mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 22 listopad 2024 01:51

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 197 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 duben 2006 00:53 
Vsechno funguje vyborne. Jenom nekdy kdyz stoji na miste a zapnu vyhrivani skla tak otacky klesnou na 600, pri klime to vyleti nahoru, pri jizde na volnobeh to drzi 1200, ale kdyz treba jedu dlouho rovne a netocim volantem a nic nedelam, tak to klesne na 900 a kdyz zase pootocim volamtem tak to zase stoupne. Tak nevim jestli je to dobre.


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 duben 2006 09:19 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Já bych jenom poopravil informaci xor(a), že Dash(ovi) to fungovalo hned - nebyl do Dash, ale Brok.

Ale především chci poděkovat xor(ovi) za důkladný rozbor! Já jsem nikdy neměl odvahu se takto hrabat v obvodech bezprostředně souvisejících s ŘJ (zvláště poté, co jsem si na posledním voze při montáži alarmu vypálil ECU CAN-busu), ale jak je vidět, je to vhodné a potřebné. Inu, počítačům nerozumím a vzhledem k mému věku to už asi lepší nebude... :cry:
Od teď doporučuji ostatním, aby se s případnými žádostmi o nastavení obraceli na xor(a) - umí to líp! Já si ponechám jen tu "diagnostickou" část práce (cit pro věc mne dosud naštěstí neopustil). :wink:

xor(ovi) jsem to sice úplně nerozchodil (funkci "reakce" na pohyb vozu se mi nepodařilo nahodit), ale jedno se mi přece jenom povedlo: Přesvědčit dalšího člověka, že miciny mají duši!!! A tomu jsem moc rád. :lol:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 duben 2006 09:42 
Offline

Registrován: 25 březen 2006 01:00
Příspěvky: 152
Mitsi píše:
Já bych jenom poopravil informaci xor(a), že Dash(ovi) to fungovalo hned - nebyl do Dash, ale Brok.

Čau Mitsi, byl tam Dash, možná taky Brok. Buď jsou dva nebo jeden rozdvojenej :)

Hlavně šlo o to, pročíst se tunama informací na americkejch fórech o Micinách. Naštěstí jsou si dost podobný, ať je to 3000GT, Eclipse/DSM.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 duben 2006 10:01 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Tak ať se identifikují, kdo je vlastně kdo!

Jinak sklízíš můj obdiv - já jsem na to prohlížení amerických fór nikdy neměl dost trpělivosti, a to hlavně po přečtení několika úplných volovin ohledně výměny ATF v aut. převodovce. Kromě toho jsem byl věci, o nichž se tu bavíme, nucen řešit už v době, kdy Internet sice existoval, ale jen pro americkou armádu...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 duben 2006 13:20 
Offline

Registrován: 12 duben 2006 16:07
Příspěvky: 48
Rok výroby: 0
Vzhledem k tomu ze doma přes den toho moc neudelám jelikoz sem se stal otcem,tak jediná moznost je večer a to díky stálé noční....sice kdyz se hrabu v aute tak me furt kontrolujou benga,ale už si začínaj pamatovat múj ksicht tak už mě moc neotravujou.. :shock:
Jinak to co mi trvalo skoro 2 roky ,díky mé zvědavosti ke šroubkúm ktery sem si rostěloval u škrtící kl. Tak sem to zvlád díky VÁM VŠEM ,za 2 dny ! Sice by to ješte potřebovalo skontrolovat okem znalce MITSI,ale to musim asi na konec fronty,a že asi bude pěkně dlouhá.............
Každopádně,ráno když sem frčel domu tak sem si připadal jak kulovej blesk,reakce na plyn a akcelerace sou ted okamžity a znatelnější,tak az se kolem vás někdy prožene tmavě červenej Galant, tak sem to já.... :lol:

PS.díky vám, mam zas radost s kazdyho sešlápnutí PLYNU !


Přílohy:
df4cbb21ddc48b20c24e0b6d7ea9b62f.jpg
df4cbb21ddc48b20c24e0b6d7ea9b62f.jpg [ 0 bajtů | Zobrazeno 10645 krát ]


Naposledy upravil Kamenožrout dne 13 duben 2006 16:42, celkově upraveno 2
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 duben 2006 14:15 
Offline

Registrován: 24 leden 2006 09:03
Příspěvky: 10
Uff, dostalo se mi vyčerpávající informace :o) ale na me až moc složité co napsal Xor na to bych neměl moc odvahu :? pže se v elektru zrovna nevyznám .
Ale to co psal Mitsi mi je jasný a už jsem to jednou zkoušel a mám pocit že se mi to i povedlo. Ale ted už to zase zlobí(sepnutí klimy= otačky spadnou a zustanou na 600) tak to budu muset udělat jeste jednou. škoda že jsem mimopražskej, jinak bych se taky stavil podívat jak se to má dělat.

_________________
Mitsubishi Eclipse 2.0 16V 110Kw


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 duben 2006 14:25 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červenec 2004 11:15
Příspěvky: 438
Bydliště: Praha
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,9TD
Rok výroby: 1999
Kamenožrout píše:
... Tak sem to zvlád díky VÁM VŠEM, za 2 dny ...
Jsem rad ze tohle forum zacina plnit svuj ucel.

Tak jen tak daaaaal... :P

_________________
Obrázek Obrázek
Mitsubishi Carisma Sedan, 1.9TD, 1999 ... Jeep Grand Cherokee WJ, 4,7 V8, 1999


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 duben 2006 16:01 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Těší mne, že stále většímu počtu z Vás přináší vlastnictví a hlavně užívání vozu Mitsubishi větší a hodnotnější požitek. A byl bych ještě raději, kdyby se postupně podařilo všechna naše Mitsubishi uvést do stavu, v jakém si zaslouží být!

PS: Pokud nechápete, proč je na Vašem Mitsubishi něco uděláno právě tak, jak je to uděláno, pak vězte, že vaše vědění ještě nedospělo do té úrovně, abyste to byli schopni chápat. A právě tohle mě fascinuje a naplňuje blahem, jelikož při ježdění jinými auty mám často nevyhnutelný pocit, že konstruktér musel být úplný kokot... (omlouvám se za to slovo)

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Byl to dash:-)))
PříspěvekNapsal: 14 duben 2006 01:23 
Mitsi píše:
Já bych jenom poopravil informaci xor(a), že Dash(ovi) to fungovalo hned - nebyl do Dash, ale Brok.

Ale především chci poděkovat xor(ovi) za důkladný rozbor! Já jsem nikdy neměl odvahu se takto hrabat v obvodech bezprostředně souvisejících s ŘJ (zvláště poté, co jsem si na posledním voze při montáži alarmu vypálil ECU CAN-busu), ale jak je vidět, je to vhodné a potřebné. Inu, počítačům nerozumím a vzhledem k mému věku to už asi lepší nebude... :cry:
Od teď doporučuji ostatním, aby se s případnými žádostmi o nastavení obraceli na xor(a) - umí to líp! Já si ponechám jen tu "diagnostickou" část práce (cit pro věc mne dosud naštěstí neopustil). :wink:

xor(ovi) jsem to sice úplně nerozchodil (funkci "reakce" na pohyb vozu se mi nepodařilo nahodit), ale jedno se mi přece jenom povedlo: Přesvědčit dalšího člověka, že miciny mají duši!!! A tomu jsem moc rád. :lol:


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 duben 2006 01:33 
Byl jsem to ja Dash. To jen na vysletlou Mitsimu:-)

Ja jsem vypozoroval dalsi vec, mozna je to blbost nevim...Dneska sem jezdil a otacky na volnobeh pri jizde klesly na 600, pri zapnuti vyhrivani zadniho skla klesly na 500 a ne a ne je dostat vys...pri zapnuti klimy to okamzite vyskocilo na 1300, ale jenom pri zapnuti klimy. Zvlastni ne tom je ze jsem jezdil na skoro prazdnou nadrz, rucicka se uz skoro nezvedla. Jakmila jsem natankoval tak bylo zase vse ok a facha tak jak ma. Takze me to vede k zaveru, ze kdyz je v nadrzi hodne malo paliva tak to jednotka nejak vyhodnoti a chova se jinak. Nestalo se mi to totiz poprve, celkem uz 3x uplne stejne, takze nahoda to byt jen tak nemuze...Nevim treba je to fakt blbost.


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 duben 2006 02:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červen 2005 10:33
Příspěvky: 202
Bydliště: Klecany (skoro Praha)
Mitsi píše:
Já bych jenom poopravil informaci xor(a), že Dash(ovi) to fungovalo hned - nebyl do Dash, ale Brok.

Ale především chci poděkovat xor(ovi) za důkladný rozbor! Já jsem nikdy neměl odvahu se takto hrabat v obvodech bezprostředně souvisejících s ŘJ (zvláště poté, co jsem si na posledním voze při montáži alarmu vypálil ECU CAN-busu), ale jak je vidět, je to vhodné a potřebné. Inu, počítačům nerozumím a vzhledem k mému věku to už asi lepší nebude... :cry:
Od teď doporučuji ostatním, aby se s případnými žádostmi o nastavení obraceli na xor(a) - umí to líp! Já si ponechám jen tu "diagnostickou" část práce (cit pro věc mne dosud naštěstí neopustil). :wink:

xor(ovi) jsem to sice úplně nerozchodil (funkci "reakce" na pohyb vozu se mi nepodařilo nahodit), ale jedno se mi přece jenom povedlo: Přesvědčit dalšího člověka, že miciny mají duši!!! A tomu jsem moc rád. :lol:


a nastavení kompenzace stále platí? (tedy tím šroubkem zezadu sání)

_________________
Galant 95´ 2.0
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 duben 2006 07:53 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Dash: Aha, tak kdo byl ten Brok, který se původně hlásil, že přijde? To jste se nějak domluvili a prohodili? "Počet" totiž seděl... :lol:
Jinak k tomu, o čem píšeš, nevím nic. Já jsem to nevypozoroval. Ale možná je to jenom tím, že jsem nikdy nevyjížděl nádrž až do dna.

Begy: U Tvého auto je to řešeno už tak, jak psal xor - kompenzace je šikmo shora vepředu na tělese klapky krytá černým plastovým špuntem.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 duben 2006 09:33 
Offline

Registrován: 25 březen 2006 01:00
Příspěvky: 152
Begy píše:
a nastavení kompenzace stále platí? (tedy tím šroubkem zezadu sání)

Nastavení base idle set screw jak vyplývá z názvu, primárně ovlivňuje volnoběžný otáčky. Ten zvětšený kompenzační účinnek, který se projevuje, když je BISS hodně utažený, bych přičítal spíš tomu, že chod ventilu ISC není úplně lineární a v koncové pozici nechává proudit víc vzduchu - logicky když víc uzavřeme BISS, tak se musí víc otevřít ISC. Chtělo by ověřit v TMO (má tuším Drak) vztah množství nasávaného vzduchu z MAS a otevření BISS/ISC.
Nicméně na všech návodech, který jsem zatím viděl, poporučují BISSem nastavit cca 800 otáček. Na svym Myšákovi teď pozoruju, že se otáčky ustálily spíš na 750, takže BISS zkusím nastavit na 900, a nechám ECU, ať si kdyžtak vykompenzuje ISC na těch 800.

2Dash: to s tou nádrží je fakt zajímavý, taky to zkusim. Teď mám ručičku skoro dole a jednotka kompenzuje i zapnutí vytápění zadního okna, ale nějakou sekundu dvě jí to trvá.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 duben 2006 10:11 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Pozor na údaje z palubního otáčkoměru! Např. na mém současném autě je rozdíl oproti údaji z firemního testeru téměř 200 ot./min., přičemž palubní otáčkoměr ukazuje méně, než je skutečnost - tedy vezmu-li za "skutečnost" digitálně zobrazovanou hodnotu z firemního testeru. Mnohem důležitějším/směrodatnějším údajem je proto ten, s nímž pracuje ŘJ, tedy v mém případě o cca 200 ot./min. nad "úrovní ručičky otáčkoměru".
xor: Tedy bych Ti radil (jestli ještě vůbec mohu :lol: ) nechat to tak být! Teď Ti to funguje naprosto ukázkově, tak buď rád - posychruj šroubky lakem na nehty a spokojeně jezdi...
Mimochodem, mírný pokles "ustálených" volnoběžných otáček oproti stavu těsně po nastavení je neklamným znakem toho, že se ŘJ začala "učit". Alespoň u mne tomu tak vždy bylo. Naopak úplné "spadnutí" volnoběhu dolů či naopak neustálé kolísání volnoběhu "nahoře" je příznakem toho, že nastavení je stále ještě "kousek vedle" a proces adaptace ŘJ nebyl úspěšný!!!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 duben 2006 10:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červen 2005 10:33
Příspěvky: 202
Bydliště: Klecany (skoro Praha)
já navazuji na to, co zde Mitsi předtím napsal. Jestli jsem to dobře pochopil tak horním šroubkem nastavím volnoběh. Tím zadním se pak nastaví o kolik se zvednou otáčky při kompenzaci. O tom v Xorově návodu není ani zmínka. Proto mě to zarazilo.

V Xorově návodu je popsáno nastavení volnoběhu. No o víkendu si s tím budu hrát, tak se uvidí.

Ale stejně si nastavím vyšší volnoběh, na otáčkoměr vcelku kašlu, pro mě je důležitější aby motor šel hezky klidně

_________________
Galant 95´ 2.0
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 197 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz