mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 27 duben 2024 19:29

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 197 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 červenec 2007 20:23 
Offline

Registrován: 23 červenec 2007 17:02
Příspěvky: 2
Zdravim, vseci priznivce Micatek. :) Jak si to tu procitam, tak uz sem z toho uplnej jelen. Mam Eclipse GS 92 2.0, motor 4G63(4) bez turba. Mel sem stejne problemy jako tady popisuje spousta lidi, tak jsem vycistil klapku a zresetoval ECU. Ted otacky drzi krasne na cca 800/min. ale pri otoceni volantem, nebo zatezi otacky padaji. Predpokladam, ze i Eclipse ma mit stejnej system jako ostatni Micatka a ze mi jede na NR. Nekolikrat jsem zkousel reset podle Mitsiho, ale nejak se mi to asi nepovedlo. Nechcete nekdo jeste poradit?

_________________
Eclipse 92 GS 2.0


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 červenec 2007 08:20 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Sice k tomu už nic víc nenapíšu (tedy neporadím), ale v Tvém případě je to vcelku jasné: někdo se v tom už hrabal a při "nastavování" vůbec netušil, co to vlastně má dělat. Ono je to logické: 95% jiných aut ani dnes tohle nedělá vůbec a v té době to dělalo jen BMW 850i.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: otacky
PříspěvekNapsal: 11 září 2007 13:16 
Offline

Registrován: 11 září 2007 13:12
Příspěvky: 1
pani, ja mam podobny problem s otackami, ked nastartujem su okolo 1500 a chvilu trva kym klesnu na normal ale sem-tam klesnu na 500, ale to nie casto, mam skusit tiez vycistit tu klapku a potom reset alebo?diki za pomoc


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 září 2007 14:52 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Pokud jsi četl, co je napsáno shora, tak si odpověď snadno dovodíš. Jinak to, že zpočátku (těsně po nastartování, zvláště pak studeného motoru) drží 1500 ot./min., je naprosto v pořádku!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 září 2007 20:43 
Offline

Registrován: 16 červenec 2006 21:32
Příspěvky: 68
Bydliště: Letňany
Automobil: GALANT WAGON
Typ motoru: 6A13
Rok výroby: 1997
Galanti po r.v.92 mají tzv,učenlivou EPROM. Po resetu se doporučuje jezdit v režimech kolem 2-3000 ot. , kde si paměť načítá hodnotový mapy . Po resetu ho vemte na projížďku kolem 100 km a pak porovnejte
. Nastavení volnoběhu též na http://www.galantweb.com

_________________
Mitsubishi Galant Wagon 2,5l V6/24V 120 kW LPG SGI


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 září 2007 11:44 
Offline

Registrován: 25 březen 2006 01:00
Příspěvky: 152
pepe píše:
Galanti po r.v.92 mají tzv,učenlivou EPROM. Po resetu se doporučuje jezdit v režimech kolem 2-3000 ot. , kde si paměť načítá hodnotový mapy . Po resetu ho vemte na projížďku kolem 100 km a pak porovnejte
. Nastavení volnoběhu též na http://www.galantweb.com

Cau, promin, ale to je dost nepresne receno. Adaptace spociva v tom, ze si ridici jednotka uchovava hodnoty z nekterych cidel (napr. polohu ISC pro cilove volnobezne otacky, korekce paliva) do RAM (proto se ztrati, kdyz odpojis aku), viz Adaptive memory http://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic ... &start=120. Pokud je spravne nastavena klapka + obtokovy sroub (BISS), tak neni potreba jezdit 100km, manual MMC mluvi o par minutach volnobehu. V zadnem pripade se nemeni mapy zapalovani (predstih) a paliva (vstrikovani), ty jsou ulozeny prave bud v EPROM (nelze smazat odpojenim napajeni) nebo primo v procesoru (MH6111, MH6211). To neplati jen pro Galanty, ale vsechny starsi Mitsubishi. Az novejsi jednotky (napr. Impreza a snad i novy Evo) umi samy nejen pridavat, ale i ubirat predstih podle cidla klepani, ale jen v omezenym rozsahu.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 září 2007 12:16 
Offline

Registrován: 16 červenec 2006 21:32
Příspěvky: 68
Bydliště: Letňany
Automobil: GALANT WAGON
Typ motoru: 6A13
Rok výroby: 1997
To xor: Díky za upřesnění veškerých funkcí . Tušil jsem že se někdo ozve a uvede na správnou cestu. :oops:

_________________
Mitsubishi Galant Wagon 2,5l V6/24V 120 kW LPG SGI


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 září 2007 16:26 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
To xor: Ten "manuál MMC" je původem z USA? Ptám se na to proto, že evropské (nemluvě o japonských) modifikace údajně používají jiné ŘJ... a nejen motoru, ale i ABS, airbagů, automatů atd., prostě kompatibilita veškerá žádná. A když už jsme u té kompatibility, bohužel se liší i provedení vozů pro Švýcarsko, což ostatně platí nejen pro výrobky MMC.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 říjen 2007 14:19 
Offline

Registrován: 25 březen 2006 01:00
Příspěvky: 152
Mitsi píše:
To xor: Ten "manuál MMC" je původem z USA? Ptám se na to proto, že evropské (nemluvě o japonských) modifikace údajně používají jiné ŘJ... a nejen motoru, ale i ABS, airbagů, automatů atd., prostě kompatibilita veškerá žádná. A když už jsme u té kompatibility, bohužel se liší i provedení vozů pro Švýcarsko, což ostatně platí nejen pro výrobky MMC.

Ten manual je puvodem z USA, ale ted ho nemam u sebe. Druha informace je obeznik TSB-93-13-004 je oznaceny: "MODEL: All 1989 - 1994 with ISC", doba behu je podle nej: "Idle the vehicle for at least 10 minutes after the battery has been disconnected for any reason". Ze to tak delaji i pro novejsi rocniky mi potvrdil autorizovany dealer Mitsubishi. Jednotky maji vsechny stejny zaklad (procesor), maji stejny diagnosticky protokol, ale kazdy model ma ruzne oznaceni a tak nejde rict jak moc jsou odlisny/totozny. Ale rozdily tam urcite jsou, protoze treba pro nemecko je jiny vykon, pro Kalifornii jsou jiny jednoky asi kvuli emisim..


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 říjen 2007 14:57 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Já bych vcelku chápal, kdyby ty ECU byly nakrmený jinými programy/daty, ale jsou údajně natolik nekompatibilní, že motor s připojenou jinou (než má být) ŘJ ani nenastartuješ. Přitom štekry jsou v zásadě stejné (jejich osazení je samozřejmě s otazníkem). Třebaže se v PC neorientuji, nějak mi uniká, proč je třeba tolik rozdílného "železa"...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: prirucka
PříspěvekNapsal: 05 říjen 2007 16:16 
Offline

Registrován: 25 březen 2006 01:00
Příspěvky: 152
Pokud by nekoho zajimalo, jak se chova rizeni volnobehu a vubec jak funguje ISC, tak je to kapitola 14-44 az 14-53, strana 156, prirucka pri Mitsubishi/DSM Eclipse. Mam datalogem overeno, ze muj Galant funguje uplne stejne http://xor.cz/Mitsubishi/DTM.PDF


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 23 červen 2008 17:12 
Offline

Registrován: 27 duben 2008 16:08
Příspěvky: 21
Bydliště: Hodonín
Automobil: Mitsubishi Sigma
Typ motoru: 3.0 v6 12v 130kw
Rok výroby: 1997
...zdravím.pred pár mesiacmi som zakúpil galant r.v.2000 a pomaly si ho dávam do popriadku podla niektorých Vašich rád(napr.typ oleja,dopo. sviečky, atd.)Moja otázka by ale smerovala k výkonu auta.Po svezení v kamarátovom galante(stejný model)mám pocit,že jeho auto je v mnoha ohladoch živšie,svižnejšie,lepšie akceleruje(proste lepšie jazdí).
Po prečítaní týchto stránok som myslel,že to može robit vzduchová klapka,tak som ju vyčistil(bola tak špinavá,že mi to trvalo dve hodiny) a zresetoval som r.j.podla návodu.
Ale výkon auta ostal nezmenený(oproti druhému autu).Rozvody sú urobené dobre,sviečky NGK mám nové,pal.,vzduch.filter nové. Auto drží volnobeh normálne,pri rozjezdu netrhá ani nič podobné,ale proste sa mu nechce do večších otáčok. Ked preradím povedzme z 2 na 3 trojku a pridám plyn tak zrýchuje strašne pomaly.Kamarátov galant je v tomto o hodne pružnejší :roll:
Jedná sa o motor 2.0i 16v 100kw.
Stretol sa už niekto z Vás s takýmto niečim a ak áno, poradíte mi? Dakujem za každú odpoved...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 24 červen 2008 08:53 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Napadají mne dva důvody: 1/ předtím s tím jezdil nějaký moula, který vůbec netušil, jak zacházet s benzínovým motorem obecně a motorem Mitsubishi zvláště; 2/ to auto má v reálu najeto mnohem, mnohem více. S tím prvním se dá něco málo udělat (honit. honit a zase honit), s tím druhým dost těžko (vím o případu, kdy vůz byl prodán s deklarovanými 65 tis. km, přičemž ve skutečnosti měl najeto přes 370 tis. km!).

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 24 červen 2008 15:46 
Offline

Registrován: 27 duben 2008 16:08
Příspěvky: 21
Bydliště: Hodonín
Automobil: Mitsubishi Sigma
Typ motoru: 3.0 v6 12v 130kw
Rok výroby: 1997
dík za reakciu.
Inak auto je kupované od prvého majitela a bolo pravidelne servisované v ESOCAR PRAHA 9,má najeto 236 000km(podla ser.knižky)čo podla mna nieje až tak vela.No neviem,všetko je možné !
Tak ho skúsim troška prebrat a dat ho do kondyčky(snád to zaberie :D )...dík moc


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 24 červen 2008 15:55 
Offline

Registrován: 27 duben 2008 16:08
Příspěvky: 21
Bydliště: Hodonín
Automobil: Mitsubishi Sigma
Typ motoru: 3.0 v6 12v 130kw
Rok výroby: 1997
...prosím ta a ako si to myslel, zacházet s motorem mitsubishi zvláště? Čím sa odlišuje od ostatných?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 197 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz