mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 28 březen 2024 20:24

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Tajny vypinac
PříspěvekNapsal: 08 duben 2008 22:18 
Offline

Registrován: 19 prosinec 2007 20:51
Příspěvky: 110
Bydliště: Ustecky kraj
Automobil: Carisma
Typ motoru: 4G93 MPI
Rok výroby: 1997
Zdravim vsechny.
Prosim vas nevite co je vhodne odpojovat tajnym vypinacem na Mitsu (presneji carisma 1.8mpi) ?
Popripade jake s tim mate zkusenosti, docela o tom uvazuji.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tajny vypinac
PříspěvekNapsal: 09 duben 2008 09:06 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Měl jsem svého času na Lanceru i Galantu vypínač na přívodu "šťávy" do benz. čerpadla. V prvním případě klasický mechanický, ve druhém šlo o relé ovládané alarmem. Obě řešení byla naprosto OK.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tajny vypinac
PříspěvekNapsal: 09 duben 2008 10:41 
Offline

Registrován: 19 prosinec 2007 20:51
Příspěvky: 110
Bydliště: Ustecky kraj
Automobil: Carisma
Typ motoru: 4G93 MPI
Rok výroby: 1997
O tomhle reseni jsem taky premysel, nebude ale problem s RJ kdyz to bude vyple? U nejakych aut to pry zacne hlasit chybu a musi se pak vymazat, to ale asi nebude pripad Mitsu ne? :)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tajny vypinac
PříspěvekNapsal: 09 duben 2008 14:22 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
U MPI jsem s tím problém neměl (ve spojení s relé ovládaným alarmem také pro něj není žádný důvod), u GDI jsem už tu odvahu neměl, byť jsem si na instalaci všechno připravil a stačilo přerušit napájení pumpy...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tajny vypinac
PříspěvekNapsal: 09 duben 2008 18:02 
Offline

Registrován: 19 prosinec 2007 20:51
Příspěvky: 110
Bydliště: Ustecky kraj
Automobil: Carisma
Typ motoru: 4G93 MPI
Rok výroby: 1997
Oka supr, dikes.
Neco tam vymyslim, hlavne kam to sikovne zasit abych to pouzival a neslo to najit.:)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tajny vypinac
PříspěvekNapsal: 10 duben 2008 18:17 
Offline

Registrován: 27 prosinec 2005 15:34
Příspěvky: 270
Bydliště: Tropau
To se neresi zasivanim, to ti nekdo vypozoruje! Dela se to tak, ze nastartujes treba jen v urcite kombinaci s jiz existujicimi tlacitky, napr. ze musis mit zapnute mlhovky a musis treba startovat se zarazenou zpateckou nebo pridrzet vypinac el. ovladani oken nebo mit rozvicene stropni svetylko apod. Tech kombinaci je asi milion, ale musis to mit dobre zapojene pres relatka a nezapomenout to. Na nejake vypinace pod palubkou nebo sedadlem zapomen, to zna kazdy zlodej, vi, ze to musi byt v dosahu ridice a najde ti to do 10 sekund.

_________________
EVO/STI - kdo jednou zkusi, pak uz musi...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tajny vypinac
PříspěvekNapsal: 10 duben 2008 18:39 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Souhlasím, lepší je někde dobře schované relátko ovládané třeba alarmem. Kdyby mi bylo bývalo u toho Galanta odešlo, samotnému by mi trvalo cca 20 min. se k němu dostat a spojit příslušné dráty napevno. A to jsem si to montoval sám.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tajny vypinac
PříspěvekNapsal: 11 duben 2008 08:59 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červenec 2004 11:15
Příspěvky: 438
Bydliště: Praha
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,9TD
Rok výroby: 1999
Kdysi jsem video u formana takove konektorove udelatko. Seriovy port z pocitace (takovy rovnoramenny lichobeznik s 9ti piny), samicka, namontovany nekde v ukrytu. Samecek na privesku s klicema. Piny ruzne klikate propojene tak, aby se nedali jednoduse vykombinovat jak maji byt propojene. Takze bez spravneho samecka neprosla stava treba k rozdelovaci (nebo cemukoliv jinemu). Dotycny to uspesne pouzival mnoho let. Urcite je bezpecnejsi kombinace zpatecka+lampicka+mlhovky+jestenecodalsiho, ale to asi nebude uplne jednoduche na zapojeni.

_________________
Obrázek Obrázek
Mitsubishi Carisma Sedan, 1.9TD, 1999 ... Jeep Grand Cherokee WJ, 4,7 V8, 1999


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tajny vypinac
PříspěvekNapsal: 14 duben 2008 16:35 
Offline

Registrován: 19 prosinec 2007 20:51
Příspěvky: 110
Bydliště: Ustecky kraj
Automobil: Carisma
Typ motoru: 4G93 MPI
Rok výroby: 1997
Dobra inspirace.. nad necem se zamyslim prokonzultuji a snad i udelam;)
Diky


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tajny vypinac
PříspěvekNapsal: 19 duben 2008 18:38 
Offline

Registrován: 19 únor 2008 00:18
Příspěvky: 382
Automobil: Carisma
Typ motoru: 19TD
Rok výroby: 97
moja otazka zaznie asi prihlupo ale zvedavost je silnejsia a teda ....to je take jednoduche obist imobilizer?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tajny vypinac
PříspěvekNapsal: 19 duben 2008 21:08 
Offline

Registrován: 25 březen 2006 01:00
Příspěvky: 152
pajama píše:
moja otazka zaznie asi prihlupo ale zvedavost je silnejsia a teda ....to je take jednoduche obist imobilizer?

ano, napriklad ten u me rozpojuje dva okruhy, pricemz auto plne funguje, kdyz preklenu jeden z nich. takze dobra je na tom tak ta nalepka na okne a blikajici dioda. prace pro corkare na 5 minut (odsroubovani panelu), pro ceklem slusnyho cikana na 30 (nez s baterkou najde spravny kabely ve svazku).
mimochodem na internetu je navod, jak vyradit imobilizer na lanceru. takze kdyz mas novy auto, tak jedine pojistit.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz