mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 29 březen 2024 08:04

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 197 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 27 srpen 2010 19:43 
Offline

Registrován: 13 prosinec 2007 19:42
Příspěvky: 8
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1.8GDI
Rok výroby: 2002
Tak jen pro zajímavost.Před Carismou jsem jezdil Toyota Celica,Suzuki baleno,Mitsubishi lancer,(Japonci)takze zas az takovej rybíz nejsem, aby sis myslel,že jsem sedl do Carismy z nejaké škodovky a hned jsem se z toho p.....Ty auta škoda, volswagen..jsem uvedl jen jako přiklad.Ta manžeta mi na přední nápravě u Lancera praskla taky i když je to tuším japonské že? prostě že by guma třeba z volva,jinak by se to přece nemohlo u Japonce stát,ale jsou to jen dohady.Chtěl jsem jen říct,že GDI není zas taková tragedie.Je to slušny auto,spotřeba si myslim dost dobrá na ten motor a výkon.Snadný přístup,třeba u rozebrání dveří na rozdíl od hromady jiných značek,kde se třeba demontáž dveřního čalounění neobejde bez požkození apod.A co se týče těch rozvodů tak se omlouvám,nebylo to na tomhle fóru,ale opravdu tam někdo psal o tom,že v Mitsubishi kvůli rozvodům demontují motor kvůli přístupu,kecy typu že,centrál není možno demontovat ze dveří apod,přičemž když se vrátím k rozvodům tak je udělají v jakékoliv autodílně pokud není mechanik idiot.A jen na závěr:Jsem s tím autem prostě spokojen! Měj se a přeji hodně šťastných kilometrů. :wink:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 27 srpen 2010 22:19 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Napsal jsem, co jsem napsal a nemám žádný důvod na tom cokoli měnit. Osobně jsem se totiž setkal s minimem skutečně spokojených majitelů GDI, naopak těch nespokojených až nešťastných či dokonce vůbec nejezdících bylo mnohem více. Ale možná je to jenom tím, že měli dostatečně mylný pocit, že jim dokážu poradit, jak řešit jejich problémy s GDI... Anebo tím, že míru vlastní spokojenosti s vozem sám odvozuji mimo jiné od toho, že nevím, co obnáší rozebírat dveře u mého vozu, jelikož považuji za normální, že do nich po celou dobu, co to auto mám, nepotřebuji lézt (výměnu původních repráků za hifistické do toho samozřejmě nepočítám :wink: ).

Měl jsem to štěstí, že se mi v rámci záruky podařilo úspěšně vybojovat více jak dvouletou bitvu s prodejcem/dovozcem/evropským zastoupením/MMC přímo v Japonsku, kterážto porážka někoho z nich (nebo že by se o náklady podělili?) stála více, než kolik jsem zaplatil za nové auto. Výsledkem je to, že "moje GDI" alespoň trochu funguje dle mých představ. To však ani náhodou neznamená, že by mne ne.sralo např. vždy, když musím vystoupit za běžícího motoru: Kdo má ten smrad čuchat? Nebo že se nestydím, když při akceleraci od křižovatky kouřovým mrakem hravě strčím do kapsy kdejaký dieselový náklaďák se vstřiky dávno po smrti. Pravda, ten "můj kouř" je jenom šedý, nikoli černý. :mrgreen: A to mi tam nic neklepe, nemám problémy s volnoběhem, s otáčkami, jezdí to jak z praku atd. atd.

Prostě jsem přesvědčen, že technologie GDI je (přesněji byla) problémem systémovým, nikoli náhodným, tj. jednoho či několika málo kusů. Pokud je někdo spokojen, budiž, já mu to mohu pouze přát (a věřte, že nejsem nepřející) a svým způsobem dokonce závidět. Jen bych byl velmi opatrný z toho dělat obecný závěr v pododobě "vřelého doporučení", aby si každý auto s motorem GDI bez obav koupil.

P.S.: Moje služební Carisma byla svého času jednou z mnoha ve vozovém parku a troufám si říct, že díky péči, kterou jsem jí věnoval, patřila mezi nejlepší. Přesto se "pravému" vozu zn. Mitsubishi nemohla rovnat!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02 únor 2012 15:28 
Offline

Registrován: 01 únor 2009 22:43
Příspěvky: 79
Automobil: Carisma
Typ motoru: 1.8 16V GDI
Rok výroby: 1999
Zdravím zase po čase...Autíčko zatím jezdí perfektně, jen se mi ted v mrazech vybila baterie - dal jsem si ji nabít, ale zatím ji mám doma, protože neplánuju nikam jet, tak aby se zas nevybila. Jen takovej dotaz - nevadí Carismě, když je delší dobu odpojená baterie?Díky V.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02 únor 2012 18:42 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Pokud se jedná o GDI a máš čistou klapku (a rovněž difuzor kolem ní), tak to nevadí.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 12 únor 2012 19:47 
Offline

Registrován: 01 únor 2009 22:43
Příspěvky: 79
Automobil: Carisma
Typ motoru: 1.8 16V GDI
Rok výroby: 1999
Dal jsem tam po 10 dnech baterku a ze zacatku se vse zdalo ok, nicméne pak auto zejmena na 4 a 5 rychlostní stupen zaslo silene cukat a zralo asi o litr a pul paliva víc nez obvykle. Mohlo by toto být právě tebou zminěnou klapkou? Kdyz jsem pak jel totiz po 2 dnech zase zpět, cukání už se temer neprojevovalo?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 13 únor 2012 13:27 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Čistá klapka se po opětovném připojení aku projevuje dočasně (tak po dobu 3-5 cyklů ohřátí/zchladnutí motoru) zvýšeným volnoběhem a hlavně jeho "přecitlivělou reakcí na podráždění". Rozhodně tam není žádné cukání ani zvýšená spotřeba!

A zkoušet, zda je čistá nebo není právě odpojením akumulátoru, hrozí poškozením jejího servomotoru!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 17 únor 2012 12:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srpen 2011 13:06
Příspěvky: 77
Bydliště: ostrava jih
Automobil: gt3000
Typ motoru: 6v
Rok výroby: 1992
no podle mne mění olej dej sinteticky asi tam i byl stači ten nejlevnejši co seženeš da se od 110kc litr
přidej si přisadu na zlepšeni mazivosti a tu kup v nejake specialce je tak za 800 a vyplati se ti ceramix
filtry kup nejlip na netu a značkove prací at je nemusiš měnit jen čistit olejovy mnen jen co dva cykly
svičky si kup za 150 denso na aukru a opravy svěř nekomu kdo ma vybavenou dilnu to poznaš na mistě i sam
taky proto že tam ma stale plno a musiš se obědnat
běžne věci se ti taky nevyplati delat olej i filtry ti vymeni dobry servis zdarma v ramci nakupu dilu

_________________
starši pan ale autař skoroveteran gt3000 mišaček


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18 únor 2012 15:21 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
waltr1 píše:
no podle mne mění olej dej sinteticky asi tam i byl stači ten nejlevnejši co seženeš da se od 110kc litr

Žádný skutečně syntetický (PAO, esterový) olej za 110 Kč/l neexistuje! To, že "syntetický" je dnes napsáno na kdejakém obalu, je pouze klamáním neinformovaného zákazníka: všechnou jsou to HC oleje vyrobené klasickou petrochemickou technologií hydrokrakování, odtud také ona nízká cena. :idea:

waltr1 píše:
přidej si přisadu na zlepšeni mazivosti a tu kup v nejake specialce je tak za 800 a vyplati se ti ceramix

Nic takového do oleje rozhodně napatří :!: Proč, to by bylo na delší odpověď, ale v případě bližšího zájmu si to lze vyhledat na internetu, viz např. http://www.oleje.cz

waltr1 píše:
... svičky si kup za 150 denso na aukru a opravy svěř nekomu kdo ma vybavenou dilnu to poznaš na mistě i sam
taky proto že tam ma stale plno a musiš se obědnat
běžne věci se ti taky nevyplati delat olej i filtry ti vymeni dobry servis zdarma v ramci nakupu dilu

Za 150 svíčky Denso do motoru GDI? Nenech se vysmát! A výměna palivového filtru u GDI v rámci nákupu dílů? To už je úplně k popukání...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 19 únor 2012 23:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srpen 2011 13:06
Příspěvky: 77
Bydliště: ostrava jih
Automobil: gt3000
Typ motoru: 6v
Rok výroby: 1992
no je to tak že jsem to udelal a nebyl problem přisadu jako ekolube nebo militec davam a jde to prakticky poznat ceramiku jsem sice nedal ale co vim tak pomaha densa za 150 běžne kupuju a to přimo od distributora na osobni odběr funguji bez problemu no s temi filtry je to složitejši to beru je to spiš o servisu a cene za praci a olej ale mam tady jeden co to dela pokud koupiš olej tak je filtr v ceně ..vychazi to levnejší

_________________
starši pan ale autař skoroveteran gt3000 mišaček


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 20 únor 2012 01:03 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Svíčky Denso dováží do ČR firma TAD Praha, některé druhy pro motory Toyota se vyskytují také v servisní síti této značky. Poměry v Toyotě neznám, zato jsem dost slušně obeznámen s vývojem nákupky svíček Denso VKB20, event. SK20BR11, které jediné patří do motoru 1,8 GDI. Proto si dovolím pochybovat o tom, že by nějaký "distributor", jenž je až dalším v řadě (po dovozci), prodával pod nákupkou samotného dovozce. Další variantou je, že se vůbec nejedná o originály...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 10 duben 2012 11:19 
Offline

Registrován: 01 únor 2009 22:43
Příspěvky: 79
Automobil: Carisma
Typ motoru: 1.8 16V GDI
Rok výroby: 1999
Ahoj, tak zase menší problém, tentokrát se zamykáním: Když jsem auto zavřel dálkovým ovládáním, stalo se mi, že se samo třeba za den odemklo - když jsem auto zamknul klíčem, vše bylo ok. Nicméně teď mi nejde auto uzamknout klíčem, uzamknou se právě jen ty dveře, které klíčem zamykám, nefunguje ani tlačítko na zamykání/ odemykání mezi předníma sedačkama - ale centrál na dálkové funguje normálně, nicméně tím zas nemám jistotu, že auto zůstane zamčené. Budu vděčný za jakékoliv tipy, díky V.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09 květen 2017 09:51 
Offline

Registrován: 01 únor 2009 22:43
Příspěvky: 79
Automobil: Carisma
Typ motoru: 1.8 16V GDI
Rok výroby: 1999
Zdravím zase po letech zdejší osazenstvo! Carisma drandí stále jak zamlada, ale přece jen se mi vyskytl menší problém : po ujetí několika kilometrů a zahřátí motoru se mi při zastavení na neutrál a poklesu otáček začne rozsvěcet (rychle problikávat) kontrolka mazání. Při přidání plynu zase zhasne. Úbytek oleje žádný není. Čím by to mohlo být? Olejové čerpadlo? Nějaké čidlo? Jak je náročná výměna olejového čerpadla a musí se vyměnit i se vším olejem? Nedávno jsem měnil...Díky za odpovědi :think: V.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 12 květen 2017 18:43 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
A jaký olej (co do specifikací) jsi použil? Pokud něco v ACEA A1 či A5 a SAE 5W-30, tak se vůbec nedivím.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 16 květen 2017 16:42 
Offline

Registrován: 01 únor 2009 22:43
Příspěvky: 79
Automobil: Carisma
Typ motoru: 1.8 16V GDI
Rok výroby: 1999
Ahoj. Už roky tam neleju nic jiného než Valvoline MaxLife 10W-40...nikdy nebyl problém.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 19 květen 2017 22:55 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
V tom případě tam příště použij něco v SAE 10W-50. Pokud problém zmizí, budeš znát jeho příčinu: čerpadlo oleje při volnoběhu už nedává dostatečný tlak. Ovšem pokud kontrolka tlaku oleje zhasíná již při nějakých 1000 ot./min., jezdit se s tím dá.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 197 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz