mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 01 květen 2024 16:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 197 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 duben 2006 14:49 
Offline

Registrován: 25 březen 2006 01:00
Příspěvky: 152
damiens píše:
Jo a ještě něco,kde najdu ty šroubky.Já jsem si všiml,že je tam jen šroubek na dorazu,ten s pružinkou.Jinak ať koukám,tak jiný tam nevidím.Poradí mi někdo?

vypada to takhle? http://members.shaw.ca/dsm.1000q/Engineprimer/1G/throttlebody.htm
ten sroub by mel byt pod cernym plastovym spuntem.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 duben 2006 17:40 
Offline

Registrován: 12 duben 2006 16:07
Příspěvky: 48
Rok výroby: 0
Je zde přítomen Begy ? nebo se odstehoval do humpolce....
Mam problém s vodou v chladici,nejen ze se strácí,ale taky vim kudy tak potřebuju radu.jo a je taková jako bahynko,trosku do hneda.jinak mi tece po bloku motoru je tam malej cúrek,ale jen obcas ne furt.tak nevim jestli je to na nové tesnení pod hlavu a nebo se to dá nejak léčit....
Zapoměl sem dodat ze v oleji vodu nemam... :D


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 duben 2006 19:01 
Offline

Registrován: 30 březen 2005 09:03
Příspěvky: 15
xor:Tak toto tam vůbec nemám.Mám galanta 88-92.Jediný šroubek,který tam je,tak je na ovládání klapky ten aretační s pružinkou.Jeden je dorazový ,druhý zřejmě skrz klapku ovládá ten senzor klapky.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 duben 2006 19:34 
Offline

Registrován: 30 březen 2005 09:03
Příspěvky: 15
xor: Vypadá to takto


Přílohy:
26e8d3c605052acd25df5a3569787c7a.jpg
26e8d3c605052acd25df5a3569787c7a.jpg [ 548.95 KiB | Zobrazeno 7531 krát ]
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 duben 2006 20:04 
Offline

Registrován: 25 březen 2006 01:00
Příspěvky: 152
damiens píše:
xor:Tak toto tam vůbec nemám.Mám galanta 88-92.Jediný šroubek,který tam je,tak je na ovládání klapky ten aretační s pružinkou.Jeden je dorazový ,druhý zřejmě skrz klapku ovládá ten senzor klapky.

To bohuzel neznam, snad bude vedet Drak.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 duben 2006 23:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červen 2005 10:33
Příspěvky: 202
Bydliště: Klecany (skoro Praha)
Kamenožrout píše:
Je zde přítomen Begy ? nebo se odstehoval do humpolce....
Mam problém s vodou v chladici,nejen ze se strácí,ale taky vim kudy tak potřebuju radu.jo a je taková jako bahynko,trosku do hneda.jinak mi tece po bloku motoru je tam malej cúrek,ale jen obcas ne furt.tak nevim jestli je to na nové tesnení pod hlavu a nebo se to dá nejak léčit....
Zapoměl sem dodat ze v oleji vodu nemam... :D


to víš že tu jsem :wink:
na který straně to teče? u rozvodů? - v tom případě asi jako u mě vodní pumpa
jinak voda je normálně trochu zbarvená do hněda - je to dáno nemrznoucí směsí

_________________
Galant 95´ 2.0
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 duben 2006 14:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červen 2005 10:33
Příspěvky: 202
Bydliště: Klecany (skoro Praha)
tak jsem si s tím hrál.
vyčistil jsem klapku speciálním sprejem a otáčky hned vyletěly na cca 1500. :shock:
nastavil jsem spínač volnoběhu, proklemoval OBDII, uzemnil hnědý konektor a odpojil na cca 3minuty baterii.
Zaboha nemůžu ale motor uškrtit pod cca 1000ot. Po odpojení všech klem a nastartování mám volnoběh cca 1500ot. Udělal jsem několika kilometrovou okružní jízdu a pořád stejný. Už nevím co s tím, několikrát jsem zkontroloval spínač volnoběhu a skusil přenastavit volnoběžné otáčky - bez výsledku. Ještě mě napadá skusit pootočit celou klapkou, jestli náhodou není klapka kvůli nastavení volnoběž. kontaktu příliš pootevřená a nejde tím vrchním šroubem už motor víc přiškrtit

_________________
Galant 95´ 2.0
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 duben 2006 14:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červen 2005 10:33
Příspěvky: 202
Bydliště: Klecany (skoro Praha)
tak jsem si s tím hrál.
vyčistil jsem klapku speciálním sprejem a otáčky hned vyletěly na cca 1500. :shock:
nastavil jsem spínač volnoběhu, proklemoval OBDII, uzemnil hnědý konektor a odpojil na cca 3minuty baterii.
Zaboha nemůžu ale motor uškrtit pod cca 1000ot. Po odpojení všech klem a nastartování mám volnoběh cca 1500ot. Udělal jsem několika kilometrovou okružní jízdu a pořád stejný. Už nevím co s tím, několikrát jsem zkontroloval spínač volnoběhu a skusil přenastavit volnoběžné otáčky - bez výsledku. Ještě mě napadá skusit pootočit celou klapkou, jestli náhodou není klapka kvůli nastavení volnoběž. kontaktu příliš pootevřená a nejde tím vrchním šroubem už motor víc přiškrtit

_________________
Galant 95´ 2.0
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 duben 2006 15:14 
Offline

Registrován: 12 duben 2006 16:07
Příspěvky: 48
Rok výroby: 0
Pumpa to neni, tece to přesne v prostředku bloku motoru s pod palice,teklo to i dřív ale mín.vsechno je proti mě,kdyz uz to jede jak má tak zas tohle. jinak sem uz rikal znamímu at mi řekne cenu za tesneni a za práci+ šrouby. je to docela slušny na to ze to má najeto skoro 300000..


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 duben 2006 19:35 
Offline

Registrován: 12 duben 2006 16:07
Příspěvky: 48
Rok výroby: 0
Begy píše:
tak jsem si s tím hrál.
vyčistil jsem klapku speciálním sprejem a otáčky hned vyletěly na cca 1500. :shock:
nastavil jsem spínač volnoběhu, proklemoval OBDII, uzemnil hnědý konektor a odpojil na cca 3minuty baterii.
Zaboha nemůžu ale motor uškrtit pod cca 1000ot. Po odpojení všech klem a nastartování mám volnoběh cca 1500ot. Udělal jsem několika kilometrovou okružní jízdu a pořád stejný. Už nevím co s tím, několikrát jsem zkontroloval spínač volnoběhu a skusil přenastavit volnoběžné otáčky - bez výsledku. Ještě mě napadá skusit pootočit celou klapkou, jestli náhodou není klapka kvůli nastavení volnoběž. kontaktu příliš pootevřená a nejde tím vrchním šroubem už motor víc přiškrtit

klapku mam sice uz čistuo,ale co je to za sprej? Jinak jak tak koukám tak tech spinavejch skr.klapek je docela dost,já sem to vyřešil tim ze sem odsávání s pod víka ventilú vyvedl mimo sání protoze díky jednomu čertovskýmu ventilu kterej se snadno zanáší karbonem a díky tomu to saje druhou stranou rovnou přes škrtící klapku....viz foto..


Přílohy:
c4dc23e7e07a8765009f5d78c0388f82.jpg
c4dc23e7e07a8765009f5d78c0388f82.jpg [ 34.28 KiB | Zobrazeno 7521 krát ]
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 duben 2006 22:00 
Offline

Registrován: 25 březen 2006 01:00
Příspěvky: 152
Begy píše:
tak jsem si s tím hrál.
vyčistil jsem klapku speciálním sprejem a otáčky hned vyletěly na cca 1500. :shock:
nastavil jsem spínač volnoběhu, proklemoval OBDII, uzemnil hnědý konektor a odpojil na cca 3minuty baterii.
Zaboha nemůžu ale motor uškrtit pod cca 1000ot. Po odpojení všech klem a nastartování mám volnoběh cca 1500ot. Udělal jsem několika kilometrovou okružní jízdu a pořád stejný. Už nevím co s tím, několikrát jsem zkontroloval spínač volnoběhu a skusil přenastavit volnoběžné otáčky - bez výsledku. Ještě mě napadá skusit pootočit celou klapkou, jestli náhodou není klapka kvůli nastavení volnoběž. kontaktu příliš pootevřená a nejde tím vrchním šroubem už motor víc přiškrtit


Jak říkáš, zkusil bych trochu vyšroubovat šroub dorazu (SAS), aby se klapka víc zavřela. Když to nepomůže, tak buď se nedovírá ISC (taky špinavej) nebo to někde přisává vzduch (třeba na BISSu, který má těsnící O-kroužek).


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 duben 2006 23:30 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
damiens: Máš to starší provedení, pro které platí můj prapůvodní popis: šroubek s pružinkou na páčce blíž k tělesu sání je pro nastavení základní polohy škr. klapky (nejedná se o "doraz"!!!), ten vzdálenější je pro nastavení "kompenzace" a jeho páku ovládá přímo servomotor. Toto provedení je jednodušší, neboť uvnitř difuzoru už nejsou žádné dodatečné kanály, resp. ventily, vše kolem volboběhu a souvisejících funkcí je řešeno tak, že ŘJ si přímo ovládá (samozřejmě jen v určitém rozmezí) škrt. klapku. Výhodou je, že po vyčištění klapky a difuzoru máš jistotu, že nic dalšího "uvnitř" už opravdu není špinavé...
PS1: Klapka se má preventivně čistit každých 30-45 tis. km!
PS2: U automatu se po přeřazení z P či N na jakýkoli kvalt musí volnoběh zvýšit, kvůli odběru výkonu v hydrodynamickém měniči automatu se to však na otáčkoměru prakticky nijak neprojeví. Pokud by ovšem nedošlo k tomu, že si ŘJ přidá na volnoběhu, motor by prostě chcípnul.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 duben 2006 08:12 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Begy: A co to lanko plynu, povolils ho?

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 duben 2006 08:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červen 2005 10:33
Příspěvky: 202
Bydliště: Klecany (skoro Praha)
lanko volný je, na můj vkus dokonce až moc. Dnes jsem to celý ještě jednou zopakoval a volnoběh mám (podle otáčkoměru) cca 1000ot. Na volant to reaguje minimálně - otáčky prakticky neklesnou, tedy se ani nedorovnávají. Na vše ostatní to reaguje dobře, otáčky vyskočí na cca 1300ot a pak klesnou - stejně zhruba vysoko je zvýšený volnoběh při dojezdu.
Každopádně volnoběh je o poznání výšnež kdysi býval, hlavně mě zarazilo to prudké zvýšení po vyčištění klapy sprejem

_________________
Galant 95´ 2.0
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 duben 2006 08:57 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
"...hlavně mě zarazilo to prudké zvýšení po vyčištění klapy sprejem..."

Toto je běžné (zpočátku po vyčištění a resetu) i za normálního stavu, natož poté, co to už někdo před Tebou "šteloval" namísto prostého vyčištění klapky! Bohužel Ti to stále nefunguje, jak by mělo...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 197 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz