizer?ach jo :sad:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 22 březen 2009 20:33 
Offline

Registrován: 01 únor 2009 22:43
Příspěvky: 79
Automobil: Carisma
Typ motoru: 1.8 16V GDI
Rok výroby: 1999
Problém byl, že jsem neměl nakodovanej 2. klíč k autu a po 3 pokusech se to bloklo :roll: ted už je to nakódováno...

Chtěl bych se zeptat, co znamená respektive co dělá ta sněhová vločka na klimatizaci?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 197 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz