mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 03 květen 2024 12:29

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 197 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 07 říjen 2009 20:12 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
GDI berou olej (ve srovnání s MPI citelně), je to normální vlastnost a nedá se s tím nic dělat.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07 říjen 2009 20:20 
Offline

Registrován: 01 únor 2009 22:43
Příspěvky: 79
Automobil: Carisma
Typ motoru: 1.8 16V GDI
Rok výroby: 1999
Tak trochu si mě uklidnil, ikdyž radost si mi zrovna neudělal :think: Jen mi z toho vychází, že musim zkrátit interval výměny tak na těch 10000, pže mám takovej pocit, že za těch 10tis to téměř nic nesežralo...každopádně díky :wink:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07 říjen 2009 20:32 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Já bych řekl, že to byl spíše jen pocit anebo převažující příznivý charakter provozu - právě od něho se totiž spotřeba oleje nejvíce odvíjí.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 04 listopad 2009 20:49 
Offline

Registrován: 01 únor 2009 22:43
Příspěvky: 79
Automobil: Carisma
Typ motoru: 1.8 16V GDI
Rok výroby: 1999
Kluci můžu se ještě zeptat, v servisce jsem měl tendle protokol, akorát neumim německy nichts, chtěl bych se zeptat jestli někdo umí, jestli je tam něco důležitýho, co bylo eventuelně měněný nebo co by se mělo vyměnit - no prostě nějaký zavěr z toho papíru O:-) Díky moc V.

Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 04 listopad 2009 22:58 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Jsou to takové piškvorky: každý si tam může zaškrtat, že udělal, co se v dané kilometráži/stáří auta má udělat, ale vypovídací hodnotu o tom, zda to skutečně bylo či nebylo uděláno, to má pramalou.

Ale když to vezmu po pořádku těch označených "záseků" (V=výměna, K=kontrola):
- chlad. kapalina V;
- vzduch. filtr V;
- brzd. kapalina V;
- akumulátor K (+ poznámka o dolití);
- volnoběžné otáčky K;
- zavěšení kol K;
- výfukový trakt K;
- obutí + rezerva K;
- brzdy (kotouče + obložení) K;
- protikorozní ochrana podvozku + karoserie K;
- olej v motoru V;
- olej. filtr V;
- olej v man. převodovce K;
- vůle pedálu spojky, brzdy a ruční brzdy K;
- kabin. filtr (proškrtnuto, tj. neměněn);
- kapalina v ostřikovači (doplnění);
- vnější osvětlení K.

Shrnuto - papír vcelku k ničemu. Navíc mne dost překvapuje, že to v SRN ještě dělají takto: např. v Rakousku se to již dávno zanáší výhradně do počítačové sítě, zákazník dostane pouze fakturu s vyznačením, o jakou kontrolu se jedná a s položkami materiálu, který byl použit.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 05 listopad 2009 09:26 
Offline

Registrován: 01 únor 2009 22:43
Příspěvky: 79
Automobil: Carisma
Typ motoru: 1.8 16V GDI
Rok výroby: 1999
Mitsi díky moc...Chtěl bych se ještě zeptat - při předpokladu pravidelného servisování auta, dá se předpokládat, že byly měněny rozvody kolem těch 100000 km? Dá se to poznat nějak jinak, popřípadě měl by o tom být někde proveden záznam?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 05 listopad 2009 13:28 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Bohužel, absolutně bez šance :!:

Záznam by měl být učiněn ve zvláštní rubrice v servisní knížce, ale když jsem to svého explicitně požadoval, zírali na mne jako na jojo. Současně však nepochybuji o tom, že si ho tam někdo rád "dodatečně" doplní - bez ohledu na to, zda byly rozvody měněné či nikoli.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 17 prosinec 2009 17:28 
Offline

Registrován: 01 únor 2009 22:43
Příspěvky: 79
Automobil: Carisma
Typ motoru: 1.8 16V GDI
Rok výroby: 1999
Přestal mi fungovat ostřikovač. Měl jsem v nádržce kousek mrznoucí a dolil jsem to nemrznoucí směsí. Včera motorek běžel, ale neostřikovalo to, tak jsem si říkal, že to asi zamrzlo. Nicméně dnes už motorek nebzučí - je možnost, že motorek pouze zamrznul? Přijde mi totiž divný, že by přestaly fungovat oba najdenou. Nechce se mi ho ted vyndavat, je tam dost na hovno přístup a navíc se mi na tom plastu okolo kola asi strhnul závit u jednoho z těch divnývh plastových šroubků.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 17 prosinec 2009 17:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 červenec 2008 11:17
Příspěvky: 198
Bydliště: ZH
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,8 GDI 16V 92 kW (4G93)
Rok výroby: 1998
Nestačí len doliať, treba to aj prestreknúť, aby nezostalá letná zmes v hadičkách a motorčeku. Je celkom možné, že to zamrzlo v tom motorčeku, ja som mal napr. po kúpe zadný rozpadnutý napadrť, pohromade ho držal len vonkajší plast (a aj ten bol prasknutý)...

_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW (1998) Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 17 prosinec 2009 17:53 
Offline

Registrován: 01 únor 2009 22:43
Příspěvky: 79
Automobil: Carisma
Typ motoru: 1.8 16V GDI
Rok výroby: 1999
Jo jo, koukal jsem na ten tvůj návod. Jaký je možný řešení? Nemám garáž na rozmrznutí...nějak to zkusit zahřát nebo se tomu vyndání nevyhnu? Jo a co je to za podivný klíč na ty plastikový šroubky? Spodní jsem povolil lžičkou, ale ten horní se protáčí...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 17 prosinec 2009 18:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 červenec 2008 11:17
Příspěvky: 198
Bydliště: ZH
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,8 GDI 16V 92 kW (4G93)
Rok výroby: 1998
No, zahriať neviem ako by sa to dalo... Koľko tam máš teraz celkovo? Možno skúsiť horúcu vodu naliať... A keď nepomôže tak len rozobrať... A garáž by musela byť vykurovaná aspoň na dákych 15 stupňov, inak to nemá význam lebo pri 3 stupňoch to bude rozmŕzať týždeň...

_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW (1998) Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 17 prosinec 2009 18:24 
Offline

Registrován: 01 únor 2009 22:43
Příspěvky: 79
Automobil: Carisma
Typ motoru: 1.8 16V GDI
Rok výroby: 1999
Jenže jsem zkoušel odpojit hadičky nahoře a kapala z nich voda, ale je mi jasný, že ten motorek je mimo motor a že se "neohřeje"...zdá se mi ale, že ta voda v nádržce šplouchá. Bojim se toho, že když tam naleju horkou vodu a ono to nepude, tak mi tam pak zmrzne...leda ji smíchat s lihem a ohřát, ale nevim nevim. Má ten motorek někde pojistku?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 17 prosinec 2009 19:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 červenec 2008 11:17
Příspěvky: 198
Bydliště: ZH
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,8 GDI 16V 92 kW (4G93)
Rok výroby: 1998
Cez čo je to napojené neviem, samostatnú poistku nemá...

_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW (1998) Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 17 prosinec 2009 19:48 
Offline

Registrován: 01 únor 2009 22:43
Příspěvky: 79
Automobil: Carisma
Typ motoru: 1.8 16V GDI
Rok výroby: 1999
Ok,děkuju. No uvidíme, jen mi ale prostě přijde divný že to přestalo ze dne na den, je ale pravda, že dnes je citelněji větší zima než byla včera...a k vyndání toho motorku - to se jen vytáhne kablík, hadička a pak se to vytáhne z nádržky?Je to tam nějak přidělaný abych to neutrhl nebo něco nepoškodil?Jestli se mi teda podaří sundat ten plast...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 17 prosinec 2009 19:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 červenec 2008 11:17
Příspěvky: 198
Bydliště: ZH
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,8 GDI 16V 92 kW (4G93)
Rok výroby: 1998
V nádžke je prelis - vybratie, v ktorom je ten motorček nacvaknutý...


Přílohy:
nádržka ostrekovača.jpeg
nádržka ostrekovača.jpeg [ 42.75 KiB | Zobrazeno 6115 krát ]

_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW (1998) Obrázek
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 197 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz