mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 02 květen 2024 00:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 197 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 duben 2006 11:15 
Offline

Registrován: 25 březen 2006 01:00
Příspěvky: 152
Mitsi píše:
Pozor na údaje z palubního otáčkoměru! Např. na mém současném autě je rozdíl oproti údaji z firemního testeru téměř 200 ot./min., přičemž palubní otáčkoměr ukazuje méně, než je skutečnost - tedy vezmu-li za "skutečnost" digitálně zobrazovanou hodnotu z firemního testeru. Mnohem důležitějším/směrodatnějším údajem je proto ten, s nímž pracuje ŘJ, tedy v mém případě o cca 200 ot./min. nad "úrovní ručičky otáčkoměru".

Jojo, proto bych si chtěl s někým odsouhlasit, jak je to s tím modrým konektorem, kam se připojuje otáčkoměr, to jsem na webu nenašel. O víkendu zkusím vzít osciloskop a podívat se co z toho leze. Na parkovišti jsem tam připojil voltmetr a naměřil něco kolem 4,90V, ale protože sem to měřit digitálem, tak to hodně lítalo. Na otáčkoměru v autě to v tu chvíli ukazovalo lehce přes 800. Pokud platí, že U x 2 x 100 dává otáčky ve stovkách/minutu, tak by tam bylo cca 980ot./min. Což by celkem sedělo na těch tvých 200ot./min rozdíl.

2Begy: myslím, že zvednutí otáček nenastavíš, to si řídí jednotka sama. Horní šroub je na nastavení volnoběžných otáček, SAS na nastavení dorazu na spínač v TPS. Každopádně souhlas s nastavením, já ty otáčky stejně hodnotím spíš uchem a tím, jak moc začne vibrovat volant, když zapnu spotřebič. Ale trochu exaktních údajů je potřeba, jinak nebude nastavení podle návodu opakovatelný.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 duben 2006 11:17 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Begy píše:
já navazuji na to, co zde Mitsi předtím napsal. Jestli jsem to dobře pochopil tak horním šroubkem nastavím volnoběh. Tím zadním se pak nastaví o kolik se zvednou otáčky při kompenzaci. O tom v Xorově návodu není ani zmínka. Proto mě to zarazilo.


V Xorově návodu je popsáno nastavení volnoběhu. No o víkendu si s tím budu hrát, tak se uvidí.

Ale stejně si nastavím vyšší volnoběh, na otáčkoměr vcelku kašlu, pro mě je důležitější aby motor šel hezky klidně


- Pokud jde o první věc, tak je tomu naopak!
- V posledním odstavci jsi uvedl naprosto chybný záměr! Jednak se musíš strefit do nějakého rozpětí volnoběžných otáček, které ŘJ ještě akceptuje, jednak "hladkost" chodu motoru na volnoběh primárně určuje jeho konstrukce, mechanický stav a u motorů od MMC zj. správná funkce ŘJ!!!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 duben 2006 12:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červen 2005 10:33
Příspěvky: 202
Bydliště: Klecany (skoro Praha)
tím vyšším jsem myslel kolem 900ot. Jinak poslední a myslím vcelku zásadní dotaz. To seřizování volnoběhu je třeba dělat na zahřátém motoru? Předpokládám že ano, přeci nemůžu nastavit cca 800ot pro studený motor, nevím jak by se to potom pralo se zvýšeným volnoběhem při studeném motoru.

_________________
Galant 95´ 2.0
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 duben 2006 13:04 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Samozřejmě, že na úplně zahřátém. Abys měl jistotu, je dobré počkat, až začne spínat větrák na chladiči.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 duben 2006 15:52 
Offline

Registrován: 12 duben 2006 16:07
Příspěvky: 48
Rok výroby: 0
Mám dotaz, nevim jak ostatní mišaci ,ale u mého je ručička ukazatele paliva pořád na stejnym místě i po vytažení klíčku,hejbe se akorát pokud dotankuju a nebo pokud mam težkou nohu..... Docela mě to sere protože takle akorát ukazuju zlodějúm kolik si múžou vycucnout !!!


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 duben 2006 15:54 
Offline

Registrován: 12 duben 2006 16:07
Příspěvky: 48
Rok výroby: 0
Mám dotaz, nevim jak ostatní mišaci ,ale u mého je ručička ukazatele paliva pořád na stejnym místě i po vytažení klíčku,hejbe se akorát pokud dotankuju a nebo pokud mam težkou nohu..... Docela mě to sere protože takle akorát ukazuju zlodějúm kolik si múžou vycucnout !!!


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 duben 2006 16:11 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Ano, tak tomu je u všech micin! Také mne napadlo, že to může být pro zloděje paliva lákavé, ale raději jsem si pořídil špunt palivové nádrže na zámek/klíč, než abych bádal nad tím, co "udělat jinak" s palivoměrem...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 duben 2006 16:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červen 2005 10:33
Příspěvky: 202
Bydliště: Klecany (skoro Praha)
a nejde to ani moc obejít, má jakousi polohovou paměť protože i po vyndání celý palubky zůstane na svým místě

(jedině snad nějakým udělátkem co jí oblbne a sundá dolu)

_________________
Galant 95´ 2.0
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 duben 2006 16:36 
Offline

Registrován: 12 duben 2006 16:07
Příspěvky: 48
Rok výroby: 0
Špunt na zámek mě taky napad,ale je to zbytečny,dneska to berou převážně spodem....jeste mě napadlo odstranit ručičku a spoléhat na zárovičku od rezervy,ale pokud by prdla tak akorát zústanu nekde vyset.Ledku sem uz skousel a díky tomu ze to měrí hladinu benzínu odporem tak mi svítila i pri púlce nádrže....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 duben 2006 16:52 
Offline

Registrován: 12 duben 2006 16:07
Příspěvky: 48
Rok výroby: 0
tED MĚ NECO NAPADLO,OMLUVTE MENSÍ DETAILI, JE TO JEN HRUBY NÁKRES.....
ŠLO BY TO I TAKTO..


Přílohy:
af8e71fbaa59c753c29f0920da29c8e6.bmp
af8e71fbaa59c753c29f0920da29c8e6.bmp [ 351.62 KiB | Zobrazeno 9547 krát ]
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 duben 2006 16:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červen 2005 10:33
Příspěvky: 202
Bydliště: Klecany (skoro Praha)
nebo si přemaluj stupnici obráceně :lol:


ale budeš muset jezdit pořád s plnou, což je zase lepší případ než s prázdnou

_________________
Galant 95´ 2.0
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 duben 2006 17:00 
Offline

Registrován: 12 duben 2006 16:07
Příspěvky: 48
Rok výroby: 0
:shock: To bych se ale pak nesměl hnout od benzínky... :lol:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 duben 2006 14:36 
Offline

Registrován: 30 březen 2005 09:03
Příspěvky: 15
Tak čtu všechny příspěvky pozorně,ale moudrý z toho nejsem :shock: Mám Galanta 88-92.Byl v něm automat a tempomat.Jenže teď je tam manuál a tempomat sice funguje,ale jen po přepnutí tlačítka,které jsem sám vyrobil.Je to vlastně přepínání poloh P a D.To proto,aby šlo vůbec nastartovat.Po nastartování,kdy je spínač v poloze P se otáčky drží na 800.Ikdyž zapnu vyhř.zadného okna,tak se zdá být vše OK.Jakmile přepnu na polohu D,tak si motor přidá a drží se otmírně nad 1000ot.Ty otáčky se drží i při dojezdu na křižovatku.Jakmile přepnu na polohu P tak sjedou na 800.Zajímalo by mě,jaká poloha aut.převodovky je směrodatná pro seřízení volnoběhu,P nebo D?Mám sice manuál,ale toto přepínání je nutné pro provoz tempomatu.Jo a v poloze D mi otáčky klesají mírně při zapnutí vyhřívání okna a zapnutí světel.Co s tím?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 duben 2006 14:42 
Offline

Registrován: 30 březen 2005 09:03
Příspěvky: 15
Jo a ještě něco,kde najdu ty šroubky.Já jsem si všiml,že je tam jen šroubek na dorazu,ten s pružinkou.Jinak ať koukám,tak jiný tam nevidím.Poradí mi někdo?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 duben 2006 14:43 
Offline

Registrován: 25 březen 2006 01:00
Příspěvky: 152
damiens píše:
....Zajímalo by mě,jaká poloha aut.převodovky je směrodatná pro seřízení volnoběhu,P nebo D?Mám sice manuál,ale toto přepínání je nutné pro provoz tempomatu.Jo a v poloze D mi otáčky klesají mírně při zapnutí vyhřívání okna a zapnutí světel.Co s tím?

viz http://vfaq.com/mods/BISS-2G.html
"The following conditions should be met before setting the BISS:
Engine coolant temp 176-203 degrees F (engine fully warmed up with the temp needle in the center of the range)
Lights, cooling fan, and accessories OFF
Tranny in neutral (AT trannies in Park)
Steering wheel in neutral position (centered, no load on the power steering)"


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 197 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz