mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 29 březen 2024 01:05

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Napinacia kladka
PříspěvekNapsal: 02 listopad 2009 12:57 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Sice o tom nic moc nevím, ale osobně bych měl strach takto jezdit. Podle mého názoru jde o to, že mnohé části systému nejsou dimenzovány na dlouhodobé používání v jiném režimu, než jaký předpokládal konstruktér.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Napinacia kladka
PříspěvekNapsal: 11 leden 2010 22:38 
Offline

Registrován: 01 březen 2008 19:35
Příspěvky: 33
Automobil: Mitsubishi Galant 2,4 GDI
Typ motoru: 4G64
Rok výroby: 1999
OK, tak som zohnal remenicu v Anglicku za 40 GBP plus posta (pouzivanu) a hned som to prehodil. Konecne to uz bezi ako ma... Mimochodom, centralnu srubu vobec netrebalo povolovat, ta drzi iba ozubene koleso rozvodov. Stacilo odskrutkovat 4 skrutky na obvode a sla hned dole. Vymena velmi jednoducha.
Avsak ta predchadzajuca remenica ako robila to vibrovanie, rozbila spodnu cast spodneho plastoveho krytu rozvodov na spodku. Takze zase vec, ktora velmi nepotesila. Cize budem musiet v najblizsej dobe vymenit ten kryt a asi uz aj rozvody, lebo mozno nejake ulomky z dekla prisli do styku s remenom a trosku ho poodierali zboku.

A este otazka pomimo k tomu: musim pri nudzovej vymene rozvodoveho remena s kladkami menit bezpodmienecne aj hydronapinak kladky?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Napinacia kladka
PříspěvekNapsal: 12 leden 2010 18:42 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Pokud ten napínák nenese stopy úniku oleje a plní svoji funkci, není třeba ho měnit. Po instalaci řemene musí být "rozpětí" výkyvu na pístnici toho napínáku 3,8 - 4,5 mm!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz