mitsubishi.megaherz.cz https://mitsubishi.megaherz.cz/ |
|
núdzový režim https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=1&t=962 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | CIKO7 [ 04 srpen 2009 12:25 ] |
Předmět příspěvku: | núdzový režim |
Zdravým Mám takýto problém. Menil som sviečky (NGK IZFR6B, motor 1,8GDI 90kW)a po ubehnuťí cca 50 km ,troška kolísali otáčky a občas zašklbalo. Ráno idem do práce, naštartuje a motor začal dusiť, otáčky na nule a rozsvietila sa kontrolka Check Engine. Strata výkonu, padanie otáčok. Ledva som sa pohol z miesta. Inač pri výmene sviečok som si všimol, že sú poriadne zasvinené olejom. A pri jednej cievke mi vypadla pružina ktorá bola zdeformovaná. Tak som ju tam vložil späť. Môže to biť tou cievkov že je poškodená? A mal som vykonať reset jednotky? Vopred ďakujem za Vaše názory a rady. |
Autor: | Čičo [ 04 srpen 2009 14:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: núdzový režim |
Ak to pred výmenou bolo v pohode reset asi nič nevyrieši. Ale za to nič nedáš... Olej sa k sviečkam nemá prečo dostať - niekde budeš mať prdnuté tesnenie (ako ja). Chybu by som skôr hľadal tam... |
Autor: | CIKO7 [ 12 srpen 2009 17:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: núdzový režim |
Tak zasa . Vykonal som reset jednotky, kontrolka Check Engine zhasla. Ubehnutie cca 350km všetko pohode. 1 deň auto stálo bez štartu. Na druhý deň ráno cesta do práce, ubehnutie cca 200m kontrolka Check Engine zasa rozsvietená (strata výkonu, padanie voľnobehu) . Ubehnutie cca 100km kontrolka prestala sama svietiť. Výkon stále oničom, padanie voľnobehu. Mám ešte otásku? Ako zistím či všetky sviečky pália správne? Lebo jedna cievka sa mi zdala poškodená (pružina v cievke bola zdeformovaná a vypadla). A od motora to cítiť nespálením benzínom |
Autor: | Čičo [ 12 srpen 2009 18:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: núdzový režim |
Sviečky sa skúšajú priložením na kostru. Ale ja by som sa najskôr zameral na ten olej pri sviečkach. Ten tam nemá čo hľadať! Ja som ho mal iba pri jednej a trhalo mi to do kopca. |
Autor: | CIKO7 [ 12 srpen 2009 18:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: núdzový režim |
Ja to výdí skôr problem v tej cievke. Tá strunka vo vnútri tam má akú funkciu? Len doraz alebo prenáša elekt. prúd? Lebo pred výmenou sviečok to bolo všetko O.K |
Autor: | Čičo [ 12 srpen 2009 18:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: núdzový režim |
No keďže tam nie je nič iné, čo by ten prúd prenášalo, tak by som povedal, že ho prenáša tá struna. Ale to je len môj laický názor... |
Autor: | CIKO7 [ 12 srpen 2009 20:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: núdzový režim |
Ešte otáska. Pri nefunkčnej jednej cievke = zlé spaľovanie motora. S toho pravdepodobne ten benzínový zápach vo výfukových plynoch. Pri takejto prevádzke môže dôjsť k poškodeniu motora prípadne katu alebo iných komponentov. Asi najrozumnejšie bi bolo to dať napichnúť na comp. Vopred ďakujem za Vaše rady a názory. |
Autor: | Čičo [ 12 srpen 2009 20:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: núdzový režim |
Pri nefunkčnej jednej cievke by šiel motor na 3 valce = nepravidelný chod, trasie sa ako osika... - a to by si hádam spoznal. A katalyzátor by pri tom odišiel veľmi rýchlo... |
Autor: | Mitsi [ 23 srpen 2009 13:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: núdzový režim |
Problém je zcela určitě ve špatném vysokonapěťovém kontaktu zapal. cívky se svíčkou. Jinak zaolejovaný závit svíčky svědčí buď o špatně zvolené tepelné hodnotě svíčky, nebo o její špatné zapal. funkci. Nelze vyloučit ani výrazné pronikání oleje do spal. prostoru, což je u málo honěných GDI motorů naprosto běžné. |
Autor: | CIKO7 [ 03 září 2009 11:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: núdzový režim |
Problém vyriešený. Diagnostika u Mitsubishi ukázala chybu na zapaľovaný. Chod na 3 valce. Bola poškodená trubica jednej cievky. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |