mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 19 duben 2024 05:39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 197 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 září 2005 11:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červen 2005 10:33
Příspěvky: 202
Bydliště: Klecany (skoro Praha)
no já to skusím co nevidět. Zrovna mám rozebranou snad polovinu motru protože začala týct vodní pumpa. To znamená rozvody ven :evil:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 listopad 2005 21:17 
Tak jsem to udělal také, vyčistil klapku benzínem, bohužel se mi nepovedla sundat a tak jsem to jenom šmudlal štětečkem z jedný strany a profouk jsem to dusíkem, není nějaká jiná metoda jak to vyčistit když to nejde sundat? Jinak Řj sem zrezetoval ale otáčky se mi držej dost vysoko a na ten významnej spotřebič reagujou poklesem a ne navýšením, asi to bude tím že je ta klapka pořád špinavá, nebo čím by to mohlo být? Prosím poraďte, ale už to alespoň nechcípá jako předtim :-)


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 listopad 2005 23:46 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Sundat to samozřejmě jde (celá "kostka" difuzoru s klapkou - POZOR, nehýbat se snímačem polohy klapky ani se šroubky vzadu!!!), vždyť je to jenom na 4 šroubech, akorát je třeba odpojit štekry a také (to spíše bohužel) vyhřívání chlad. kapalinou.

To celé není nutné, pokud si seženeš speciální sprej na čištění klapek (benzín je dost k ničemu).

Neporařilo se Ti to rozchodit, poněvadž:
- klapka ještě stále není dostatečně čistá;
- není důsledně zresetovaná ŘJ;
- někdo se již hrabal v nastavení snímače polohy klapky či v nastavení šroubků vzadu za ní.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 listopad 2005 20:08 
Mitsi píše:
Sundat to samozřejmě jde (celá "kostka" difuzoru s klapkou - POZOR, nehýbat se snímačem polohy klapky ani se šroubky vzadu!!!), vždyť je to jenom na 4 šroubech, akorát je třeba odpojit štekry a také (to spíše bohužel) vyhřívání chlad. kapalinou.

To celé není nutné, pokud si seženeš speciální sprej na čištění klapek (benzín je dost k ničemu).

Neporařilo se Ti to rozchodit, poněvadž:
- klapka ještě stále není dostatečně čistá;
- není důsledně zresetovaná ŘJ;
- někdo se již hrabal v nastavení snímače polohy klapky či v nastavení šroubků vzadu za ní.


No já bych to viděl spíš na tu zasranou klapku, zresetovaný je to podle návodu a předtim to jelo v poho, takže na to asi nikdo nesahal..... a sundat mi to nejde protože je to totálně přilepený a fakt se mi do toho nechtělo mlátit palicí,a vypáčit to nijak nešlo, takže si s tim nevim rady :-(


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 leden 2006 09:19 
Offline

Registrován: 24 leden 2006 09:03
Příspěvky: 10
Hmmm tak podobnej problém mám i já u Eclipse r.v.93 110kw. Nastartuju studený auto a otáčky jsou cca. kolem 800 mno potom stačí se rozjet např. vycouvat a když pustím normálně plyn, tak otáčky spadnou tak moc že to chcípne. Jakmile se mi to zahreje, tak už je to dobrý ale nicméne mi taky kolísají otáčky a např. když otočím volant, zapnu vyhřívání atd.(ted nevím jestli to má nebo ne)
Mno ale horší problém je, že když je auto trošinku zahřáty a zastavím a potom znovu nastartuju otáčky vyletí např. na 1500 a hned sletí pod 500 většinou to pak i chcípne. Ale stačí podržet plyn cca.5 sec na 2 tis otáčka a pomalu ho pustit tak už je všechno v klidu a otáčky se ustálí zase kolem 800. Mno a nevím jestli to s tím souvisí ale taky se mi stává to,že když je auto pod 2 tis otáček a sešlápnu plyn dejme tomu napodlahu tak to nejede a zrychluje jak kdyby mne nekdo držel za zadek. Navíc jde jasně slyšet takový klepání. Když plyn sešlapuju trošinku tak to akceleruje jak má. Věděl by někdo teoreticky odhadnout kde je chyba?
Měnil jsem už čidlo teploty vody, což udajně měl být problém, ale nepomohlo to, a škrtící klapku jsem také čistil.
btw. jaké by měli být otáčky při volnoběhu? 800 nebo 600?

_________________
Mitsubishi Eclipse 2.0 16V 110Kw


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 leden 2006 08:36 
Offline

Registrován: 10 leden 2006 15:41
Příspěvky: 48
Bydliště: Opava
No, něco podobného jsem řešil na Monteru a po kontrole škrtící klapky-byla OK jsem přišel na to, že bylo hyn čidlo nasávaného vzduchu-je přímo u váhy vzduchu. Volnoběh držel jen pod plynem, dokud se to nezahřálo a jednotka nevyblikala žádnou závadu. :wink:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 leden 2006 08:38 
Offline

Registrován: 24 leden 2006 09:03
Příspěvky: 10
Tohle mi dělá, když váhu vzduchu vytáhnu uplně, volnoběh nejede a musí se držet plyn, tak to čidlo asi nebude, ikdyž možný je všechno

_________________
Mitsubishi Eclipse 2.0 16V 110Kw


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 březen 2006 11:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červen 2005 10:33
Příspěvky: 202
Bydliště: Klecany (skoro Praha)
to kolísání otáček je fakt záhada. Mitsi tvrdí že to dělat nemá. Já měl osobně tři galanty a všechny při volnoběhu při zatočení volantem, sepnutí klimy atd šly s otáčkakama na chvíli dolu. Co jsem o tom debatil s dalšíma majitelama galantů tak jim to dělaá to samý. Zkrátka neznám nikoho komu by se otáčky zvýšily.

_________________
Galant 95´ 2.0
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 březen 2006 12:08 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Tak to všichni mají rozhašený! Správně to má fungovat přesně naopak a celý ten systém je právě proto tak složitý, aby zabránil poklesu otáček při zatížení odběrem výkonu z klikovky motoru. Pokud vím, tak srovnatelným systémem disponovalo pouze BMW 850i - v tomto případě se tomu říkalo "elektronický volnoběh".
Dnes to stěží mohu demonstrovat na svém voze (motor 2,4 GDI), ale i zde to takto funguje, byť v menší míře a více či méně v závislosti na okolnostech (zda motor ve volnoběhu momentálně běží na chudou směs, nebo ne, atd.)

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 březen 2006 16:56 
No nevim.Projeví se "nouzovy rezim" pri diagnostice?


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 březen 2006 21:35 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Ne!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 březen 2006 23:31 
to je ale přeci divny ne, ze se to neukaze?Autp mi jede uplne normalne, jenom obcas pri otoceni volantem nebo cokoliv tak otacky klesnou a po ukonceni cinnosti lehce vylitnou..


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 březen 2006 09:06 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Divný to sice je, ale bohužel tomu tak je. Ostatně jsem zažil několikrát, že motor vůbec nejel, jak by měl, případně nešel ani nastartovat, a přitom tester žádnou chybovou hlášku nevyhodil!

A to, že "jede normálně" (jak píšeš), je pouze Tvůj mylný dojem opírající se o absentující pocit toho, jak by to jelo, kdyby... Pokud totiž ŘJ pracuje v tomto chybném režimu, neprobíhá proces jejího "učení se", tj. adaptace (či optimalizace parametrů) na potřeby právě toho daného konkrétního motoru. Jinými slovy: Ty jsi možná spokojen s tím, jak to jede, ale zřejmě ani netušíš, jak by to mohlo jezdit, kdyby vše bylo OK, resp. ŘJ mohla projevit veškeré své schopnosti.

Mrzí mě to dvojnásob, jelikož mám výrobky MMC rád, ale bohužel většina z nich (a to nejen v ČR) jezdí v takto zmršeném stavu.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 březen 2006 12:44 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červenec 2004 11:15
Příspěvky: 438
Bydliště: Praha
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,9TD
Rok výroby: 1999
Mitsi, prosimte, ten popis jak resetnout ridici jednotku ktery jsi tady asi pred pulrokem psal, bude to fungovat i na tom mem "Renaultim dieselu" ? Predpokladam ze ne, ale raci se ptam.

Diky za odpoved.

_________________
Obrázek Obrázek
Mitsubishi Carisma Sedan, 1.9TD, 1999 ... Jeep Grand Cherokee WJ, 4,7 V8, 1999


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 březen 2006 12:49 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
S tím nemám vůbec žádnou zkušenost, ale předpokládám, že tam podobné problémy vůbec nenastávají, takže reset ŘJ asi nic (samozřejmě kromě výmazu chybových hlášek) nepřinese.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 197 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz