mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 03 květen 2024 18:16

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 197 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 18 prosinec 2009 00:53 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Podle mých zkušeností ten motorek, resp. čerpadélko, poškodí byť i jen sebemenší zamrznutí, k němuž může dojít třeba v důsledku "neprohnání" ostřikovače po naplnění nemrznoucí kapalinou. Kromě toho je zásadní chybou míchat letní a zimní směs: vždy by se jedna měla zcela vystříkat, následně propláchnout čistou vodou a teprve poté aplikovat náplň pro jiné roční období!

Poškozený motorek je neopravitelný, povětšinou popraská plast v oblasti zubů čerpadla.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 21 prosinec 2009 17:27 
Offline

Registrován: 01 únor 2009 22:43
Příspěvky: 79
Automobil: Carisma
Typ motoru: 1.8 16V GDI
Rok výroby: 1999
Tak moje chyba naštěstí nebyla potrestána a fén zpravil motorek přední a dnešní obleva zpravila ten zadní. Je ale docela zajímavý, že když už sem prohnal ten přední motorek směsí do -33°C, přesto včera při -17° zase zamrznul :shock: no ale hlavně že běžej oba :wink:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 21 prosinec 2009 21:11 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Tak to jsi měl štěstí. Jinak opravdu vřele doporučuji všechno vystříkat a nalít dostatečně mrazuvzdornou náplň BEZ JAKÉHOKOLI VZÁJEMNÉHO MÍSENÍ kapalin různých výrobců a UŽ VŮBEC NE DOLÉVAT ZIMNÍ DO LETNÍ.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 10 únor 2010 10:17 
Offline

Registrován: 01 únor 2009 22:43
Příspěvky: 79
Automobil: Carisma
Typ motoru: 1.8 16V GDI
Rok výroby: 1999
Tak se mi nebezpečně na tachometru blíží hranice 180tis. km. Chystám se tedy nechat udělat rozvody, ale nevím přesně co vše mám pořídit. Dočetl jsem se tady, že vodní pumpu měnit nepotřebuju, ale nevím, jestli ji někdo měnil už při výměně minulé? Nebylo by tedy lepší jí přesto preventivně vyměnit, ikdyž neteče, nebo je předpoklad, že se dožije i těch 270 tis. km bez ujmy?(pokud se dožije auto) Poprosil bych Vás ve chvilce času, jestli byste mi nemohli napsat úplný seznam toho, co všechno bych měl nejlépe koupit, jaké značky, pokuď možno i s konkrétním odkazem, kde ste to pořizovali vy. Vím že jste psali, že např od firmy Rouville jsou kladky Koyo, ale nějak se mi nepodařilo dohledat, kde to pořídit :think: Díky moc za Váš čas, ale jsem v tom fakt lama :oops:
Carisma GDI 1.8 16V 92/125; 1/1999


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 10 únor 2010 11:41 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Jestli jsi z Prahy nebo ze Znojma, dám Ti tip. Pokud bys chtěl originály, nakup v Německu, Rakousku či Švýcarsku.

Jinak musíš v každém případě vyměnit oba řemeny a všechny kladky - jednu na malém, dvě (nebo snad dokonce tři - teď si nejsem jistý) na velkém. Hydraulický napínák pak podle jeho stavu (teče/neteče, tlačí dost/tlačí málo), ale tady je problém, že dokud to nerozebereš, tak to nezjistíš, a navíc se jedná o finančně velmi náročnou položku. Kromě toho bych v případě, že dosud nebyly měněné, vyměnil i vnější řemeny.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 10 únor 2010 12:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 červenec 2008 11:17
Příspěvky: 198
Bydliště: ZH
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,8 GDI 16V 92 kW (4G93)
Rok výroby: 1998
Ruville robí napr. APM www.apm.cz, tam si nájdi najbližšiu pobočku...

_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW (1998) Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 10 únor 2010 13:44 
Offline

Registrován: 01 únor 2009 22:43
Příspěvky: 79
Automobil: Carisma
Typ motoru: 1.8 16V GDI
Rok výroby: 1999
Jo jo, jsem z Prahy a to APM má pobočku na Zličíně, což je asi 10km...nicméně v jejich katalogu ruville nemají, mají SKF, Kontitech, HERTH+BUSS, optimal a JAKOPARTS. Nebylo by lepší pro mě koupit si rovnou celé sady rozvodového řemene a žebrového řemene? Jak se v tom nevyznám, tak to pro mě vypadá nejschůdnejší. To německo moc nevidim, vůbec nemám představu jak bych to proved...Na originály asi nebudou peníze(pokud se to tedy výrazně liší), ale zase bych si nechtěl koupit uplně nějakej shit :sad: Je teda vyloženě nějaká značka, ktreou nedoporučujete?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 10 únor 2010 14:09 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Tak zavolej M. Brťkovi (BM Agency) či jeho manželce na tel. 603 152 073 (na netu najdeš ještě i další kontakty), odvolej se na "fandu Mitsubishi v jedné garáži s bývalým příznivcem Mercedesu přeškoleným na Italy", chtěj kladky od Ruville a ať Ti je zkombinují s nějakými rozumnými (kvalita vs. cena) rozvoďáky. Cena bez toho hydraulického napínáku (který nejspíš stejně nemají) a vnějších řemenů by neměla přesáhnout cca 4500 Kč. Můžeš si to telefonicky objednat, ale budeš si to muset jít/jet vyzvednout osobně - za Tescem v Letňanech, u zastávky autobusu Fryčovická.

Jinak M. Brťka je schopen obvykle do dalšího dne (max. do pozítří) zajistit cokoli, co se fyzicky nachází v Evropě.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 10 únor 2010 14:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 červenec 2008 11:17
Příspěvky: 198
Bydliště: ZH
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,8 GDI 16V 92 kW (4G93)
Rok výroby: 1998
Mal som pocit, že robia aj Ruville... :think:

Tak skús Inter Cars.

_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW (1998) Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 10 únor 2010 14:22 
Offline

Registrován: 01 únor 2009 22:43
Příspěvky: 79
Automobil: Carisma
Typ motoru: 1.8 16V GDI
Rok výroby: 1999
Mitsi děkuju moc, to zní dobře, sice bude asi sranda se odvolávat na tak "dlouhý" jméno osoby, ale to nějak zvládnu :grin: Hned po zkouškovým se ozvu a dám vědět jak to dopadlo :wink: Ještě jednou děkuju moc. V.
Čičo: dík i tobě, ale pro mě bude přece jen snadnější to zkusit vyřešit přes někoho, kdo mi to zkompletuje než abych to kupoval po součástkách, když vlastně ani nevim po kterých :think:
PS: v inter cars to mají :wink:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 10 únor 2010 18:20 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Nemáš zač!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 12 únor 2010 18:00 
Offline

Registrován: 01 únor 2009 22:43
Příspěvky: 79
Automobil: Carisma
Typ motoru: 1.8 16V GDI
Rok výroby: 1999
Tak jsem napsal tomu pánovi, byla mi nabídnuto:
napínací kladka 860,-
vodící kladka 770,-
řemen Bosch 1100,-
řemen originál 1200,-
Takže potřebuju teda ještě klínovej řemen a k němu napínací kladku? A jak teda s tou vodní pumpou?Nevim jeslti byla předtím měněna, tak pro jistotu ano nebo se dá předpokládat výdrž dalších 90 tis. km? Čerpadlo GMB cena 1200,- s DPH


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 12 únor 2010 19:28 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Kladku na vnější drážkovaný řemen můžeš a nemusíš měnit: záleží na tom, zda se občas ozývá (hlavně za vlhka) nebo ne. Vnější řemen(-y) bych ale určitě vyměnil, vodní pumpu pak jen tehdy, pokud tam ta, co je tam nyní, už nebyla originál.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 13 únor 2010 13:48 
Offline

Registrován: 01 únor 2009 22:43
Příspěvky: 79
Automobil: Carisma
Typ motoru: 1.8 16V GDI
Rok výroby: 1999
Měl bych vyměnit i řemen alternátoru?S kladkou je to další 1000 navíc...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 13 únor 2010 14:19 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Vždyť jsem už psal, že vnější řemeny ano a kladky na nich jenom v případě, že je nějaký problém.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 197 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz