mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 28 březen 2024 14:06

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 197 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 15 listopad 2011 22:39 
Offline

Registrován: 02 listopad 2011 20:38
Příspěvky: 26
Automobil: Mitsubishi Galant 2400 GDI
Typ motoru: 4G64
Rok výroby: 2000
hej hej presne ako pises aj v ostatných vlaknach o GDI.s tym skubnutim pri prepinani na chudu zmes už som sa zmieril,len teraz ma znervoznuje ta klapka,mam rad ked veci fungujú tak ako maju i ked to auto sa nechova nejako cudne,len ked som si precital cele toto vlakno a zistil, že riadiaca jednotka pracuje v nudzovom režime tak som trochu zneistel.a ku tomu teraz tie zvuky z tej klapky,no velmi nie som nadseny pravdupovediac.každopadne zajtra to skusim a napisem poznatok.velka vdaka za tvoj cas a ochotu.keby byvas bližšie tak ta pozyvam, teda vlastne ani neviem,či možem tykat :oops: dufam,že som neurazil.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 16 listopad 2011 07:14 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Pokud se to přepíná do režimu chudé směsi, pak to v nouzovém režimu neběží: nouzovka má právě za úkol ochránit motor před riziky spojenými se spalováním chudé směsi a k tomu, aby došlo k přepnutí na chudou, je nutno splnění řady podmínek.
Jestli je seřizování ještě zalito barvou z výroby, raději bych do toho nezasahoval: "doseřizování" se nepředpokládá po celou dobu životnosti.

Na fóru si standardně tykáme.

Dej tam konečně pořádné svíčky! Vezmi to tak, že iridiové svíčky od NGK vznikly původně právě hlavně kvůli aplikaci v GDI, kde obyčejné svíčky prostě nefungují, tedy nefungují v chudém režimu, resp. motor se do něho přepíná minimálně, poněvadž lambda/lambdy zjistí, že nejsou splněny ony podmínky, které jsem zmiňoval.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 16 listopad 2011 09:35 
Offline

Registrován: 02 listopad 2011 20:38
Příspěvky: 26
Automobil: Mitsubishi Galant 2400 GDI
Typ motoru: 4G64
Rok výroby: 2000
sviecky su tam take ako maju byt NGK IZFR5B tie som menil cca pred 5000 km tak aj preto som sa pytal,ci sa to oplati vymenit to za tie denso vkb16. ked hovoris ze to nebezi v nudzovom rezime,tak preco to potom nema tie priznaky ako popisujes.uvidim dnes poobede.minus bol odpojeny celu noc tak to mozno pomohlo.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 16 listopad 2011 10:31 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
maxx2 píše:
sviecky su tam take ako maju byt NGK IZFR5B tie som menil cca pred 5000 km tak aj preto som sa pytal,ci sa to oplati vymenit to za tie denso vkb16.

To jsem však z Tvých příspěvků nepochopil: bral jsem to tak, že tam máš "něco obyčejného". Přesto si na základě praktických zkušeností s různými svíčkami v 2,4 GDI i 1,8 GDI dovolím tvrdit, že každé svíčky od Denso určené pro přímý vstřik (např. SK20BR11 - v tepelné hodnotě 16 se bohužel nevyráběly) jsou lepší, než ty originální od NGK.

maxx2 píše:
ked hovoris ze to nebezi v nudzovom rezime,tak preco to potom nema tie priznaky ako popisujes.uvidim dnes poobede.minus bol odpojeny celu noc tak to mozno pomohlo.

To nevím.

A jak je na tom katalyzátor? Dáváš mu šanci na nezbytné vypálení občasným vytočením (a "podržením") zahřátého motoru do maxima?

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 16 listopad 2011 11:08 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Další otázka: Kolik má najeto? Těch 135 tis. km? Pak bych rovnou doporučil shodit hlavu a důkladně mechanicky vyčistit celý trakt sání od usazenin! Zejména sací kanály 4. válce už budou prakticky neprůchodné kvůli usazeninám. Ostatně právě proto tomu také chybí výkon. Po "očistě" ten motor nepoznáš! :wink:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 16 listopad 2011 17:12 
Offline

Registrován: 02 listopad 2011 20:38
Příspěvky: 26
Automobil: Mitsubishi Galant 2400 GDI
Typ motoru: 4G64
Rok výroby: 2000
najprv si teda zistim cenu tych sviecok a podla toho sa rozhodnem. s tym vytacanim si myslel pri jazde alebo ked stojim.jazdim vaccsinou skor v nizsich otackach,ale sem tam mu stupim na krk,ale len kratko,kolko ho tak podrzat ? k tym usadeninam : nejaky rus to cele nafotil,ved tusim si to tu ty niekde pridaval.myslis,ze uz po 135000 by to mohlo byt az hentak zanesene?

momentalne som pripojil baterku a nastartoval a sledujem to,vyzera to ze sa restart podaril,pretoze volnobeh je dost neklidny a reakcie na volant a klimu su znacne,len na zapnutie svetiel,je to skor s min. poklesom


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 16 listopad 2011 19:34 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
maxx2 píše:
s tym vytacanim si myslel pri jazde alebo ked stojim.

Samozřejmě vždy výhradně pod zatížením :!:

maxx2 píše:
jazdim vaccsinou skor v nizsich otackach,ale sem tam mu stupim na krk,ale len kratko,kolko ho tak podrzat ?

GDI nejvíce škodí právě to, proč vlastně vznikl: jízda "na úsporu". "Podržet" ho třeba, dokud hulí z výfuku: v mém případě po nějaké době ježdění dle limitů to trvá až 200 km německé dálnice jeté "na doraz". Pak je ovšem ten motor k nepoznání! Bohužel však jen do doby opětovného pohybu v rámci rychl. limitů.

maxx2 píše:
k tym usadeninam : nejaky rus to cele nafotil,ved tusim si to tu ty niekde pridaval.myslis,ze uz po 135000 by to mohlo byt az hentak zanesene?

Můj motor měl prakticky neprůchozí jeden ze sacích kanálů 4. válce už po 41 tis. km. Pravda, v té době bylo v benzínu ještě moc síry. Dnes se to sice "zasírá" méně, ale klidně se vsadím, že ten Tvůj je už dávno udušený nedostatkem vzduchu.

maxx2 píše:
momentalne som pripojil baterku a nastartoval a sledujem to,vyzera to ze sa restart podaril,pretoze volnobeh je dost neklidny a reakcie na volant a klimu su znacne,len na zapnutie svetiel,je to skor s min. poklesom

Jo, teď to konečně vypadá dobře!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 16 listopad 2011 19:59 
Offline

Registrován: 02 listopad 2011 20:38
Příspěvky: 26
Automobil: Mitsubishi Galant 2400 GDI
Typ motoru: 4G64
Rok výroby: 2000
tak, vratil som sa z "jazdy" a neviem ci si to len nahovaram,ale motor sa mi zda zivsi,hlavne lepsie akceleruje a ide celkom kultivovanejsie.vsimol som si ze ked idem napr cez ulicu velmi pomaly tak to trosku skubne a ide aj ked dam dolu nohu z plynu B-) s tym zhadzovanim hlavy budem musiet niekoho skusenejsieho oslovit,pretoze na to uz si velmi netrufam hlavne na znovu poskladanie rozvodov.inak keby som to robil,tak potom pod hlavu by to chcelo aj nove tesnenie,ci netreba? ale laka ma to vycistit, rad by som vedel o kolko moze ist to auto lepsie,potom este lepsi filter a tie svicny a........ 0:)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 16 listopad 2011 22:27 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
S čistým sáním, pořádnými svíčkami a filtrem to dokáže jezdit až překvapivě dobře, jen je třeba to pravidelně honit: že je katalyzátor čistý poznáš např. tak, když při nájezdu na dálnici pod plným plynem podržíš dvojku do 120 km/h a z výfuku se už nebudou sypat mraky šedivého čmoudu.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 17 listopad 2011 16:41 
Offline

Registrován: 02 listopad 2011 20:38
Příspěvky: 26
Automobil: Mitsubishi Galant 2400 GDI
Typ motoru: 4G64
Rok výroby: 2000
tak na to sa tesim,len musim zohnat niekoho kto mi s tym pomoze,lebo to je uz velky zasah do motora a nie som automechanik a ani si na to sam netrufam.kazdopadne ti velmi pekne dakujem za vsetky rady a ochotu.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 17 listopad 2011 18:02 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Tak to nech vyčistit u příležitosti výměny rozvodů. Přinejmenším těsnění pod hlavou samozřejmě musí být dáno nové!
Ať Ti to jezdí :!:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 27 listopad 2011 11:38 
Offline

Registrován: 02 listopad 2011 20:38
Příspěvky: 26
Automobil: Mitsubishi Galant 2400 GDI
Typ motoru: 4G64
Rok výroby: 2000
ahoj.este sa chcem na jednu vec opytat.raz som odpojil bateriu komplet + aj - a potom mi to vobec nedrzalo volnobeh a chcipalo to, vtedy sa jednotka vymazala uplne,alebo co sa vtedy stane?da sa to nejako vyriesit doma svojpomocne ako ten reset aby som nemusel ist do servisu.vtedy som siel na MUT II a tam mi to nastavil.diiik


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 27 listopad 2011 12:11 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Úplně postačí, když budeš mít čistou klapku! Pak totiž odpojení aku u GDI ničemu nevadí. Naopak u ne-GDI ŘJ zapomene naadaptované mapy, což může být o jetějšího motoru závažný problém! :care:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 01 prosinec 2011 18:09 
Offline

Registrován: 02 listopad 2011 20:38
Příspěvky: 26
Automobil: Mitsubishi Galant 2400 GDI
Typ motoru: 4G64
Rok výroby: 2000
ahoj.len som zabudol poznamenat,ze baterku som odpojil ked zapalovanie nebolo zapnute resp som v zapalovani ani kluc nemal.bolo mi vtedy povedane(mechanikom) ze baterku odpojenu mozem mat maximalne 4 minuty,potom sa jednotka vymaze a treba tie hodnoty tam nahodit cez diagnostiku a preto sa vtedy auto sprava tak divoko.co si o tom myslis?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 02 prosinec 2011 11:35 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
maxx2 píše:
...bolo mi vtedy povedane(mechanikom) ze baterku odpojenu mozem mat maximalne 4 minuty,potom sa jednotka vymaze a treba tie hodnoty tam nahodit cez diagnostiku a preto sa vtedy auto sprava tak divoko.co si o tom myslis?

:lol: :twisted: :evil: :mad: + nakopat do pr... :!:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 197 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz