mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

núdzový režim
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=1&t=962
Stránka 1 z 1

Autor:  CIKO7 [ 04 srpen 2009 12:25 ]
Předmět příspěvku:  núdzový režim

Zdravým

Mám takýto problém. Menil som sviečky (NGK IZFR6B, motor 1,8GDI 90kW)a po ubehnuťí cca 50 km ,troška kolísali otáčky a občas zašklbalo. Ráno idem do práce, naštartuje a motor začal dusiť, otáčky na nule a rozsvietila sa kontrolka Check Engine. Strata výkonu, padanie otáčok. Ledva som sa pohol z miesta. Inač pri výmene sviečok som si všimol, že sú poriadne zasvinené olejom. A pri jednej cievke mi vypadla pružina ktorá bola zdeformovaná. Tak som ju tam vložil späť. Môže to biť tou cievkov že je poškodená? A mal som vykonať reset jednotky?

Vopred ďakujem za Vaše názory a rady.

Autor:  Čičo [ 04 srpen 2009 14:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: núdzový režim

Ak to pred výmenou bolo v pohode reset asi nič nevyrieši. Ale za to nič nedáš...

Olej sa k sviečkam nemá prečo dostať - niekde budeš mať prdnuté tesnenie (ako ja). Chybu by som skôr hľadal tam...

Autor:  CIKO7 [ 12 srpen 2009 17:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: núdzový režim

Tak zasa .
Vykonal som reset jednotky, kontrolka Check Engine zhasla. Ubehnutie cca 350km všetko pohode. 1 deň auto stálo bez štartu. Na druhý deň ráno cesta do práce, ubehnutie cca 200m kontrolka Check Engine zasa rozsvietená (strata výkonu, padanie voľnobehu) . Ubehnutie cca 100km kontrolka prestala sama svietiť. Výkon stále oničom, padanie voľnobehu. Mám ešte otásku? Ako zistím či všetky sviečky pália správne? Lebo jedna cievka sa mi zdala poškodená (pružina v cievke bola zdeformovaná a vypadla). A od motora to cítiť nespálením benzínom

Autor:  Čičo [ 12 srpen 2009 18:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: núdzový režim

Sviečky sa skúšajú priložením na kostru. Ale ja by som sa najskôr zameral na ten olej pri sviečkach. Ten tam nemá čo hľadať! Ja som ho mal iba pri jednej a trhalo mi to do kopca.

Autor:  CIKO7 [ 12 srpen 2009 18:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: núdzový režim

Ja to výdí skôr problem v tej cievke. Tá strunka vo vnútri tam má akú funkciu? Len doraz alebo prenáša elekt. prúd? Lebo pred výmenou sviečok to bolo všetko O.K

Autor:  Čičo [ 12 srpen 2009 18:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: núdzový režim

No keďže tam nie je nič iné, čo by ten prúd prenášalo, tak by som povedal, že ho prenáša tá struna. Ale to je len môj laický názor...

Autor:  CIKO7 [ 12 srpen 2009 20:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: núdzový režim

Ešte otáska. Pri nefunkčnej jednej cievke = zlé spaľovanie motora. S toho pravdepodobne ten benzínový zápach vo výfukových plynoch. Pri takejto prevádzke môže dôjsť k poškodeniu motora prípadne katu alebo iných komponentov. Asi najrozumnejšie bi bolo to dať napichnúť na comp.


Vopred ďakujem za Vaše rady a názory.

Autor:  Čičo [ 12 srpen 2009 20:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: núdzový režim

Pri nefunkčnej jednej cievke by šiel motor na 3 valce = nepravidelný chod, trasie sa ako osika... - a to by si hádam spoznal.
A katalyzátor by pri tom odišiel veľmi rýchlo...

Autor:  Mitsi [ 23 srpen 2009 13:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: núdzový režim

Problém je zcela určitě ve špatném vysokonapěťovém kontaktu zapal. cívky se svíčkou. Jinak zaolejovaný závit svíčky svědčí buď o špatně zvolené tepelné hodnotě svíčky, nebo o její špatné zapal. funkci. Nelze vyloučit ani výrazné pronikání oleje do spal. prostoru, což je u málo honěných GDI motorů naprosto běžné.

Autor:  CIKO7 [ 03 září 2009 11:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: núdzový režim

Problém vyriešený. Diagnostika u Mitsubishi ukázala chybu na zapaľovaný. Chod na 3 valce.
Bola poškodená trubica jednej cievky.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/