mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

Kolísání otáček
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=20&t=105
Stránka 5 z 14

Autor:  Dash [ 13 duben 2006 00:53 ]
Předmět příspěvku: 

Vsechno funguje vyborne. Jenom nekdy kdyz stoji na miste a zapnu vyhrivani skla tak otacky klesnou na 600, pri klime to vyleti nahoru, pri jizde na volnobeh to drzi 1200, ale kdyz treba jedu dlouho rovne a netocim volantem a nic nedelam, tak to klesne na 900 a kdyz zase pootocim volamtem tak to zase stoupne. Tak nevim jestli je to dobre.

Autor:  Mitsi [ 13 duben 2006 09:19 ]
Předmět příspěvku: 

Já bych jenom poopravil informaci xor(a), že Dash(ovi) to fungovalo hned - nebyl do Dash, ale Brok.

Ale především chci poděkovat xor(ovi) za důkladný rozbor! Já jsem nikdy neměl odvahu se takto hrabat v obvodech bezprostředně souvisejících s ŘJ (zvláště poté, co jsem si na posledním voze při montáži alarmu vypálil ECU CAN-busu), ale jak je vidět, je to vhodné a potřebné. Inu, počítačům nerozumím a vzhledem k mému věku to už asi lepší nebude... :cry:
Od teď doporučuji ostatním, aby se s případnými žádostmi o nastavení obraceli na xor(a) - umí to líp! Já si ponechám jen tu "diagnostickou" část práce (cit pro věc mne dosud naštěstí neopustil). :wink:

xor(ovi) jsem to sice úplně nerozchodil (funkci "reakce" na pohyb vozu se mi nepodařilo nahodit), ale jedno se mi přece jenom povedlo: Přesvědčit dalšího člověka, že miciny mají duši!!! A tomu jsem moc rád. :lol:

Autor:  xor [ 13 duben 2006 09:42 ]
Předmět příspěvku: 

Mitsi píše:
Já bych jenom poopravil informaci xor(a), že Dash(ovi) to fungovalo hned - nebyl do Dash, ale Brok.

Čau Mitsi, byl tam Dash, možná taky Brok. Buď jsou dva nebo jeden rozdvojenej :)

Hlavně šlo o to, pročíst se tunama informací na americkejch fórech o Micinách. Naštěstí jsou si dost podobný, ať je to 3000GT, Eclipse/DSM.

Autor:  Mitsi [ 13 duben 2006 10:01 ]
Předmět příspěvku: 

Tak ať se identifikují, kdo je vlastně kdo!

Jinak sklízíš můj obdiv - já jsem na to prohlížení amerických fór nikdy neměl dost trpělivosti, a to hlavně po přečtení několika úplných volovin ohledně výměny ATF v aut. převodovce. Kromě toho jsem byl věci, o nichž se tu bavíme, nucen řešit už v době, kdy Internet sice existoval, ale jen pro americkou armádu...

Autor:  Kamenožrout [ 13 duben 2006 13:20 ]
Předmět příspěvku: 

Vzhledem k tomu ze doma přes den toho moc neudelám jelikoz sem se stal otcem,tak jediná moznost je večer a to díky stálé noční....sice kdyz se hrabu v aute tak me furt kontrolujou benga,ale už si začínaj pamatovat múj ksicht tak už mě moc neotravujou.. :shock:
Jinak to co mi trvalo skoro 2 roky ,díky mé zvědavosti ke šroubkúm ktery sem si rostěloval u škrtící kl. Tak sem to zvlád díky VÁM VŠEM ,za 2 dny ! Sice by to ješte potřebovalo skontrolovat okem znalce MITSI,ale to musim asi na konec fronty,a že asi bude pěkně dlouhá.............
Každopádně,ráno když sem frčel domu tak sem si připadal jak kulovej blesk,reakce na plyn a akcelerace sou ted okamžity a znatelnější,tak az se kolem vás někdy prožene tmavě červenej Galant, tak sem to já.... :lol:

PS.díky vám, mam zas radost s kazdyho sešlápnutí PLYNU !

Přílohy:
df4cbb21ddc48b20c24e0b6d7ea9b62f.jpg
df4cbb21ddc48b20c24e0b6d7ea9b62f.jpg [ 0 bajtů | Zobrazeno 8356 krát ]

Autor:  poooll [ 13 duben 2006 14:15 ]
Předmět příspěvku: 

Uff, dostalo se mi vyčerpávající informace :o) ale na me až moc složité co napsal Xor na to bych neměl moc odvahu :? pže se v elektru zrovna nevyznám .
Ale to co psal Mitsi mi je jasný a už jsem to jednou zkoušel a mám pocit že se mi to i povedlo. Ale ted už to zase zlobí(sepnutí klimy= otačky spadnou a zustanou na 600) tak to budu muset udělat jeste jednou. škoda že jsem mimopražskej, jinak bych se taky stavil podívat jak se to má dělat.

Autor:  carisma [ 13 duben 2006 14:25 ]
Předmět příspěvku: 

Kamenožrout píše:
... Tak sem to zvlád díky VÁM VŠEM, za 2 dny ...
Jsem rad ze tohle forum zacina plnit svuj ucel.

Tak jen tak daaaaal... :P

Autor:  Mitsi [ 13 duben 2006 16:01 ]
Předmět příspěvku: 

Těší mne, že stále většímu počtu z Vás přináší vlastnictví a hlavně užívání vozu Mitsubishi větší a hodnotnější požitek. A byl bych ještě raději, kdyby se postupně podařilo všechna naše Mitsubishi uvést do stavu, v jakém si zaslouží být!

PS: Pokud nechápete, proč je na Vašem Mitsubishi něco uděláno právě tak, jak je to uděláno, pak vězte, že vaše vědění ještě nedospělo do té úrovně, abyste to byli schopni chápat. A právě tohle mě fascinuje a naplňuje blahem, jelikož při ježdění jinými auty mám často nevyhnutelný pocit, že konstruktér musel být úplný kokot... (omlouvám se za to slovo)

Autor:  Dash [ 14 duben 2006 01:23 ]
Předmět příspěvku:  Byl to dash:-)))

Mitsi píše:
Já bych jenom poopravil informaci xor(a), že Dash(ovi) to fungovalo hned - nebyl do Dash, ale Brok.

Ale především chci poděkovat xor(ovi) za důkladný rozbor! Já jsem nikdy neměl odvahu se takto hrabat v obvodech bezprostředně souvisejících s ŘJ (zvláště poté, co jsem si na posledním voze při montáži alarmu vypálil ECU CAN-busu), ale jak je vidět, je to vhodné a potřebné. Inu, počítačům nerozumím a vzhledem k mému věku to už asi lepší nebude... :cry:
Od teď doporučuji ostatním, aby se s případnými žádostmi o nastavení obraceli na xor(a) - umí to líp! Já si ponechám jen tu "diagnostickou" část práce (cit pro věc mne dosud naštěstí neopustil). :wink:

xor(ovi) jsem to sice úplně nerozchodil (funkci "reakce" na pohyb vozu se mi nepodařilo nahodit), ale jedno se mi přece jenom povedlo: Přesvědčit dalšího člověka, že miciny mají duši!!! A tomu jsem moc rád. :lol:

Autor:  Dash [ 14 duben 2006 01:33 ]
Předmět příspěvku: 

Byl jsem to ja Dash. To jen na vysletlou Mitsimu:-)

Ja jsem vypozoroval dalsi vec, mozna je to blbost nevim...Dneska sem jezdil a otacky na volnobeh pri jizde klesly na 600, pri zapnuti vyhrivani zadniho skla klesly na 500 a ne a ne je dostat vys...pri zapnuti klimy to okamzite vyskocilo na 1300, ale jenom pri zapnuti klimy. Zvlastni ne tom je ze jsem jezdil na skoro prazdnou nadrz, rucicka se uz skoro nezvedla. Jakmila jsem natankoval tak bylo zase vse ok a facha tak jak ma. Takze me to vede k zaveru, ze kdyz je v nadrzi hodne malo paliva tak to jednotka nejak vyhodnoti a chova se jinak. Nestalo se mi to totiz poprve, celkem uz 3x uplne stejne, takze nahoda to byt jen tak nemuze...Nevim treba je to fakt blbost.

Autor:  Begy [ 14 duben 2006 02:14 ]
Předmět příspěvku: 

Mitsi píše:
Já bych jenom poopravil informaci xor(a), že Dash(ovi) to fungovalo hned - nebyl do Dash, ale Brok.

Ale především chci poděkovat xor(ovi) za důkladný rozbor! Já jsem nikdy neměl odvahu se takto hrabat v obvodech bezprostředně souvisejících s ŘJ (zvláště poté, co jsem si na posledním voze při montáži alarmu vypálil ECU CAN-busu), ale jak je vidět, je to vhodné a potřebné. Inu, počítačům nerozumím a vzhledem k mému věku to už asi lepší nebude... :cry:
Od teď doporučuji ostatním, aby se s případnými žádostmi o nastavení obraceli na xor(a) - umí to líp! Já si ponechám jen tu "diagnostickou" část práce (cit pro věc mne dosud naštěstí neopustil). :wink:

xor(ovi) jsem to sice úplně nerozchodil (funkci "reakce" na pohyb vozu se mi nepodařilo nahodit), ale jedno se mi přece jenom povedlo: Přesvědčit dalšího člověka, že miciny mají duši!!! A tomu jsem moc rád. :lol:


a nastavení kompenzace stále platí? (tedy tím šroubkem zezadu sání)

Autor:  Mitsi [ 14 duben 2006 07:53 ]
Předmět příspěvku: 

Dash: Aha, tak kdo byl ten Brok, který se původně hlásil, že přijde? To jste se nějak domluvili a prohodili? "Počet" totiž seděl... :lol:
Jinak k tomu, o čem píšeš, nevím nic. Já jsem to nevypozoroval. Ale možná je to jenom tím, že jsem nikdy nevyjížděl nádrž až do dna.

Begy: U Tvého auto je to řešeno už tak, jak psal xor - kompenzace je šikmo shora vepředu na tělese klapky krytá černým plastovým špuntem.

Autor:  xor [ 14 duben 2006 09:33 ]
Předmět příspěvku: 

Begy píše:
a nastavení kompenzace stále platí? (tedy tím šroubkem zezadu sání)

Nastavení base idle set screw jak vyplývá z názvu, primárně ovlivňuje volnoběžný otáčky. Ten zvětšený kompenzační účinnek, který se projevuje, když je BISS hodně utažený, bych přičítal spíš tomu, že chod ventilu ISC není úplně lineární a v koncové pozici nechává proudit víc vzduchu - logicky když víc uzavřeme BISS, tak se musí víc otevřít ISC. Chtělo by ověřit v TMO (má tuším Drak) vztah množství nasávaného vzduchu z MAS a otevření BISS/ISC.
Nicméně na všech návodech, který jsem zatím viděl, poporučují BISSem nastavit cca 800 otáček. Na svym Myšákovi teď pozoruju, že se otáčky ustálily spíš na 750, takže BISS zkusím nastavit na 900, a nechám ECU, ať si kdyžtak vykompenzuje ISC na těch 800.

2Dash: to s tou nádrží je fakt zajímavý, taky to zkusim. Teď mám ručičku skoro dole a jednotka kompenzuje i zapnutí vytápění zadního okna, ale nějakou sekundu dvě jí to trvá.

Autor:  Mitsi [ 14 duben 2006 10:11 ]
Předmět příspěvku: 

Pozor na údaje z palubního otáčkoměru! Např. na mém současném autě je rozdíl oproti údaji z firemního testeru téměř 200 ot./min., přičemž palubní otáčkoměr ukazuje méně, než je skutečnost - tedy vezmu-li za "skutečnost" digitálně zobrazovanou hodnotu z firemního testeru. Mnohem důležitějším/směrodatnějším údajem je proto ten, s nímž pracuje ŘJ, tedy v mém případě o cca 200 ot./min. nad "úrovní ručičky otáčkoměru".
xor: Tedy bych Ti radil (jestli ještě vůbec mohu :lol: ) nechat to tak být! Teď Ti to funguje naprosto ukázkově, tak buď rád - posychruj šroubky lakem na nehty a spokojeně jezdi...
Mimochodem, mírný pokles "ustálených" volnoběžných otáček oproti stavu těsně po nastavení je neklamným znakem toho, že se ŘJ začala "učit". Alespoň u mne tomu tak vždy bylo. Naopak úplné "spadnutí" volnoběhu dolů či naopak neustálé kolísání volnoběhu "nahoře" je příznakem toho, že nastavení je stále ještě "kousek vedle" a proces adaptace ŘJ nebyl úspěšný!!!

Autor:  Begy [ 14 duben 2006 10:54 ]
Předmět příspěvku: 

já navazuji na to, co zde Mitsi předtím napsal. Jestli jsem to dobře pochopil tak horním šroubkem nastavím volnoběh. Tím zadním se pak nastaví o kolik se zvednou otáčky při kompenzaci. O tom v Xorově návodu není ani zmínka. Proto mě to zarazilo.

V Xorově návodu je popsáno nastavení volnoběhu. No o víkendu si s tím budu hrát, tak se uvidí.

Ale stejně si nastavím vyšší volnoběh, na otáčkoměr vcelku kašlu, pro mě je důležitější aby motor šel hezky klidně

Stránka 5 z 14 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/