mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 27 duben 2024 20:57

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: núdzový režim
PříspěvekNapsal: 04 srpen 2009 12:25 
Offline

Registrován: 07 červenec 2008 19:18
Příspěvky: 21
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1.8 GDI
Rok výroby: 2001
Zdravým

Mám takýto problém. Menil som sviečky (NGK IZFR6B, motor 1,8GDI 90kW)a po ubehnuťí cca 50 km ,troška kolísali otáčky a občas zašklbalo. Ráno idem do práce, naštartuje a motor začal dusiť, otáčky na nule a rozsvietila sa kontrolka Check Engine. Strata výkonu, padanie otáčok. Ledva som sa pohol z miesta. Inač pri výmene sviečok som si všimol, že sú poriadne zasvinené olejom. A pri jednej cievke mi vypadla pružina ktorá bola zdeformovaná. Tak som ju tam vložil späť. Môže to biť tou cievkov že je poškodená? A mal som vykonať reset jednotky?

Vopred ďakujem za Vaše názory a rady.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: núdzový režim
PříspěvekNapsal: 04 srpen 2009 14:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 červenec 2008 11:17
Příspěvky: 198
Bydliště: ZH
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,8 GDI 16V 92 kW (4G93)
Rok výroby: 1998
Ak to pred výmenou bolo v pohode reset asi nič nevyrieši. Ale za to nič nedáš...

Olej sa k sviečkam nemá prečo dostať - niekde budeš mať prdnuté tesnenie (ako ja). Chybu by som skôr hľadal tam...

_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW (1998) Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: núdzový režim
PříspěvekNapsal: 12 srpen 2009 17:29 
Offline

Registrován: 07 červenec 2008 19:18
Příspěvky: 21
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1.8 GDI
Rok výroby: 2001
Tak zasa .
Vykonal som reset jednotky, kontrolka Check Engine zhasla. Ubehnutie cca 350km všetko pohode. 1 deň auto stálo bez štartu. Na druhý deň ráno cesta do práce, ubehnutie cca 200m kontrolka Check Engine zasa rozsvietená (strata výkonu, padanie voľnobehu) . Ubehnutie cca 100km kontrolka prestala sama svietiť. Výkon stále oničom, padanie voľnobehu. Mám ešte otásku? Ako zistím či všetky sviečky pália správne? Lebo jedna cievka sa mi zdala poškodená (pružina v cievke bola zdeformovaná a vypadla). A od motora to cítiť nespálením benzínom


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: núdzový režim
PříspěvekNapsal: 12 srpen 2009 18:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 červenec 2008 11:17
Příspěvky: 198
Bydliště: ZH
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,8 GDI 16V 92 kW (4G93)
Rok výroby: 1998
Sviečky sa skúšajú priložením na kostru. Ale ja by som sa najskôr zameral na ten olej pri sviečkach. Ten tam nemá čo hľadať! Ja som ho mal iba pri jednej a trhalo mi to do kopca.

_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW (1998) Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: núdzový režim
PříspěvekNapsal: 12 srpen 2009 18:07 
Offline

Registrován: 07 červenec 2008 19:18
Příspěvky: 21
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1.8 GDI
Rok výroby: 2001
Ja to výdí skôr problem v tej cievke. Tá strunka vo vnútri tam má akú funkciu? Len doraz alebo prenáša elekt. prúd? Lebo pred výmenou sviečok to bolo všetko O.K


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: núdzový režim
PříspěvekNapsal: 12 srpen 2009 18:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 červenec 2008 11:17
Příspěvky: 198
Bydliště: ZH
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,8 GDI 16V 92 kW (4G93)
Rok výroby: 1998
No keďže tam nie je nič iné, čo by ten prúd prenášalo, tak by som povedal, že ho prenáša tá struna. Ale to je len môj laický názor...

_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW (1998) Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: núdzový režim
PříspěvekNapsal: 12 srpen 2009 20:25 
Offline

Registrován: 07 červenec 2008 19:18
Příspěvky: 21
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1.8 GDI
Rok výroby: 2001
Ešte otáska. Pri nefunkčnej jednej cievke = zlé spaľovanie motora. S toho pravdepodobne ten benzínový zápach vo výfukových plynoch. Pri takejto prevádzke môže dôjsť k poškodeniu motora prípadne katu alebo iných komponentov. Asi najrozumnejšie bi bolo to dať napichnúť na comp.


Vopred ďakujem za Vaše rady a názory.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: núdzový režim
PříspěvekNapsal: 12 srpen 2009 20:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 červenec 2008 11:17
Příspěvky: 198
Bydliště: ZH
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,8 GDI 16V 92 kW (4G93)
Rok výroby: 1998
Pri nefunkčnej jednej cievke by šiel motor na 3 valce = nepravidelný chod, trasie sa ako osika... - a to by si hádam spoznal.
A katalyzátor by pri tom odišiel veľmi rýchlo...

_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW (1998) Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: núdzový režim
PříspěvekNapsal: 23 srpen 2009 13:29 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Problém je zcela určitě ve špatném vysokonapěťovém kontaktu zapal. cívky se svíčkou. Jinak zaolejovaný závit svíčky svědčí buď o špatně zvolené tepelné hodnotě svíčky, nebo o její špatné zapal. funkci. Nelze vyloučit ani výrazné pronikání oleje do spal. prostoru, což je u málo honěných GDI motorů naprosto běžné.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: núdzový režim
PříspěvekNapsal: 03 září 2009 11:55 
Offline

Registrován: 07 červenec 2008 19:18
Příspěvky: 21
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1.8 GDI
Rok výroby: 2001
Problém vyriešený. Diagnostika u Mitsubishi ukázala chybu na zapaľovaný. Chod na 3 valce.
Bola poškodená trubica jednej cievky.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz