mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 28 duben 2024 01:41

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 197 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 24 červen 2008 15:59 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Pokud to chceš urychlit, přidej do benzínu nějakou přísadu pro vyčištění vstřikovačů, sacích ventilů a spalovacího prostoru. Ještě lepší je nějakou dobu jezdit na Shell V-Power, který už tyto přísady obsahuje.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 27 červen 2008 16:37 
Offline

Registrován: 27 duben 2008 16:08
Příspěvky: 21
Bydliště: Hodonín
Automobil: Mitsubishi Sigma
Typ motoru: 3.0 v6 12v 130kw
Rok výroby: 1997
Mitsi,nedalo mi to a tak som zašiel za autoelektrikárom a ten premeral bežiaci motor neakým prístrojom(vypadal ako lekársky prístroj na meranie tlkotu srdca) a sdelil mi,že mám podklepnutý,alebo príklepnutý(už si nepametám)ventil a že to má čo dočinenia zo vzduchom,že to r.j. hlási špatné informácie atd. bol tam taký zhon a hukot,že som mu skoro nič nerozumel :?
Povedal,že sa musí dat hlava dole a opravit. A tak sa chcem spýtat,či na ton je niečo pravdy alebo je to len další sposob ako z ludí dostat peniaze. Predsa len to nieje jedna s tých lacnejšich opráv.
Podla Tvojich príspevkov ktoré tu posielaš je viac než patrné,že motorom mitsubishi rozumieš skutočne na jedničku(a to určite všetci na tomto foru potvrdia)proto sa radšej znova obraciam na teba.(nerád otravujem)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 27 červen 2008 16:52 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Bohužel z toho, co jsi napsal, osobně nevytáhnu pro vyslovení názoru jakoukoli použitelnou informaci, tedy pokud opravdu nejde jenom o to vytáhnout z Tvé kapsy hromadu peněz zbytečně...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 27 červen 2008 17:02 
Offline

Registrován: 27 duben 2008 16:08
Příspěvky: 21
Bydliště: Hodonín
Automobil: Mitsubishi Sigma
Typ motoru: 3.0 v6 12v 130kw
Rok výroby: 1997
...dík,ja som mu tiež akosi neporozumel,ale už toho bádania radšej nechám a skúsim to s tým Shell V-Power.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 28 červen 2008 22:18 
Offline

Registrován: 22 červen 2006 23:08
Příspěvky: 34
Bydliště: Čapajevova 14 Košice Slovensko
No to sa mi nezdá to čo ti vravel ten mechanik.Ale možno??? ale skôr si myslím že to je dajaká vtákovina.

Ináč nedá mi reagovať na tie otáčky. Je to presne tak ako píše Mitsi.Pri záťaži MÁ pridvihnúť otáčky!!! Vyčistiť tú škrtiacu klapku , nastaviť predzápal 5stupňov (ja mám ešte rozdeľovač , takže neviem ako na novších modeloch , vraj nejaký káblik uzemniť aby ECU nekorigovala predzápal) , fajnové sviečky NGK alebo DENSO - samozrejme aj dobré káble. Nastaviť voľnobeh a zistiť-nastaviť TPS+premerať funkčnosť či dáva dobré info do ECU (ak sa s ním v živote nehýbalo tak NEŠAHAŤ !) To ale asi na 90% už dakto "rozhodil" , tak isto ako tie 2 šrúbky. Naštartovať a nastaviť voľnobeh. Vypnúť motor a resetnúť ECU Ja ešte predtým ako po resete naštartujem pri svietiacich kontrolkach dám plyn na podlahu(premáčkňem pedál-vraj si TPS načíta dráhu) a naštartujem. Prebehnem auto cca 10km dosť "brutálnym" spôsobom nech to všetko ožije.
A NEMÁM VEŠKERÝ PROBLÉM . :D
Ale musím sa priznať kým som sa naučil zladiť škrtiacu klapku aby to išlo všetko ako má dosť som sa s tým nasral(keď tak počítam tak asi cca 1 týždeň kým som nato všetko došiel čo a ako má byť). Ale teraz ju nastavým beho hodky-za podmienky že sa netreba srať s všetkým ostatným!

Ten systám čo má Mitsubishi ,to celé ,ak to človek pochopý tak je nádherne "jednoducho zložité" ale bohovsky premyslené. Všetko dávy zmysel ak to človek vidí ako to spolu spolupracuje. :wink:
Na druhej strane to má tú nevýhodu že ak sa len jedna časť z toho pokašle celý ten "systém" padá do núdzového režimu.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 29 červen 2008 10:18 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Díky, vyjádřil jsi to stručně, ale výmluvně a přesně!

A do.ere se to nikoli samo od sebe, ale pouze když do toho hmátne nekompetentní mechanik. A těch kompetentních je méně, než ideálně bisexuálních jedinců (podle statistik zhruba 0,2%...).

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 29 červen 2008 15:55 
Offline

Registrován: 22 červen 2006 23:08
Příspěvky: 34
Bydliště: Čapajevova 14 Košice Slovensko
čawes Mitsi.
nerád by som to zakrýkol , ale TY si pre mňa takým "vzorom" čo sa týka opráv a znalostí áut MITSUBISHI.
Len jedno mi je ľúto že ťa nepoznám osobne-schopných ludí čo sa týchto áut týka je ako šafránu.
Ale možno raz ...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 29 červen 2008 16:56 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Jen abys nepřechválil...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 30 červen 2008 21:08 
Offline

Registrován: 22 červen 2006 23:08
Příspěvky: 34
Bydliště: Čapajevova 14 Košice Slovensko
Ale no , Mitsi. Zatiaľ si mi zle neporadil a tak z toho usudzujem že asi sa v tom viznáš. Ani si ma nijako neurazil a ani nič podobné.Tak predsa si logicky o tebe myslím len to najlepšie. 8)
Teda zatiaľ :D


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 07 prosinec 2008 15:40 
Zdrawim..píšu práwě z duwodu že mi také kolísají otáčky...(houpou...) a občas to i chcípne..Mam Galanta 1.8glsi jedno bod...a potřebowal bych poradit....chtěl sem se zeptat jestli je možný wzít řídící j. z jednoho auta a dát jí do druhýho....samozřejmě stejnýho typu roku i obsahu....a ktomu patří druhá otázka...nejsem si jistej jestli to co já powažuju za ŘJ, je řídící jednotka....Popíšu...( je to takowá malá černá krabička s nápisem AUTO COMP CONTROLLER a dwěma zásuwkama pro konektory...?????....Já děkuju moc


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 09 prosinec 2008 14:02 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Tak jednoduché to není, jelikož ŘJ se vztahují i ke konkrétnímu provedení pro konkrétní trh, takže r.v. a model pro posouzení tvojí otázky zdaleka nestačí. MMC označuje ŘJ jako ECU = Electronic Control Unit, a to nejen ECU motoru, ale i ABS, AC apod. Proto se nedá říct, že ECU = ŘJ motoru! ŘJ navíc bývají u MMC převážně v barvě "stříbrného" kovu, nikoli černě lakované..A aby toho nebylo dost, není mi nic známo o tom, že by se motory 1,8 vyskytovaly v provedení s jednobodovým vstřikováním: buď elektronicky řízený karburátor, nebo rovnou MPI!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 06 leden 2009 00:59 
Prosím o radu s otáčkami za studena...motor chcípá dokud se neohřeje, pak je vše ok....prosim pomozte s napadem, děkuji


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 12 listopad 2011 23:57 
Offline

Registrován: 02 listopad 2011 20:38
Příspěvky: 26
Automobil: Mitsubishi Galant 2400 GDI
Typ motoru: 4G64
Rok výroby: 2000
cavte hosi.viete mi niekto poradit,ci sa da zistit napohlad ci rozvodovy remen je povodny od vyroby (ci ma nejake svoje specificke oznacenie nejaký napis,kod,alebo iný prvok podla ktoreho zistim ze je od vyroby) ? vdaka


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 13 listopad 2011 18:06 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Na některých rozvoďácích je označení roku a týdne (v daném roce) výroby, u originálních řemenů Mitsubishi však povětšinou ne. Kromě toho bývají taková označení již po čase nečitelná, tedy samozřejmě pokud jede řemen po nějaké kladce svou vnější stranou.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 13 listopad 2011 19:25 
Offline

Registrován: 02 listopad 2011 20:38
Příspěvky: 26
Automobil: Mitsubishi Galant 2400 GDI
Typ motoru: 4G64
Rok výroby: 2000
takze zistit ci sa jedna o povodny je asi dost tazke,jedna sa mi o to ze auto ma najazdene 135000 (podla tachometra) a neviem ci boli rozvody menene alebo nie.tak som chcel,ze ci sa to neda podla remena nakolko ak by boli menene tak taky isty by tam s najvacsou pravdepodobnostou nikto nedal.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 197 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz