mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 18 duben 2024 16:52

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 197 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 březen 2006 23:12 
No podle toho co pises mi to prijde na tydne tohoto laborovani.Neni lepsi zajet do origos servisu at to tam seridi?Urcite to nebudou delat timto zpusobem, ale neco na to musi byt ne?Kdyz to dokazou seridit pri vyrobe tak to musi jit i potom bet tohoto laboovani, ktere muze byt nekonecne a spravneho nastaveni se nedoberes..


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 březen 2006 07:50 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Tak si zkus do značkového servisu zajet (kteréhokoli). Ale pak si nezapomeň zkontrolovat výsledek!
Já jsem to v průběhu let zkoušel postupně ve třech zemích (Švýcarsko, Rakousko, ČR). A mohu Tě ujistit, že jsem se často dozvěděl nepředstavitelné fantasmagorie. Ovšem tam, kde opravdu výrobky MMC uměli (a na jejich spočítání pro všechny 3 země mi v pohodě stačí prsty jedné ruky!), to dělali právě takto. Ostatně, já jsem většinu věcí kolem oprav Mitsubishi sám nevymyslel - jen s úspěchem uplatňuji, co mi někdo ukázal. :lol:

PS: A abys nemyslel, že to nastavení je zas až tak jednoduché, dodám, že po seřízení reakce volnoběhu na otočení volnatem ho ještě musíš doladit na "samovolný rozjezd", zapnutí klimy, zapnutí velkých spotřebičů atd. atd. Takže můžeš začít - třeba se do léta něčeho dobereš. Já mám tu výhodu, že jsem to už dělal x-krát a vím dost přesně, které "projevy" motoru, resp. ŘJ, nevedou k úspěchu.

Ale hlavně: Kdyby se v tom lidi nekompetentně nehrabali (a platí to i pro naprostou většinu značkových servisů), pak by vůbec nebylo co řešit!!! :twisted:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 březen 2006 13:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červen 2005 10:33
Příspěvky: 202
Bydliště: Klecany (skoro Praha)
je fakt že takhle mě to nefungovalo nikdy. Osobně jsem se v tom nevrtal (nejsem příznivce šťárání do věcí o kterých vím prd.) z tohohle bude ale Mitsi asi skákat metr do vzduchu :
Zkrátka jsem jednou na dostatečně zahřátém motoru přidal natvrdo plyn dorazem škrtící klapky. Teď mám cca 900ot na volnoběhu, s motorem jentakněco nezarumpluje a v tom "vyšším" volnoběhu je ten motor i klidnější. Mám tam větší chladič z 2,5V6 takže i v létě se to v pohodě uchladí.

_________________
Galant 95´ 2.0
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: 2 MItsi
PříspěvekNapsal: 30 březen 2006 13:55 
Tak jestli to uz vis jak na to tak sem pro aby ses na to treba kouknul pokud budes chtit...samo ze za fin. odmenu.Co ty na to?


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 březen 2006 14:49 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Begy: Tak to je ale opravdu naprosté zvěrstvo! Tímhle způsobem jsi dokonale eliminoval veškeré funkce, kterými řídící elektronika Mitsubishi oplývá ve srovnání s "běžnými" auty. Ale na druhou stranu: Pokud se v tom opravdu nikdy nikdo nevrtal, není vůbec žádný problém Ti pomoci.

Brok: Co třeba tento víkend v Praze...? Orientační bod: Billa na Proseku.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 březen 2006 15:34 
Offline

Registrován: 25 březen 2006 01:00
Příspěvky: 152
Mitsi píše:
Brok: Co třeba tento víkend v Praze...? Orientační bod: Billa na Proseku.


Jestli to nebude vadit, tak se pridam. Co mam vzit s sebou? Tusim si psal neco o aku, protoze se bude hodne startovat. Koupil jsem nejaky sprej na cisteni skrtici klapky, naradi uz mam v kufru. Posilam na sebe kontakt.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 březen 2006 11:01 
No ja jsem pro.Ale muzu jenom v so.Takze v kolik


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 březen 2006 11:32 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Mně sice So vyhovuje, ale už jsem se předběžně domluvil s xor-em (byl holt rychlejší, tedy má přednost). Takže pokud máš zájem, řešili bychom to operativně po mobilu v So odpoledne podle toho, jak rychlý/úspěšný budu v případě jeho auta. Kdyžtak mi pošli číslo svého mobilu cestou SZ.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 duben 2006 13:20 
Offline

Registrován: 24 leden 2006 09:03
Příspěvky: 10
Tak jakpak to dopadlo? pomohlo to???

_________________
Mitsubishi Eclipse 2.0 16V 110Kw


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 duben 2006 16:53 
Offline

Registrován: 12 duben 2006 16:07
Příspěvky: 48
Rok výroby: 0
Předem chci poděkovat členovi MITSI za radu jak restartovat řídící jednotku,měl sem totiž ten samej problém...sice at zapnu co zapnu tak se mi otacky drzí na 800 ot. zvysí se pouze při mírném otocení volantu a to samé při jízde po vyřazení na neutrál az do úplného zastavení...Jediná závada která mě trápí je nenažranost,ale jak sem tu pročítal zprávy tak je neléčitelná...
PS. Jedině jezdit bez bot a na plyn si přilepit připínačky.. :lol:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 duben 2006 18:00 
Offline

Registrován: 12 duben 2006 16:07
Příspěvky: 48
Rok výroby: 0
A ted menší perlička... Já sem se při ní posadil na prdel!
Když sem kupoval mího Galantíka z roku 92 a stal sem se uz 5 majitelem,tak sem ani netusil co na mě čeká za překvapení pod krytem vzduchového filtru... :roll:
potom co sem vytáhl filtr si toho moc nepamatuju,potom co sem zaostřil na datum vyroby filtru kde bylo 1992,sem pak kouk na obsah zachyceny na filtru,skoda jen ze sem si ty vzácny ekzempláře neschoval nebot takovej hmiz sem jeste nevidel....... :!:
je s podivem že to vůbec jelo,protože od zacátku škrtící klapky byl nános tak 1mm sraček....
PS. to je jen tak pro sasmání,ale bohuzel,potkalo to mě..


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 duben 2006 18:30 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
A já jsem zase tuhle vytáhl z jednoho Galanta min. 5 let starý olejový filtr!!! Ten Galant z r.v. 1997 jezdil původně ve Švýcarsku, kde značkové servisy používaly jako originální náhradní díl (i s vytištěným katalogovým číslem přímo na filtru) výhradně Bosch "made in Japan" nebo francouzský Purflux. A tohle byl právě onen Purflux, zvenku úplně rezavý a i s použitím spciálního klíče téměř nepovolitelný. Podotýkám, že majitel s tím po 4 roky jezdil v ČR a SR výhradně do značkových servisů. Docela by mne zajímalo, jestli i ten olej nebyl ještě původní, z doby "švýcarské éry"...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 duben 2006 18:55 
Offline

Registrován: 12 duben 2006 16:07
Příspěvky: 48
Rok výroby: 0
Tak to je taky slušny,... někdy mam pocit ze ty co si kupujou mišky meli dělat psychotesty,a nebo si radši koupit fabii....
V jednom servisu mi měnili rozvody tim stylem ze zapomeli na druhej vyvažovák,tak ze sem dobry 3 měsíce jezdil s traktorem než sem potkal maníka co mi to za 5 minut srovnal,proto si to všechno radši dělám uz sám... :wink:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 duben 2006 22:20 
Offline

Registrován: 25 březen 2006 01:00
Příspěvky: 152
poooll píše:
Tak jakpak to dopadlo? pomohlo to???

Dashovo auto chodilo hned, to moje potrebovalo trochu vetsi peci, kterou jsem mu ale venoval a dneska to dodelal. Konecne chodi jak ma. Otacky se drzi v rozmezi 800-900, pri pootocenim volantem se lehce zvysi a pri zapnuti klimy vyjedou na cca 1300 a postupne dojedou na volnobeznou uroven cca 800. Pri rozjeti auta si ridici jednotka prida na cca 1000, jakmile auto zabrzdim, tak po par sekundach zase uvolni na cca 900.

Postupoval jsem vlastne podle navodu pro Mitsubishi 3000GT/Stealth 316 uvedeny zde http://www.3si.org/forum/showthread.php?t=212452&page=2&pp=10. Naznak jsem postnul uz vcera sem http://www.galantweb.com/forum/index.php?showtopic=622. Pokud jste nepohli s TPS (throttle position sensor = ten senzor na telese skrtici klapky, do kteryho vedou 4 draty), tak je nastaveni trivka.
1. Prvni krok je vycisteni skrtici klapky a okoli. Muze byt potreba vycistit i ISC (idle speed control valve), coz je prave servomotorek s ventilem, ktery automaticky ridi volnobeh (ale nejen ten, otvira se i pri plnym plynu, rychlym pusteni plynu atd.)
2. U me nasledovalo nastaveni SAS (sroub dorazu skrtici klapky). To jsem udelal podle spinace v TPS (neni tam jenom potenciometr, ale take spinac, ktery ma klicovou roli). Doraz ma byt nastaven tak, aby byl uzavren spinac, kterym se ECU dozvi o tom, ze nestojime na pedalu plynu = motor jede na volnobeh. Funkci overime ohmmetrem mezi konektorem 1-2 (pocitano od vstupu sani). V mym pripade je tam 20 ohmu (spinac asi bude pekne spinavej). Jakmile s klapkou jenom minimalne pohnem, obvod se musi rozpojit. Amici doporucuji vlozit mezi SAS a skrtici klapku merku 0,65mm, najit SASem pozici, kde se obvod rozpoji a tam sroub kontramatkou utahnout. Je to z toho duvodu, aby kontakt nebyl moc kratky. Obcas lze najit navody, kde doporucuji pul otacky sroubem nazpatek, vysledek asi bude dost podobny.
3. Protoze jsme zmenili zakladni pozici skrtici klapky, udelame reset (vytanout zaporny kabel od aku na asi 18s). To popisoval Mitsi uz driv.
4. Jeste pred tim nez zacneme nastavovat BISS (base idle set screw, coz je ten sroub v telese skrtici klapky shora, zakryty cernym plastovym spuntem), je potreba ECU rict, aby nekorigovala ISC volnobeh! U rocniku 93-96 to udelame tak, ze v konektoru OBD-II, ktery je umisteni pod pristrojovou deskou u praveho kolene ridice, spojime pin 1 a 4 (pokud bysme udelali jenom to, tak si muzeme vyblikat chybovy kody) - popis pinu je napr. zde http://www.id2.cz/obd2_si9243.htm a dal pod kapotou u cernych relatek, do kterych vedou hadicky, najdeme zvazek 3 nezapojenym konektoru. Z hnedeho (ignition timing adjustment terminal) sundame cepicku a uzemnime. Tim jsme v modu nastaveni volnobeznych otacek. Pro zajimavost je tam dal modry konektor pry pro pripojeni otackomeru (az nekdo prijdete na to, jak s tim neco zmerit, dejte vedet) a cerny, pry kontrola palivoveho cerpadla.
5. Nastartujem (vsimnete si, ze otacky hned padnou dolu, protoze je ISC nekoriguje, stejne tak si zkuste zapnout spotrebic, klimu - ale to otacky padnou celkem dost - nebo pohnout volantem) a jdem stelovat BISS, az se dostaneme nekam na 800 otacek (na zahřátém motoru). Pokud vam motor chcipnul, tak mate BISS moc utahly a je potreba ho dost vysroubovat. U sebe jsem tenhle bod radeji delal 2x - vypnul jsem motor a po chvili to zkusil znovu. Kdyz jsme spokojeny, tak motor tipnem, odpojime uzemneni hnedyho konektoru a diagnostiky z OBD-II.
6. Nektery navody doporucuji zapnout zapalovani a proslapnout pedal plynu, pry si ECU nacte drahu potenciometru v TPS. Zbyva nastartovat a vzit Mysaka na projizdku, at si na nastaveni zvykne. Ja jsem mel takovou radost, ze sem zase vyjel spoustu benzinu :D

Velky diky patri Mitsimu, ktery me privedl na to, ze autak neni nastaveny spravne, ale hlavne na to, ze kazdy Mysak ma dusi.


Naposledy upravil xor dne 14 duben 2006 13:09, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 duben 2006 22:31 
Offline

Registrován: 25 březen 2006 01:00
Příspěvky: 152
poooll píše:
Tak jakpak to dopadlo? pomohlo to???

Pokud mas Eclipse, tak to nastaveni je primo pro nej zde http://www.autozone.com/servlet/UiBroker?ForwardPage=/az/cds/en_us/0900823d/80/1c/b7/bb/0900823d801cb7bb.jsp - jak vidis, rocnik 95 je uplne stejny pro Galanty. Dal mrkni treba na http://aarc.epnet.com/application/8957/8957.htm, podle Draka je to na Eclipse. A konecne celkem hezky prehled maj tady http://members.shaw.ca/dsm.1000q/Engineprimer/2G/visual-index.htm. Jo a ten navod dejte servisakum, at lidem nekurvej auta. Pokud byste si na to nastaveni nekdo netroufal, tak muzu asistovat, ale dopredu rikam, ze nemam moc casu.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 197 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz